Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
oringli ile xringli arasında fark yoksa xringi tavsiye ederim bu mt65 i bir mc şuanda kullanıyor ve adamın dedigi abi manyak bir lastik arka one gore daha kalın ve super fren mesafesi ile virajı varmış
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Uzun yola çıkmayı planlıyorum. Almamda yarar var.

Bir ilan linki falan var mı acaba?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Lastikler sanırım: 110/90 - 16

İlk olarak Tekirdağ taraflarına gideceğim. İkinci etapta da Kocaeli'nin sahil kısımlarına... Bahara doğru da dolu dolu Ege turu yapmayı planlıyorum kısmet olursa.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Lastikler sanırım: 110/90 - 16

İlk olarak Tekirdağ taraflarına gideceğim. İkinci etapta da Kocaeli'nin sahil kısımlarına... Bahara doğru da dolu dolu Ege turu yapmayı planlıyorum kısmet olursa.

Ege turuna basladiginda bana da haber ediyorsun. Belki eslik ederim edemesemde buradan gecebilecegin icin bakarsin bi faydam dokunur.

Lastigi bende kalinlastirmayi düsünüyorum ciddi olarak.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tamamdır, güzergahı çizmeden haberleşirim. :)

MC'ye de kalın teker iyi gider. Alırken lastiğini büyütebileceğim hiç aklıma gelmedi, direkt eledim MR aldım. Gerçi pişman değilim, ama hiç aklıma gelmedi bu.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
http://www.yildizticaret.com/cat/165/Lastik
Uretim tarihine dikkat et ben ne olursa olsun 3 sene geçtimi lastigi degiştiririm :cat:

METZELER

pr_01_766_max.jpg



http://www.motoek.com/18-11090-18-MC-61H-TL-SH-INDEX-FRONT,PR-766.html

MICHELIN
254139349hk.jpg


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-ve-lastik-lastik-michelin-110-90-18/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
michelin in kuçuk motor lastigini meteden kimse yok ondan uzak durun diyorlar hatta ben öotoru aldıgım üçüncü günü metzellerle degiştirecektim ona bile burun kıvırdı satan arkadaşım alma dedi mt65 i önerdiki sadece 50 tl fark verecektim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------

110-90-16 yok burada sanırım.
bence vardır bi araştırma gerekli
http://www.motoek.com/16-234-16-46J-REINF,PR-1183.html
http://www.motoek.com/16-212-16-42J-REINF,PR-1182.html
bunlar nasıl acaba fiyat iyi bencede
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
YıldızTicaret'te yok demiştim. Son verdikleriniz de ön lastikler sanrım.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
120'lik kalın gelmez mi?

bence kalin gelmez. Hatta süper olur. Zaten her zaman icin bi kalin lastigi sorunsuzca takabilirsin. Ben alacagini bilsem 90 90 18 olan ebatimi 110 90 18 yapmayi isterdim. Ama herhalde 100 90 18 yapacagim ön ve arkayi. Pirelli MT65 en uygun secim herhalde. Fiyat olarak Metzeler ve digerlerine göre iyi. Arkadasta zaten pek bi meth ediyor.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bence kalin gelmez. Hatta süper olur. Zaten her zaman icin bi kalin lastigi sorunsuzca takabilirsin. Ben alacagini bilsem 90 90 18 olan ebatimi 110 90 18 yapmayi isterdim. Ama herhalde 100 90 18 yapacagim ön ve arkayi. Pirelli MT65 en uygun secim herhalde. Fiyat olarak Metzeler ve digerlerine göre iyi. Arkadasta zaten pek bi meth ediyor.

önü kalınlaştrıma ben kle500 de 90*90/21 kulanıyordum
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Arkadaşlar size bir iki foto ve topcase aparatı fotolar deneme gibi kusuruma bakmayın :salut:










 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst