Yeni bir MCT250 sahibi olarak yorumları okuyayım dedim, ancak çok fazla problem yazılmış. MCT ile henüz fazla tecrübem olmamama rağmen (şuan 100km) daha önce titan, Storm150, ybr125, Grand Dink 150 ve Seyhan 250C kullanmış biri olarak söyleyebilirimki o kadar kötülenen "çin malı" pekte kötü çıkmadı. 2005 model 9500km'de aldığım motorda, çoğu aksaklık yaratan parça japon parçalarla değiştirildiğindende olabilir, kopan ön fren kablo tutacağı ve ön fren hidrolik göstergesinin içten sızıntı yapmasından başka bir sorunum olmadı. (Sızıntıda dışarı olmadığı için eksiltmiyor, sadece göstergede göremiyorsunuz.)
Elbet bu motoru Honda -Yamaha gibi markalarla kıyaslamak pek akıl karı olmaz, ancak verdiğiniz paranın hakkını aldığınız bir gerçek. Öncelikle önceki motorum (Seyhan 250C) aynı klasmanda bir motor olmasına rağmen sesi java'yı andırıyordu, ama MCT'nin sesi çok güzel. Seyhanın sürücü selesi biraz daha rahatsızdı. Görüntü olarakta Seyhan biraz daha kaba çizgiliydi, Mct ise daha zarif ve sportif. MCT'de çok yumuşak bir vites var ve geçişler çok rahat.
Gelelim kullanırken gözüme takılan eksi noktalara
- Kalkışta debriyajı ayarlayamazsanız (1. viteste elinizden kaçarsa) vites kutusundan kırılıyormuş gibi bir ses çıkıyor.
- Vites aralığı zaten Japon motor gibi çok yumuşak ve kısa olduğundan boşa atmaya alışmak zaman alıyor.
- Esas şikayet arka selede olsa da iki seleyide değiştirsem fena olmaz diyorum.
- Eski kullandığım Seyhan 250C'de Kanuni servisi arka kampanada tozdan titreme olmasın diye toz tahliyesini sağlayan V oluklu arka balata takmıştı aynısından MCT'ye takmak istiyordum uymadı.
- Motor düştüğünde motoru tutacak, sağlam bir sissy bar istiyordum, kalitesiz sanayi parçalarından başka bulamadım.
Parça bulamayışımın sebebi motor piyasasının yer edemediği bir ilde yaşıyor olmam (Antakya) olabilir.
Bütün bunlara rağmen motorumu seviyorum. Şu ana kadar sürdüğüm motorların en güçlüsü, en iyi ses çıkaranı ve en iyi görüneni. Motorumda ek olarak çift sis farı ve sis farları için takılan bir akü var. Resmi de yakında atacağım.
Kazasız sürüşler..
Esen kalın.
Elbet bu motoru Honda -Yamaha gibi markalarla kıyaslamak pek akıl karı olmaz, ancak verdiğiniz paranın hakkını aldığınız bir gerçek. Öncelikle önceki motorum (Seyhan 250C) aynı klasmanda bir motor olmasına rağmen sesi java'yı andırıyordu, ama MCT'nin sesi çok güzel. Seyhanın sürücü selesi biraz daha rahatsızdı. Görüntü olarakta Seyhan biraz daha kaba çizgiliydi, Mct ise daha zarif ve sportif. MCT'de çok yumuşak bir vites var ve geçişler çok rahat.
Gelelim kullanırken gözüme takılan eksi noktalara
- Kalkışta debriyajı ayarlayamazsanız (1. viteste elinizden kaçarsa) vites kutusundan kırılıyormuş gibi bir ses çıkıyor.
- Vites aralığı zaten Japon motor gibi çok yumuşak ve kısa olduğundan boşa atmaya alışmak zaman alıyor.
- Esas şikayet arka selede olsa da iki seleyide değiştirsem fena olmaz diyorum.
- Eski kullandığım Seyhan 250C'de Kanuni servisi arka kampanada tozdan titreme olmasın diye toz tahliyesini sağlayan V oluklu arka balata takmıştı aynısından MCT'ye takmak istiyordum uymadı.
- Motor düştüğünde motoru tutacak, sağlam bir sissy bar istiyordum, kalitesiz sanayi parçalarından başka bulamadım.
Parça bulamayışımın sebebi motor piyasasının yer edemediği bir ilde yaşıyor olmam (Antakya) olabilir.
Bütün bunlara rağmen motorumu seviyorum. Şu ana kadar sürdüğüm motorların en güçlüsü, en iyi ses çıkaranı ve en iyi görüneni. Motorumda ek olarak çift sis farı ve sis farları için takılan bir akü var. Resmi de yakında atacağım.
Kazasız sürüşler..
Esen kalın.
Son düzenleme: