- Katılım
- 13 Eki 2010
- Mesajlar
- 5
Göstergesi çok su alıyordu. Ben de plastik saydam kısımları silikonladım ancak yine de terleme yapıyor. Ortadaki ufak vidalar da paslandı. Bu gösterge tablosu başka motorlarda da aynen kullanılmış. Ucuz birşey anlaşılan. Buji tırnak aralığı nasıl olmalı bu motor için? NGK CR7HSA önerdiler üstünden çıkan C7HSA yerine. Ellerinde olmadığından son derece ucuz bir buji taktılar (cdy midir cody midir nedir dandik birşey gerçekten) ama soğukta motor zor çalışmaya başlayınca ben Bosch aldım (o da çin üretimi gerçi) ama tırnak aralığını sentil çakım da olmadığından öylece taktım. Soğukta zorlanmadan çalışıyor artık ama çok az da olsa performans düştü gibi gibi.
buji aralığı önemli, 1,2 ile 1,5 milim olucak şekilde ayarlarsan kasma ortadan kalkacaktır. çok kapalı ise yanmayı iyi yapamaz o yüzden kasar motoru, göstergelerin üzeri mattı ben kırıp cam kestirdim silikonladım, süper oldu, 2 nci amortisör aldım sağ tarafa monte edicem bu hafta :cherry: