- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 34
arkadaşlar bir şey danışacağım. otobanda giderken rüzgar beni diğer şerite atıyor. çoğu zaman yoldan çıkmamak için yavaşlıyorum. Bir ara ufak bir kaza sonucu direksiyonda yamulma olmuştu (servis düzeltti ama tam düzelmiyor galiba). nedeni bu olabilir mi? kışın bile bu kadar savrulmuyordum önceden.
evet bencede direksiyondan olamaz!
ben önceki gün küçük bir gezintiye çıktım ve yaklaşık 200 km yol yaptım ve bi ara 130 km/h gördüm hafiften rüzgarda vardı ama savrulma falan olmadı ön lastiği kontrol et bence bide lastik havalarına bak
herkese kazasız sürüşler