Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Var var, arada hız farkı var. :)

Bu arada motor hakkında merak ettiğim bir durum var. Uzun ve kısa farı tercih etme düğmesini tam ortada bırakabilirsek ışıkların ikisi birden yanıyor ve daha geniş bir alanı aydınlatıyor. Yalnız zararlı olabilir diye kullanmıyorum. Eğer bir sıkıntısı yoksa öyle kullanasım var. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hoş durmuş ben de yaptırmayı düşünebilirim.

big_37483747rz6.jpg
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İçimi rahatlattın, benimki yavaş gidiyor sandım. :mrgreen:

1720 km'ye geldim rodaj tamamlandı. 10000'i devirip 600'lük F makinenin hayalleriyle yanıp tutuşuyorum. :queen:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
canta ve koruma demiri yakismis.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:53 ----------

blank.gif


blank.gif
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Muhtemelen olur diye düşünüyorum, tabii deneyerek almanda fayda var.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
2000 bakımını da yaptırdım, uzun yola çıkamaya hazırım.
Bu sefer Mobil 10/40 aldım yağ olarak.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bugün yolda kaldım, benzin bitmiş. Yedek depoya aldım o da boş. Yedek deponun dolu olması gerekmez miydi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst