Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
arkadaşlar geçen gün motoru sevpaya bakıma götürdüm. motor yağ, buji, hava filtresi, benzin filtresi, arka çamurluk ve braketi, karbüratör manifoldu değişti..kayış kontrol edildi iyi durumdaymış değişmedi, bunun yanında subap ayarı,karbüratör ayarı, fren ayarları vs yapıldı toplam 105 lira para ödedim.fiyat biraz pahalı geldi ama ismet usta çok ilgili, bütün sorularımı teker teker cevapladı.baştan savma iş yapmıyor, işçiliğinide beğendim..bilginiz olsun..
 
Katılım
19 Ocak 2011
Mesajlar
2
Bilgileriniz için teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 ----------

Arkadaşlar bişe sormak istiyorum.
Benim bu otomatik jikleyle başım belada. Yani saçma sapan çalışıyor.
Soğuk havada çalışıyor çalışmıyor ve bazende ışıklarda durduğumda devreye giriyor.
Ben bunun fişini söksem bu özelliği iptal etmiş olurmuyum?
Teşekkürler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:53 ----------

Bide söktüğümde sakıncaları varmı? İlk ısıtma harici..
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Arkadaşlar bişe sormak istiyorum.
Benim bu otomatik jikleyle başım belada. Yani saçma sapan çalışıyor.
Soğuk havada çalışıyor çalışmıyor ve bazende ışıklarda durduğumda devreye giriyor. Ben bunun fişini söksem bu özelliği iptal etmiş olurmuyum?
Teşekkürler..

Bide söktüğümde sakıncaları varmı? İlk ısıtma harici..


Eski bir ZAT kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim. Daha önce uygulamadığım fakat duyduğum birşeyi söylemek istiyorum.

Eğer ışıklara geldiğinizde motorunuz stop ediyorsa, motorunuz stop edecek diye elden jikleyi yükselttiğinizde buseferde motoru yürütmeye çalışıyorsa, yada sabah vs çalıştırdığınızda motoru ısıttıktan sonra susmuyorsa, motorla giderken her dur kalkta sırt pırt elden jikle ayarlamak durumunda kalıyorsanız vs vs. Bunların sebebi nerede olduğunu tam olarak hatırlayamadığım, lakin karbüratörde olabileceğini düşündüğüm ve karbüratör sıfırı ile değiştiğinde sorunun tamamen çözüldüğünü bildiğim küçük bir mıknatıs sisteminden kaynaklanmaktadır.

Belki benden daha iyi bilen vardır, varsa yazsınki başına gelenlere kaynak ola:cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
benimde bir sorum var...
anasayfada üye resimlerinin içinde vişneçürüğü yada kremit kırmızısı bir zat görüyorum..
hayran oldum...
ama bir türlü bakamıyorum resme yetkiniz dışındaki bir yere girmeye çalışıyorsunuz diyor...
bu motor kimin bilen varmı?
36082-albums133-picture374t.jpg
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
benimde bir sorum var...
anasayfada üye resimlerinin içinde vişneçürüğü yada kremit kırmızısı bir zat görüyorum..
hayran oldum...
ama bir türlü bakamıyorum resme yetkiniz dışındaki bir yere girmeye çalışıyorsunuz diyor...
bu motor kimin bilen varmı?
36082-albums133-picture374t.jpg

KARDEŞ BU MOTOR google da 150zat diye aratınca karşına büyük foto olarak çıkacak bir klasikleşmiş foto motordur.

Üstelik renk vişne çürüğü mürüğü filan falan değil. Gölgede çekilmiş standart kırmızı 150ZAT 'tır, dışardan güneş önü bulut destekli hava yansıması ile bu renge dönüşmüştür.

Bordo veya senin dediğin gibi vişne çürüğü gibi görünsede aslında kırımızıdır:cat:

95A2C0E2DA854D91BEF7D57106CCA5E0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
benimde bir sorum var...
anasayfada üye resimlerinin içinde vişneçürüğü yada kremit kırmızısı bir zat görüyorum..
hayran oldum...
ama bir türlü bakamıyorum resme yetkiniz dışındaki bir yere girmeye çalışıyorsunuz diyor...
bu motor kimin bilen varmı?
36082-albums133-picture374t.jpg

bende bunu photoshop olarak biliyorum. farklı renklerde olanınıda görmüştüm
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
renk muhteşem çıkmış ama...
cevap verenlere teşekkür ederim...
sırf bu renk için bile bu motor alınır...
şu zamana kadar gördüğm en iyi zat desem kimse kızmaz herhalde bana:)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
renk muhteşem çıkmış ama...
cevap verenlere teşekkür ederim...
sırf bu renk için bile bu motor alınır...
şu zamana kadar gördüğm en iyi zat desem kimse kızmaz herhalde bana:)

Kardeş yukardaki motorun olduğu fotoya tekrar bakarsan ortamda güneş görmeyeceksin, yani güneş önü bulutla kapanmış gölgeli bir hava var ve gölgede kırmızı zat bu renge dönüşüyor. Bu kırmızı ZAT güneş vurunca en iğrenç rengine dönüşür, en iyi renk gölgede görünür ZAT'ta. Eski bir kırmızı ZAT sahibi olarak yine bana ait ve yine gölgede çekilmiş fotomu ekleyeyimde kanıt olsun :cat:

zatf.jpg
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Kilometresinimi satın almak istiyorsunuz? Şuana kadarki ZAT'lar arasında görebileceğiniz en yüksek kilometreye sahip olduğu için almak isteyeceğinizi zannetmem. 38 binlerde idi en son mayıs 2010 da. Eğer binmeye devam edebilseydim bugün 50 binlerde olurdu.:cat:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
Kilometresinimi satın almak istiyorsunuz? Şuana kadarki ZAT'lar arasında görebileceğiniz en yüksek kilometreye sahip olduğu için almak isteyeceğinizi zannetmem. 38 binlerde idi en son mayıs 2010 da. Eğer binmeye devam edebilseydim bugün 50 binlerde olurdu.:cat:

karbüratörünü almyı düşünmüştüm,, satılmadıysa fiyat fiyat ne istersin?
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Kardeş sahibinden . com da satışlarım var ve fiyatları sıfırının yarı fiyatı:cat:

Tüm parçalar sıfırının yarı fiyatı.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
31
arkadaşlar geçen gün bir arkadaşımın motorunu alıp (zat ) biraz kullanmak istedim ancak rüzgar nedeniyle 35 km hızı geçemedim motor yan yan kayıyordu rüzgardan çok fazla etkileniyordu... ancak yanımdan başka model motorlar hızla geçiyordu acaba bu zat ın bir sorunu mu yoksa o motorda mı bir sorun vardı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst