Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
tamam teşekkürler
yine de zat 150 ye beyaz ampul takan varsa ya da xenon uygulamsı takan varsa bilgilendirirse sevinirimm
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
tamam teşekkürler
yine de zat 150 ye beyaz ampul takan varsa ya da xenon uygulamsı takan varsa bilgilendirirse sevinirimm

oda olur ama hangi ampul çesidini kullancan onu bilmiom normalde h4 olur ama yuvaları farklı özellikleri aynı yuvalar farklı ama biraz ugrasırsan beyaz ampul h4 olur almıskende mtech lerden al biraz pahalı ama cok guzel ışık veriyor

istersen bu bendeki farın parcalarını hesaplarım ne kadar tutuo birazda işcilik koyarım sölerim yapar yollarım sana
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
nasıl temin edebiliriz yahuu ben almak isterim.tavsiye edebileceğin yer varmı?

aksarayda her yerde var farın içinin ölçüsünü alıp ona göre almak lazım boy boy lar ben bunlardan eskiden 2004 te doğan arabam varken koymustum ilk doğana takan bendim :)

sona en son ramzey scooter a taktım güzelde olmuşlardı

eğer benim yaptıgım farlardan istiyen olursa maliyetini arastırır birazda işçilik koyar yapabilirim arkadaşlar bu bi tek zat için gecerli değil her türlü motora mercek uygulaması yapabilirim angel halka yada audi gibi gündüz farı takabilirim :)

biraz işi tıcarete döktüm ama krız vurdu bizide:)
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
aksarayda her yerde var farın içinin ölçüsünü alıp ona göre almak lazım boy boy lar ben bunlardan eskiden 2004 te doğan arabam varken koymustum ilk doğana takan bendim :)

sona en son ramzey scooter a taktım güzelde olmuşlardı

eğer benim yaptıgım farlardan istiyen olursa maliyetini arastırır birazda işçilik koyar yapabilirim arkadaşlar bu bi tek zat için gecerli değil her türlü motora mercek uygulaması yapabilirim angel halka yada audi gibi gündüz farı takabilirim :)

biraz işi tıcarete döktüm ama krız vurdu bizide:)

baba bana bir çift angel kaça çıkar işçilik dahil zat için
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
oda olur ama hangi ampul çesidini kullancan onu bilmiom normalde h4 olur ama yuvaları farklı özellikleri aynı yuvalar farklı ama biraz ugrasırsan beyaz ampul h4 olur almıskende mtech lerden al biraz pahalı ama cok guzel ışık veriyor

istersen bu bendeki farın parcalarını hesaplarım ne kadar tutuo birazda işcilik koyarım sölerim yapar yollarım sana


oks ben bi düşüneyim sana dönerim
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
baba bana bir çift angel kaça çıkar işçilik dahil zat için

serkan abicim angellar ucuzlarından mı olsun :) ona göre fiyat oynar angellar 10 liradan baslar 50-60 liraya kadar cıkar işçilik 20 lira alırım farı acıcam angelları takıcam silikonlicam falan anca silikon parası falan işçiliğin içinde :)

oks ben bi düşüneyim sana dönerim

mercekli farın toplam malzeme fiyatını parca basına göre yazıyom

mercekler bi-xenon (kısa ve uzun mercek sayesinde oluyor AUDİ A4ten cıkma) = 60 lira

angellar = 10 liradan baslıyor

Gündüz farları = 35 liradan başlıyor

Çakar istenilirse = 10 liradanda onlar baslıyorlar

İstanbul içi montaj ücretsiz

İşçilik normalde bu iş 100 liradan aşa yapılmaz ama malum krız var bide hepimiz kardeşiz 80 liraya yaparım gene silikon falan bana ayit yanı kaba parcaların fiyatları hariç geri kalan silion vb şeylerin ücretleri işçiliğin içindedir :)

fazlamı tüccar oldum ne :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Para biriktiriyordum motor almak ıcın durup dururken 4 yıldır kullandıgım dell marka laptopum bozuldu açılmadı 400$ hesap cıkardıllar mecbur yeni bilgisayar almak zorunda kaldım :) motor param gitti 1.113 TL gitti göz göre göre ... :)Ama vardır bi hayır diyorum :)

Bi akrabama aldıramadım zat pahalı geldi gitti asya mı ne aldı t19 A mıymış neymiş 800TL e ii duruyo Amasya'da kendisi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
53
serkan abicim angellar ucuzlarından mı olsun :) ona göre fiyat oynar angellar 10 liradan baslar 50-60 liraya kadar cıkar işçilik 20 lira alırım farı acıcam angelları takıcam silikonlicam falan anca silikon parası falan işçiliğin içinde :)



mercekli farın toplam malzeme fiyatını parca basına göre yazıyom

mercekler bi-xenon (kısa ve uzun mercek sayesinde oluyor AUDİ A4ten cıkma) = 60 lira

angellar = 10 liradan baslıyor

Gündüz farları = 35 liradan başlıyor

Çakar istenilirse = 10 liradanda onlar baslıyorlar

İstanbul içi montaj ücretsiz

İşçilik normalde bu iş 100 liradan aşa yapılmaz ama malum krız var bide hepimiz kardeşiz 80 liraya yaparım gene silikon falan bana ayit yanı kaba parcaların fiyatları hariç geri kalan silion vb şeylerin ücretleri işçiliğin içindedir :)

fazlamı tüccar oldum ne :)

bende bu uygulamayı motora yapıcam. yaptıktan sonra paylaşırım.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
234
serkan abicim angellar ucuzlarından mı olsun :) ona göre fiyat oynar angellar 10 liradan baslar 50-60 liraya kadar cıkar işçilik 20 lira alırım farı acıcam angelları takıcam silikonlicam falan anca silikon parası falan işçiliğin içinde :)



mercekli farın toplam malzeme fiyatını parca basına göre yazıyom

mercekler bi-xenon (kısa ve uzun mercek sayesinde oluyor AUDİ A4ten cıkma) = 60 lira

angellar = 10 liradan baslıyor

Gündüz farları = 35 liradan başlıyor

Çakar istenilirse = 10 liradanda onlar baslıyorlar

İstanbul içi montaj ücretsiz

İşçilik normalde bu iş 100 liradan aşa yapılmaz ama malum krız var bide hepimiz kardeşiz 80 liraya yaparım gene silikon falan bana ayit yanı kaba parcaların fiyatları hariç geri kalan silion vb şeylerin ücretleri işçiliğin içindedir :)

fazlamı tüccar oldum ne :)


eee ben hatay iskenderundayım nasıl yaparız???
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
herkese yakşamlar ve ii forumlar diliyorum çok zaman oldu foruma yazı yazmayalı herkesten özür diliyorum... Ama ehliyete yazıldım 18 nisanda sınavım var kısmetse Allah ın izniyle ehliyetimi alırsam daha da bi mutlu olacağım.. forum çok ilerlemiş ben girip yazmadım bi ara elimi ayağımı çektim motordan mesela geçen yaz hiç binmedim denebilir hep yattı zat-ı muhterem:D ve binmedim çünkü kazalardan falan ürktüm hem ehliyette yoktu 2 sene önce sogukta binmekten hastada olmuştum falan filan işte ama son 1-2 haftadır motoru çalıştırdım bugun bi 10 km gezdim ama bi sorunum var mesela 30 km hızla bi 40-50 sn gidiyorsunuz sonra hafif gazı açmak isteyince motor boğuluyor aslında ben bi anlam verdim işyerinde 10 lt benzin vardı onu koyduk belkide ondandır ve bizim işyerinde bi çalışan abim rölantiyide yükseltmiş çünkü hafta içi çalıştıramamışlar motoru .. servise gittim daha yeni çalıştırdın bi kaç gün gez düzelir kaç aydır yatıyodu (geçen yaz bile senin motoru görmeyyiince sattınız sandım falan dedi) dedii sorun düzelmezse burda sübablarına karbüratörüne heryerine bakarız dedi bakalım ne olacak:... herkese yakşamlar dilerim
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
herkese yakşamlar ve ii forumlar diliyorum çok zaman oldu foruma yazı yazmayalı herkesten özür diliyorum... Ama ehliyete yazıldım 18 nisanda sınavım var kısmetse Allah ın izniyle ehliyetimi alırsam daha da bi mutlu olacağım.. forum çok ilerlemiş ben girip yazmadım bi ara elimi ayağımı çektim motordan mesela geçen yaz hiç binmedim denebilir hep yattı zat-ı muhterem:D ve binmedim çünkü kazalardan falan ürktüm hem ehliyette yoktu 2 sene önce sogukta binmekten hastada olmuştum falan filan işte ama son 1-2 haftadır motoru çalıştırdım bugun bi 10 km gezdim ama bi sorunum var mesela 30 km hızla bi 40-50 sn gidiyorsunuz sonra hafif gazı açmak isteyince motor boğuluyor aslında ben bi anlam verdim işyerinde 10 lt benzin vardı onu koyduk belkide ondandır ve bizim işyerinde bi çalışan abim rölantiyide yükseltmiş çünkü hafta içi çalıştıramamışlar motoru .. servise gittim daha yeni çalıştırdın bi kaç gün gez düzelir kaç aydır yatıyodu (geçen yaz bile senin motoru görmeyyiince sattınız sandım falan dedi) dedii sorun düzelmezse burda sübablarına karbüratörüne heryerine bakarız dedi bakalım ne olacak:... herkese yakşamlar dilerim

tekrar hoş geldin.muhtemelen karbüratörden dir
diğer önerilerim tekrar yeni yağ kullanmanı öneririm motor yattığı için yağ özelliğini kaybetmiş olabilir bu da daha çabuk ısnmasına sebebiyet verebilir.hatta benzin filtresi ve hortumlarını bujilerini imkanın varsa değiştir çok pahalı şeyler değiller,benzin hortumu uzun sürede bayağı bir yıpranıyo ve akıtma yapabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
serkanzat arkadaşım öncelikle teşekkürler..
benzin hortumlarını değişmiştim gerçi bayağı süre geçti ama diğerleri yıpranmıştı daha iisinden takmıştık yinede kontrol ederim bilgiler için saolasın
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
serkanzat arkadaşım öncelikle teşekkürler..
benzin hortumlarını değişmiştim gerçi bayağı süre geçti ama diğerleri yıpranmıştı daha iisinden takmıştık yinede kontrol ederim bilgiler için saolasın

Rica ederim.mondialcii arkadaşım..
senin bahsettiğin sorun bendede olmuştu karbüratöre pislik gelmiş ,ondan gaz kesme ve gaz yememe yapıyordu.ve temizlettim sorun bitmişti,birde sık duyduğum buji kablolarınd veya tırnak aralığında sorun olduğu zaman ateşlemeyi iyi yapamadığı için o tür bişey yapıyormuş onuda bir elden geçirt istersen:)

ayrıca keşana çok geldim.beğendik köyüne
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
karbüratörü temizletirim belki gerçi gaz kesmeyi kesti artık gaz kesmiyo pisliği attı galiba ama artık normal gidderken birden gaz verince baştan patapatapata yapıo sonra düzelio tam kesmio yani bide rölanti yüksekti düşürdüm biras, sonra gezdim büyük ayaklığa aldım motoru 2 dakka sonra tekrar yükseldi sanırım sorun motora giden bi dirsek boru var tam karbüratörün orda onun boğazı çatlarsa hava alıp rölanti yükseliomuş onuda değiştirte bilirim bakalım şuan için iyi gibi....
keşana çok yakın beğendik köyü senin de akraba falan mı var
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
karbüratörü temizletirim belki gerçi gaz kesmeyi kesti artık gaz kesmiyo pisliği attı galiba ama artık normal gidderken birden gaz verince baştan patapatapata yapıo sonra düzelio tam kesmio yani bide rölanti yüksekti düşürdüm biras, sonra gezdim büyük ayaklığa aldım motoru 2 dakka sonra tekrar yükseldi sanırım sorun motora giden bi dirsek boru var tam karbüratörün orda onun boğazı çatlarsa hava alıp rölanti yükseliomuş onuda değiştirte bilirim bakalım şuan için iyi gibi....
keşana çok yakın beğendik köyü senin de akraba falan mı var[/QUO

benim çok samimi akadaşımın köyü artık bizimde köyümüz gibi oldu,okul zamanlarızda her yaz 1 ay oralarda sürterdik,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst