Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
sami mercan adında bi adam var benim motoruda o ayarlıo elinden her türlü iş gelir beğendik li o da bizim işyerinde çalışıo elinden gelmeyen şey yok
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
valla dostlar zat flan düşünüyordumda kafam supershadowlarada çok kaymaya başladı bakalım hayırlısı
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
çok kurcalarsak akraba bile çıkabiliriz:mrgreen:

ii bari bak nerden nereye:D o seni tanıyo ben onu senlede tanışırız :D buralara gelirsen sami abim bizim garajda kalıo bekçilik yapıo onu görmek istersen köye pek gitmio yani garaja uğrarsın bizim garaj migrosun karşısının yanı yani TECH santrali var migrosun karşısında onun hemen yanı askeriye var onun karşısı gbi gidince anlaşılır zaten gelicein zman haber ver o zmn tanışırız da
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
arkadaslar o kadar bulusma oluyor.kimseleri goremıyorum.serkanzat nerelerdesniz.cılgında kayboldu.ooo valla goruselim artık
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
124
arkadaslar o kadar bulusma oluyor.kimseleri goremıyorum.serkanzat nerelerdesniz.cılgında kayboldu.ooo valla goruselim artık


görüşelim kardeşim görüşelim ayberk abinin oraya gelemedim vosvos şenliğine gittim o gün ondan :cherry: garipçeyede kendim zaten gittim ben bilmiyorum yani orasınıda kararsız.... :silent:
Serkan gelmezse gelmem zaten :queen: :queen:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
arkadaslar o kadar bulusma oluyor.kimseleri goremıyorum.serkanzat nerelerdesniz.cılgında kayboldu.ooo valla goruselim artık

şafak'çım bundan sonra daha sık görüşecez inşallah bu hafta sonu benim aöf sınavlarım vardı 2 gün full çakılıydım alttnda 2 dersim vardı,o sınavdan bu sınava 2 gün manyak oldum,havalarda düzelmeye başladı artık,arada birde olsa güneşi görebiliyoruz.ayberk'ede gidemedik ayıp oldu,:pale:

görüşelim kardeşim görüşelim ayberk abinin oraya gelemedim vosvos şenliğine gittim o gün ondan :cherry: garipçeyede kendim zaten gittim ben bilmiyorum yani orasınıda kararsız.... :silent:
Serkan gelmezse gelmem zaten :queen: :queen:

uğur ekirümsün biliyorsun.. sensiz yola çıkmam,arada bir öğle yemeğine çıkalım.:wiinkk:şafak 12:00ile^13:00 arası levent te bulunursan ara beni..:cat:

ii bari bak nerden nereye:D o seni tanıyo ben onu senlede tanışırız :D buralara gelirsen sami abim bizim garajda kalıo bekçilik yapıo onu görmek istersen köye pek gitmio yani garaja uğrarsın bizim garaj migrosun karşısının yanı yani TECH santrali var migrosun karşısında onun hemen yanı askeriye var onun karşısı gbi gidince anlaşılır zaten gelicein zman haber ver o zmn tanışırız da

tanışırız beyaaaa:cherry: arkadaşımın kardeşi çılgın mert keşanın gülü

 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
yeni lastiğimin resimleri
bildiğiniz üzere zat150 ' nin orijinal lastiği 110/70-12
ama bu lastik ön lastikten küçük.motorun altı yere cok yakın, yere sürtebiliyo
eee? büyük lastik taksak??? büyük lastik takınca motorun dengesi bozuluyo yakıt fazlalaşıyo gibi yorumlar var.
bende ikisinin ortasını yaptım.
110/70-12 lastik yerine 120/70-12
bu lastik kyani 120/70-12 biraz daha geniş. ve bence motoruda 2-3 cm yukarı kaldırdı. artık eskisi gibi yere sürtmüyor. cok hoş oldu
arkadaşlara tavsiye ederim



 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
lastik hayırlı olsun kullandıkça görüşlerini bize yazarsın bende memnun değilim lastiklerden
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Hayırlı ugurlu olsun güzel günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle.:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar,ruhsatımda yazdığına göre 6.ayda muayene görünüyor,vergi dairesine yatırılması gereken harç kaç para bileniniz varmı? Teşekkürler. :silent:
mondial 150 zat için.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
Arkadaşlar,ruhsatımda yazdığına göre 6.ayda muayene görünüyor,vergi dairesine yatırılması gereken harç kaç para bileniniz varmı? Teşekkürler. :silent:
mondial 150 zat için.

dikkat! zat 150 muayene tecrübesi:

arkadaşlar
ilk muayene motosikleti aldıktan 1 yıl sonra
ikinci muayene ise ilk muayeneyi yaptırdıktan 2 sene sonra. daha sonra 2 senede bir muayene var.bilgilerinize

muayene için gerekli evraklar:
malum muayene işleri özelleşti. artık TUVTURK firması yapıyor.

1- öncelikle vergi dairesinden borçlarını ödüyosun (vergi ve trafik cezası)
2- daha sonra ruhsatında yeni muayeneyi yazacak yer olması gerekiyor. daha önceki muayenelerden yazacak yer kalmamışsa şöförler odasından yeni sayfa alıyosun
3- TUVTURK e 64 tl para yatırıyosun (kredi kartı gecmiyor.nakit para olacak.) (08:00 - 17:00 arası acık pazar hariç hergün açık)
4- KASK'ın olacak.
5- farların ve ışıkların çalışır durumda olacak.

başka da bir şeye bakmıyolar. ben gecen hafta yaptırdım. askerdeyken motor yattı. doğal olarak muayene yaptırmadım. 2 sene 77 tl faiz ödedim. gecikmelerden (galiba) %5 fazi alıyorlar.
bol şanslar.

lastiğin hayırlı olsun.ne malı ve ne kadara aldığını merak ettim.

45 tl ye aldım.
taktırma ücreti dahil.
ne malı olduğunu bilmiyorum
IRC marka TÜRK MALI
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
dikkat! zat 150 muayene tecrübesi:

arkadaşlar
ilk muayene motosikleti aldıktan 1 yıl sonra
ikinci muayene ise ilk muayeneyi yaptırdıktan 2 sene sonra. daha sonra 2 senede bir muayene var.bilgilerinize

muayene için gerekli evraklar:
malum muayene işleri özelleşti. artık TUVTURK firması yapıyor.

1- öncelikle vergi dairesinden borçlarını ödüyosun (vergi ve trafik cezası)
2- daha sonra ruhsatında yeni muayeneyi yazacak yer olması gerekiyor. daha önceki muayenelerden yazacak yer kalmamışsa şöförler odasından yeni sayfa alıyosun
3- TUVTURK e 64 tl para yatırıyosun (kredi kartı gecmiyor.nakit para olacak.) (08:00 - 17:00 arası acık pazar hariç hergün açık)
4- KASK'ın olacak.
5- farların ve ışıkların çalışır durumda olacak.

başka da bir şeye bakmıyolar. ben gecen hafta yaptırdım. askerdeyken motor yattı. doğal olarak muayene yaptırmadım. 2 sene 77 tl faiz ödedim. gecikmelerden (galiba) %5 fazi alıyorlar.
bol şanslar.



45 tl ye aldım.
taktırma ücreti dahil.
ne malı olduğunu bilmiyorum
IRC marka


teşekkürler...lastik bilgileri için

bu bahsettiğin 2. el motosikletler için değilmi?ben sıfır aldım .2008 yılında 11.ayda aldım 2011 yılının 11 ayında muayne olacak gözüküyor.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
teşekkürler...lastik bilgileri için

bu bahsettiğin 2. el motosikletler için değilmi?ben sıfır aldım .2008 yılında 11.ayda aldım 2011 yılının 11 ayında muayne olacak gözüküyor.

sıfır aldığın motosikleti bir yıl sonra muayene yaptırıyorsun.
ilk muayenden sonra iki yılda bir olmaya başlıyor muayene
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst