Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
evet arkadaşlar benimde bu dişliyi küçültme işi aklıma yattı değiştiren arkadaş nerden değiştirdiğini yazmaz ise bu parçayı ben imal ettirecem. o parçayı söküp bir diş eksiğini imal ettirecem.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
exile' Alıntı:
selam arkadaşlar bende kanuni seyhan 125T vardı sattım şimdi mct 250 almayı planlıyorum, yazı dizinizi baştan sona okudum herkeşe çok teşşekkurler, yapılan modifiye işlemleri çok hoş elinize emeğinize bilginize saglık
2.motor olarak mondial uygunmudur sizce çabukmu sıkılırım?
amaçlarım
* trafikte 2 kişi seyir halinde iken trafige ayak uydurabilirmiyim(performans)
* yakıt yakıt konusunda zaten ekonomik
* servis te sorun değil arkadaşım servisi hepinize tavsiye ederim çatalca - yılmaz oto bülent yılmaz gerçekten hakkını veriyor (reklam için değil sizin için),
motoru test etme imkanım olmadı performansını çok merak ediyorum kanuni 250c performansı veririmi?
saygılarımla
+1........
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
exile' Alıntı:
selam arkadaşlar bende kanuni seyhan 125T vardı sattım şimdi mct 250 almayı planlıyorum, yazı dizinizi baştan sona okudum herkeşe çok teşşekkurler, yapılan modifiye işlemleri çok hoş elinize emeğinize bilginize saglık
2.motor olarak mondial uygunmudur sizce çabukmu sıkılırım?
amaçlarım
* trafikte 2 kişi seyir halinde iken trafige ayak uydurabilirmiyim(performans)
* yakıt yakıt konusunda zaten ekonomik
* servis te sorun değil arkadaşım servisi hepinize tavsiye ederim çatalca - yılmaz oto bülent yılmaz gerçekten hakkını veriyor (reklam için değil sizin için),
motoru test etme imkanım olmadı performansını çok merak ediyorum kanuni 250c performansı veririmi?
saygılarımla
Aga sana kanuni motocar 200 bakalım fiyatı 2.813 ytl:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
warlock' Alıntı:
Gene ben. Arka dişliyi küçülten arkadaşın işi var sanırım ama ben konuyu güncel tutayım diye açıyorum. Küçük arka dişliyi nerden temin edebiliriz. Ve birçok arkadaşın çok yakıyor motorum sorusuna cevap olmuş olur. Arka dişli küçültülür ise daha az devirde daha sürat yaparız. Bu özelliği son sürat için değilde OK gibi fırlayan MCT lerimizi daha sakin kalkış ve 90-100km süratte daha düşük devir ile benzin tasarrufu yapmak için istiyotuz.


Selam

18 ve 25 Ytl olarak iki ayrı tip mevcut.Ben bugün 25 Ytl olandan taktırdım.Motor daha düşük devirlerde çalıştığından çok farklı oldu.Özellikle 5 vites bayağı rahatladı.

İsterseniz gönderebilirim.
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
12
tekno' Alıntı:
Selam

18 ve 25 Ytl olarak iki ayrı tip mevcut.Ben bugün 25 Ytl olandan taktırdım.Motor daha düşük devirlerde çalıştığından çok farklı oldu.Özellikle 5 vites bayağı rahatladı.

İsterseniz gönderebilirim.

Merhaba arkadaşım adım Erşan. Bana hesap no ve adres bilgileri verirsen sana 25 YTL hemen yollaya bilirim. Mail adresim [email protected] istersen burdan yazışalım. 25 YTL çok düşük bir rakam ve bu dişli ile yapılan benzin tasarrufunun yanında FIL de BİT kalır.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Arkadaşlar: 5 aydır=3400 km. motorum hiç bir arıza çikarmamıştı. Ama birkaç gündür motor vitesteyken marş almıyor. Yani hiç elektrik gelmiyor marş bastığımda tık bile demiyor. Vitesteyken debriaja da bassam bir değişiklik olmuyor. Boş vitese aldığım da tek marşla alıyor.
Alarm da sorun yok uzaktan kumanda ile de çalışıyor. İlk fırsatta servise götürücem ama önce size danışmak istedim. Acaba bu konu da bilgisi olan varmıdır?
Teşekkür Ederim.:silent:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
SAKAL' Alıntı:
Aga sana kanuni motocar 200 bakalım fiyatı 2.813 ytl:cat:
adamım onun frenler kampana değilmi?
ayrıca uzun yolda rahat bir şürüş olacagını zannetmiyorum (oturma pozisyonu açısından)
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
tekno' Alıntı:
Selam

18 ve 25 Ytl olarak iki ayrı tip mevcut.Ben bugün 25 Ytl olandan taktırdım.Motor daha düşük devirlerde çalıştığından çok farklı oldu.Özellikle 5 vites bayağı rahatladı.

İsterseniz gönderebilirim.



bi foto yaparmısın

yorumsuz
20042006009ps9.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
12
GÖKTAX' Alıntı:
Arkadaşlar: 5 aydır=3400 km. motorum hiç bir arıza çikarmamıştı. Ama birkaç gündür motor vitesteyken marş almıyor. Yani hiç elektrik gelmiyor marş bastığımda tık bile demiyor. Vitesteyken debriaja da bassam bir değişiklik olmuyor. Boş vitese aldığım da tek marşla alıyor.
Alarm da sorun yok uzaktan kumanda ile de çalışıyor. İlk fırsatta servise götürücem ama önce size danışmak istedim. Acaba bu konu da bilgisi olan varmıdır?
Teşekkür Ederim.:silent:

Sanırım Sorunun yan ayaklıktaki marş anahtarının fişleri çıkmış olabilir yada arızalanmış olabilir. Biliyorsun ayaklık açık iken ve motor vites te iken marş basmıyor.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
warlock' Alıntı:
Sanırım Sorunun yan ayaklıktaki marş anahtarının fişleri çıkmış olabilir yada arızalanmış olabilir. Biliyorsun ayaklık açık iken ve motor vites te iken marş basmıyor.
Teşekkür ederim dostum Bu hiç aklıma gelmemişti. Akşam bi bakıyım herhalde kendim halledebilirim olmadı Servise götürürüm. Eğer dediğin gibiyse(büyük ihtimal öyle) basit bir sorun içim rahatladı tekrar sağol.

warlock' Alıntı:
Sanırım Sorunun yan ayaklıktaki marş anahtarının fişleri çıkmış olabilir yada arızalanmış olabilir. Biliyorsun ayaklık açık iken ve motor vites te iken marş basmıyor.
Dostum Servise gittim ayaklıkla bir ilgisi yokmuş ayaklık zaten normal çalışıyor.
Vites dişlilerinde bir problem olabilir dedi. Salı gününe randevü verdi detaylı biçimde bakacak. Zaten 4000 bakımı da geldi.
Daha sonra sorun neymiş yazarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Tekrar selamlar arkadaşlar daha önce motorda ki degişikliklerden bahsetmiştim buda resmi bugün gidonuda kaldırdım yukarı biraz,seleyi inceltim derisini degiştirmiştim arka sele yide inceltmek ve seleyi degiştirmek gerekiyor. egsoz lar kesik bogumdan itibaren arka lastigide biraz kalınlaştırmam gerekiyor.. :) ve arkadaşlar ucuza airbrus malzemesi arıyorum nerde satıldıgına dari fikri olan varmı ist de. komprosor u kendimiz yapmayı deneyecez sadece diger malzemeler lazım.. biraz çalışayım bakalım şu airbrush a belki bişiler cıkarırız ortaya.. Kazasız sürüşler

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
WhiteCrow' Alıntı:
Tekrar selamlar arkadaşlar daha önce motorda ki degişikliklerden bahsetmiştim buda resmi bugün gidonuda kaldırdım yukarı biraz,seleyi inceltim derisini degiştirmiştim arka sele yide inceltmek ve seleyi degiştirmek gerekiyor. egsoz lar kesik bogumdan itibaren arka lastigide biraz kalınlaştırmam gerekiyor.. :) ve arkadaşlar ucuza airbrus malzemesi arıyorum nerde satıldıgına dari fikri olan varmı ist de. komprosor u kendimiz yapmayı deneyecez sadece diger malzemeler lazım.. biraz çalışayım bakalım şu airbrush a belki bişiler cıkarırız ortaya.. Kazasız sürüşler

Dostum selam...
Bi kaç sorum olacak...bu arada motor gerçekten yakışıklı ve farklı gözüküyor...

1. Çamurluklar ve depoyu komple boyadın mı ? çünkü o tuhaf şerit kılıklı şeyler cilanın altında kaldığı için kaldırmayı gözüm yemedi...yoksa ben de istiyorum simsiyah olsun benim eşek sıpası :cat:

2. Eksozlar tarz olmuş...:wiinkk: ses nasıl? yanılmıyorsam 2 şer susturucu kalmış sende eksoz başına di mi ? memnun musun? yakıtın fln değişti mi çok...? benim kafamda kısaltmak değil de tam tersi uzatmak var eksozları..sonunda da seninki gibi konik olarak kesmek yine...

Selamlar, saygılar..güle güle kullan...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Journeyman_35' Alıntı:
Dostum selam...
Bi kaç sorum olacak...bu arada motor gerçekten yakışıklı ve farklı gözüküyor...

1. Çamurluklar ve depoyu komple boyadın mı ? çünkü o tuhaf şerit kılıklı şeyler cilanın altında kaldığı için kaldırmayı gözüm yemedi...yoksa ben de istiyorum simsiyah olsun benim eşek sıpası :cat:

2. Eksozlar tarz olmuş...:wiinkk: ses nasıl? yanılmıyorsam 2 şer susturucu kalmış sende eksoz başına di mi ? memnun musun? yakıtın fln değişti mi çok...? benim kafamda kısaltmak değil de tam tersi uzatmak var eksozları..sonunda da seninki gibi konik olarak kesmek yine...

Selamlar, saygılar..güle güle kullan...


Tşk arkadaşlar begendiginize sevindim.. Journeyman dostum boyama yok seritleri kaldırdım cila izi kaldı yakından farkediliyor uctan kaldırıp cektiginde tamemn sökülüyor.. Eksozları bende uzatmak istedim ama baştan egsoz istiyordu üşendigimden yeniden yaptırmadım direk bogumdan birer susturucu kalsın dedim ama ölcerek yapmak lazım yoksa susturucuyuda kesebilirsin onun için iki kez kestimki diger susturucuyu görebileyim diye yani şöle düşünürsek bogum çizgisi baz alırsak ve capraz kestigimizden uc kısmı bogumdan 5-6 cm ilerde ses bence orjinalinden kat kat güzel geldigim belli oluyor :) diger susturucuyu cıkarırsam cok fazla bagıracagından yapmadım.. valal yakıtta bir hesap yapmadım tam ama ışık yandıgında 220 km yapmıştım 230 da tekrar fulledim sehir içi hep uzun yol yapmadım.. yanlız ilk aldıgımda orjinal egsozla bile ve ilk motorum oldugunda yokuşlarda kalıyordum kalkamıyordum ama egsozları kesince bu olay bitti kalkışım cok daha rahat..:cat:
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
26
Arkadaşlar hepinize merhaba,
ben de bir 250 mct kullanıcısıyım, siteye yeni üye oldum ve bu topic i görünce gerçekten çok mutlu oldum. Motoru aldığımdan beri 2000 km yaptım ve aynanın oynaması dışında hiçbir sorun yaşamadım. Herkes bu motor çin malı çok fazla sorun çıkarır diyerek beni açıkçası biraz korkutmuştu ama bu süre boyunca hiç bir sorun çıkmayınca kendimi bayaa şanslı hissetmiştim. Ama topic te gördüm ki ufak tefek sorunların dışında zaten pek sorun da çıkarmıyormuş.
Yanlız size bir sorum var. Benim motor her viteste bazı hızlarda sanırım motordan gelen bi ses çıkarıyo. iki metal parçanın birbirine vurması gibi bi ses. Mesela 3. viteste 50 te çıkarıyo 55 e gelince geçiyo. 4. viteste 65 te çıkarıyo 70 te geçiyo. Neden olabilir ?
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Tüm arkadaşlara selamlar. Siteyi uzun süredir takip ediyorum, bende 250mct almak için sabırsızlanıyorum. Sevgili arkadaşlar birkaç sorum olucak. Bu benim ilk motorum olacak sizce daha düşük bir modeldenmi başlamalıyım ? Eylül gibi almayı düşünüyorum acaba kışı geçirsemde ilkbaharda mı alsam? Herkese İzmit ten kazsız sürüşler, sevgiler...
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
1
bende 3 ay once 700 km de 250 mct aldim. Akü problemi sebebi ile 2 ay motor yatti. koskoca nazilli firmasinda dahi bir akü bulamadılar ya da beklettiler. neyse 2. ayin sonunda akü geldi ve su an arka dolaplardan biri menteselerden kirildi. servise goturmeye cekiniyorum. acaba bu sefer ne kadar beklerim diye dusunuyorum. muhakkak her markada sorun mevcuttur ancak bundan sonra servisin ve genel merkezin uyusuklugu yuzunden kimseye mondial i tavsiye etmem.
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
26
Arkadaşlar,
hafta sonları günübirlik geziler düzenlesek hem burda kunuştuğumuz konuları motorlara bakarak daha iyi anlarız/anlatırız hem de kaynaşırız coşarız.
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
BDuzguner' Alıntı:
bende 3 ay once 700 km de 250 mct aldim. Akü problemi sebebi ile 2 ay motor yatti. koskoca nazilli firmasinda dahi bir akü bulamadılar ya da beklettiler. neyse 2. ayin sonunda akü geldi ve su an arka dolaplardan biri menteselerden kirildi. servise goturmeye cekiniyorum. acaba bu sefer ne kadar beklerim diye dusunuyorum. muhakkak her markada sorun mevcuttur ancak bundan sonra servisin ve genel merkezin uyusuklugu yuzunden kimseye mondial i tavsiye etmem.

Dostum selam..
servisler konusunda haklisin maalesef..malum marka olarak cok hizli yol aldilar ama servisleri yetistiremediler..umarim zamanla duzelir...umarim da bizim motorlar buyuk problemler cikarmazlar..
Istanbul da Sevpa var...www.sevpa.net
Bana bile yardimci oldular taaa oralardan ki ben İzmir deyim, senin dertlerini daha rahat çözerler emin ol..Ayhan Bey var orada...mutlaka tanış..

Selamlar.

dr.i' Alıntı:
Tüm arkadaşlara selamlar. Siteyi uzun süredir takip ediyorum, bende 250mct almak için sabırsızlanıyorum. Sevgili arkadaşlar birkaç sorum olucak. Bu benim ilk motorum olacak sizce daha düşük bir modeldenmi başlamalıyım ? Eylül gibi almayı düşünüyorum acaba kışı geçirsemde ilkbaharda mı alsam? Herkese İzmit ten kazsız sürüşler, sevgiler...

Dostum merhaba...bence ne bekleyeceksin ki ?
Al bin...binmesen de gozunun onunde dursun ara ara çalıştırır sesini dinlersin :queen: :queen:
Benim de ilk motorum...iyi ki de almışım..kullanımı gayet rahat, 3ncü günde bisiklet tadı almaya başlarsın bence:cat: :cat:

Şimdiden kazasız belasız güvenli sürüşler dilerim...

Aman full koruma ve iyi bir kask, herşeyden önce al bir kenara koy...

WhiteCrow' Alıntı:
Tşk arkadaşlar begendiginize sevindim.. Journeyman dostum boyama yok seritleri kaldırdım cila izi kaldı yakından farkediliyor uctan kaldırıp cektiginde tamemn sökülüyor.. Eksozları bende uzatmak istedim ama baştan egsoz istiyordu üşendigimden yeniden yaptırmadım direk bogumdan birer susturucu kalsın dedim ama ölcerek yapmak lazım yoksa susturucuyuda kesebilirsin onun için iki kez kestimki diger susturucuyu görebileyim diye yani şöle düşünürsek bogum çizgisi baz alırsak ve capraz kestigimizden uc kısmı bogumdan 5-6 cm ilerde ses bence orjinalinden kat kat güzel geldigim belli oluyor :) diger susturucuyu cıkarırsam cok fazla bagıracagından yapmadım.. valal yakıtta bir hesap yapmadım tam ama ışık yandıgında 220 km yapmıştım 230 da tekrar fulledim sehir içi hep uzun yol yapmadım.. yanlız ilk aldıgımda orjinal egsozla bile ve ilk motorum oldugunda yokuşlarda kalıyordum kalkamıyordum ama egsozları kesince bu olay bitti kalkışım cok daha rahat..:cat:

Eywellah dostum...tahmin edebiliyorum sesini...walla eksoz konusunda ben herhalde uzatacağım..çok hoş olacağına eminim..muhtemelen 3. susturucuyu da çıkarıp, mesafeyi uzatırsak boş eksozun içinde, o güzel patlama sesleri daha tok ve tınılı çıkacak...
zaman lazım işte...:pale:
Selamlar...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst