Ben aynı demiri 65 ytl ye yaptırıp ne kadar ucuza yaptırdığımdan bahsediyordum. Sen 25 e yaptırmışsın vallahi bravo..Çok işe yarar birşey umarım ihtiyacın olmaz.
Bugün MCT deki en uzun yolumu yaparak Ağva gezisi yaptım.
Toplam mesafe 250 km gibi.
İzlenimlerim...
1- Virajlı yollar çok güzel olduğu kadar bir anlık dalgınlığa bakıyor.(çizgi kaçırıp karşıdan gelen aracın soluna attım kendimi)Benim hatam biraz zorluyordum ağaçlara bakarken frenlemeyi kaçırdım.![]()
2- Üzülerek söylüyorum. Arkadaşlar kızmayın... Mct uzun yol motoru değil.Performans olarak gücü ölçüsünde ona pek lafım yok ama daha kuvvetli birşeyler gerekiyor.
3- 80 sonrası titreşim çok yıpratıyor uzun yolda...Uzun yola gidenlere sabır.Öyleki yokuşaşağı inerken debriyaj ile inerseniz Hızın rahatsız etmediğini motorun gürültüsü ve titreşimi olduğunu görürsünüz.
4- Ağvanın bozuk yollarında haififte offroad oldu
5- Yoruldummmm![]()
Ben aynı demiri 65 ytl ye yaptırıp ne kadar ucuza yaptırdığımdan bahsediyordum. Sen 25 e yaptırmışsın vallahi bravo..Çok işe yarar birşey umarım ihtiyacın olmaz.
Bugün MCT deki en uzun yolumu yaparak Ağva gezisi yaptım.
Toplam mesafe 250 km gibi.
İzlenimlerim...
1- Virajlı yollar çok güzel olduğu kadar bir anlık dalgınlığa bakıyor.(çizgi kaçırıp karşıdan gelen aracın soluna attım kendimi)Benim hatam biraz zorluyordum ağaçlara bakarken frenlemeyi kaçırdım.![]()
2- Üzülerek söylüyorum. Arkadaşlar kızmayın... Mct uzun yol motoru değil.Performans olarak gücü ölçüsünde ona pek lafım yok ama daha kuvvetli birşeyler gerekiyor.
3- 80 sonrası titreşim çok yıpratıyor uzun yolda...Uzun yola gidenlere sabır.Öyleki yokuşaşağı inerken debriyaj ile inerseniz Hızın rahatsız etmediğini motorun gürültüsü ve titreşimi olduğunu görürsünüz.
4- Ağvanın bozuk yollarında haififte offroad oldu
5- Yoruldummmm![]()
Bende şile ye gittim herşeyden çok sele rahatsız ediyor titreşimden sebep şilede motordan indiğimde bileklerim en az 15 dakka titreşirmiş gibi oldu
sele için bir önerisi olan varmı çok rahatsız
mrblar ben bugun ehliyet sınavına girdim...
honda today motorum var ama yetinemedim uzun yola gitmek için de bir tane istiyorum... 250 mct görünüşü cok güzel.çin olduğu için korkuyorum acıkcası... malum bizde öğrenciyiz.. sizden istediğim bu motor cok masraf cıkartır mı bana?parcaları pahalı mı?bana önerir misiniz?Öğrenciyim! motor sürmeye küçükken basladık sorun olmaz... masraf cıkartmasın yeter... 2.el ne kadara kadar alınabilinir?
Arbetus,
Sadece izlenimlerime dayalı olarak yorumlarımı bildirdim.Gitmez değil gidilir ama çok yorucu oluyor.Belki dişli değişimi biraz olsun düzeltir sorunu..Herneyse.
Mondial'in (POAS) motor yağlarını deneyen var mı? 15-50?
Önerir misiniz?
Yoksa Castrol Serisi kalın bir yağmı deneyeyim.15 -40 vardı. Motor yağım biraz özelliğini kaybetti ya da sıcak havalar için ince geliyor.Vites geçişlerinde biraz zorlanmaya başladı...
arkadaşlar aranızda kanuni racer 200 s hakkında bilgisi olan varmı?
nasıl bir makina? azami süratı kaç? uzun yolda performansı nasıl? ne yakıyo? çabuk arıza veriyormu? vb.
ikinci bir motor almayı düşünüyorum ama şimdilik sadece düşünce!!!
egeye ineceğim için sıcakları gözeterek 20w-40 koydum yağı castrol actevo. Ancak 10w-40 la aynı litrede koyunca yağın kalın olmasından dolayı biraz fazla geldi sanırım. bir kısmını terleme yoluyla attı ancak bir kaç damla keçeden aktı. fakat bu yol boyunca ciddi bi eksilme olmadı. Ortalama hızımız 80-110 arası idi. Yani senin anlican ben hep dip gaz gittim diyebilirim. genelde sıkıştırdım. hatta bazı yerlerde ibreyi sonlara dayadığımda oldu. tekrar dediğim gibi yağdan yana bir sıkıntım olmadı. yani normal dzeyde durmakta.
Sağlıcakla.
merhaba chopperciler bu motosikletin 100km yakıt tüketimi kaç litre acaba?
ortalama 3 litre civarında yakıyo,tabi en kötü ihtimalle benzinin litresi 3.55 falan bunada şükür supersport kullananlar ne yapsın...