- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 6
Arkadaslar motorun sigortasi nekadar tutuyor ve vergisi teşekkürler
Kırklareli/merkez
Kırklareli/merkez
Merhaba arkadaşlar ortalama 300 km ye yaklaştım motorumla. Öncelikle Denizli de olan varsa iletişime geçelim. Motorum yağmurda kaldı arka sinyaller çalışmıyor bir de Şahin aynası geçmiş sol gidondan gidon eğilmiş uzun kısa tuşunu kırmış sıyırtmış zorlamış biraz ama motor düşmemiş iyiki. gidon ve sol tuş takımı işçilikle beraber 65 tl ye takılacak serviste parçaları bekliyorum. Motoru düz zeminde saldığımda boşta motordan hırt hırt diye bıyere vurdurma sürtme gibi bi sesle karışık hissiyat geliyor yani gidişede sıkıntı veriyor galiba hissediyorum cunku bu neden olabilir? vites değiştirirken mesela 1 de kalkıyorum 2 ye atacakken bosa geciyor ama 2 ye gecmiyor takılıyor tekrar 1 e atıp öyle 2 ye atıyorum bunun sebebi debriyaja az ya da cok bastığımdan yada neden kaynaklanabilir? bazen de boşda gösteriyor 1 yada 2 de oluyor yada boş ve 1.vites ışığı aynı aynda yanıyor böyle ufak tefek sorunlar neden olur?
Başlangıç motoru olarak almak istiyorum ama yok Çin motoru almacılardan, yok uğraştırıcılardan, yok ondan bundan kafam allak bullak oldu. Ne yapayım alayım mı ne dersiniz? Önerileriniz altın deeğerinde olacaktır. Eyyorlamalarınızı bekler Ramazanınızın mübarek olmasını temenni eder saygılar sevgiler sunarım. Tekeriniz Düz bassın(Bu da ne demekse)
1.83 boy altında küçük kalır mı bu motor?