- Katılım
- 7 Şub 2007
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
motorumu yeni aldım ve alır almaz bindim.tecrübesiz oldugumdan birz zorlanıyorum ama harika bir hıs dogrusu.tanısalım kaynasalım dimi...
motorunu yeni aldığın ve tecrübesiz olduğun anlkasılıyor merak etme
205 mct değil 250 mct
hayırlı olsun
kazasız belasız sürüşler dilerim...
korumasız gezme (mont,kask,bellik, dizlik, eldiven ve balaklavan olsun )
hayırlı ugurlu olsun abıcım....allah kaza bela vermesın....
ya abıcım balaklava neee