- Katılım
- 10 Kas 2010
- Mesajlar
- 256
a
o olmadı işte bana kırmızısı lazım dı neyse işin rast gelsin kardeş
ijikle kolu ayrı satılmıyor.kumandayla bırlıkte alacaksın.mondıal'ın sıtesıne gırıp ıstanbuldakı yedek parcacıları ara ellerınde varsa hesaplarına odeme yap onlarda gondersınler
bu arada bendede jikle kolu yok.gerektıgınde karburatorun oradan parmagımla cekiyorum
dogrudur evet.yanlız mct yazısı sokulu vazıyette sıyah renkte
o olmadı işte bana kırmızısı lazım dı neyse işin rast gelsin kardeş