mondial 250 mct dün aldım.herkeze selamlar

Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
5
motorumu yeni aldım ve alır almaz bindim.tecrübesiz oldugumdan birz zorlanıyorum ama harika bir hıs dogrusu.tanısalım kaynasalım dimi...
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
aramıza hoşgeldin. motorun hayırlı olsun fakat birkaç foto koyarsan seviniriz. kazasız sürüşler...:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
517
motorunu yeni aldığın ve tecrübesiz olduğun anlkasılıyor merak etme
205 mct değil 250 mct :)
hayırlı olsun
kazasız belasız sürüşler dilerim...
korumasız gezme (mont,kask,bellik, dizlik, eldiven ve balaklavan olsun )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun abıcım....allah kaza bela vermesın....

motorunu yeni aldığın ve tecrübesiz olduğun anlkasılıyor merak etme
205 mct değil 250 mct :)
hayırlı olsun
kazasız belasız sürüşler dilerim...
korumasız gezme (mont,kask,bellik, dizlik, eldiven ve balaklavan olsun )

ya abıcım balaklava neee
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: olsun kendi içinde 205 ama 250 görünümlü. Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanmanı dilerim.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Hayırlısı olsun. Sitemize de hoşgeldin. Tecruben pek yoksa dikkatli kullan derim. Ne sana ne de motoruna yazık olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst