- Katılım
- 31 Mar 2005
- Mesajlar
- 24
Faustxx ;
İzmirde deri değil ama imitasyon çantalardan gördüm. Sen büyük demişsin ama normal boyda öyle çok büyükte değil küçükte değil. Fiyatı 50 YTL idi. Benzerleri var Balçovada 75 ytl. Ama hiçbiri uzaktan öyle görünse de deri değil.
Arkadaşlar bir sorunum var önerisi olan varsa cevap bekliyorum: Bir buçuk haftadan beri motorum serviste keçe denilen bir parçanın bulunmayışı nedeniyle yatıyor. Halbuki izmir nazilliye yakın göndermeleri ya da temin etmeleri gerekir. servisteki usta ellerinde yokmuş diyor. Usta sağolsun sanayide aramış parçadan ama bulamamış. Bu durumda ben de motorumdan uzak hüzünlü günler geçiriyorum.
Hani siz diyordunuz biri varmış çok ilgiliymiş diye, ona telefon mu etsem acaba ufak bir plastik parça için bu kadar beklemek yakışmıyor desem nasıl olur. Ya da parçanın tam boyutlarını öğrensem istanbul sevpa bana gönderir mi? Kitapçıkta yazdığına göre 1 ay servisten çıkmazsa yeni motor veriyorlarmış. Yoksa hiç sesimi çıkarmasam mı
Şaka bir yana bazen işe kendin el atmayınca yürümez ya sanırım bu da öyle bir duruma dönüşüyor.
Herkese kazasız belasız sürüşler...
İzmirde deri değil ama imitasyon çantalardan gördüm. Sen büyük demişsin ama normal boyda öyle çok büyükte değil küçükte değil. Fiyatı 50 YTL idi. Benzerleri var Balçovada 75 ytl. Ama hiçbiri uzaktan öyle görünse de deri değil.
Arkadaşlar bir sorunum var önerisi olan varsa cevap bekliyorum: Bir buçuk haftadan beri motorum serviste keçe denilen bir parçanın bulunmayışı nedeniyle yatıyor. Halbuki izmir nazilliye yakın göndermeleri ya da temin etmeleri gerekir. servisteki usta ellerinde yokmuş diyor. Usta sağolsun sanayide aramış parçadan ama bulamamış. Bu durumda ben de motorumdan uzak hüzünlü günler geçiriyorum.
Hani siz diyordunuz biri varmış çok ilgiliymiş diye, ona telefon mu etsem acaba ufak bir plastik parça için bu kadar beklemek yakışmıyor desem nasıl olur. Ya da parçanın tam boyutlarını öğrensem istanbul sevpa bana gönderir mi? Kitapçıkta yazdığına göre 1 ay servisten çıkmazsa yeni motor veriyorlarmış. Yoksa hiç sesimi çıkarmasam mı
Herkese kazasız belasız sürüşler...




