Mondial 150 RS mi Kuba mı?

Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
25
Bunu mu
MOnDiaL 150Rs
Motor : Tek Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 150 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 57,4 x 57,8
Sıkıstırma Oranı : 9,2:1
Maksimum Tork : 8,3 Nm /6500 d/dak
Soğutma : Fan Soğutma
Çalıştırma : Elden ve Ayaktan Marşlı
Ön fren : Disk
Arka fren : Kampana
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ateşleme : Elektronik CDI
Ön Süspansiyon : Hidrolik Ön Maşa
Arka Süspansiyon : Hidrolik Amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 6 L
Ön Lastik : 130/60-13
Arka Lastik : 130/60-13
Ağırlık : 113 kg
Boyutlar U-G-Y mm : 1955x700x1095
Şanzıman : Otomatik


KUBA
Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 150 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 120 Kg (264 lbs)
Maksimum Güç: 9.8
Yakıt Tasarrufu: 2 Lt - 100 Km
Karbüratör: Turbo Sistem
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Kampana
Taşıyabildiği Ağırlık: 160 Kg
Jant Sistemi: Çelik Jant
Maksimum Hız: 140 Km/saat
Eksoz: Performans
Üretim Yeri: Gaziantep
Garanti: 2 Yıl



Hangisi sizce Aralarınada Fan sogutma ve hava sogutma farkı var hangisi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Arkadaşım bu motorların hepsi aynı. Fan soğutmalı olacağını hiç sanmıyorum birinde fan soğutma diye yazıyorsa emin ol yazmıyanındada fan soğutma vardır. Bana sorarsan üstteki özellikler daha gerçekçi duruyor. onu tercih et. Kuba hep böyle saçma yazıyor..
 
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
25
çok teşkkür ederim ama kuba da fan soğutma gerçekten yok
Fan mı daha iyi olur hava mı ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
İkisini de alma derim! Başka marka bulamadın mı yahu?
Ha illa bu markayı istiyorum, ikisi arasında kıyaslama yapın diyorsan; o zaman bu teknik verileri her iki motor için tam olarak yaz. Birinde bir bilgi varken, aynı konudaki bilgi diğerinde yok! Olmaz ki böyle...
 
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
25
yazdım dayı marka verin FiYatI 2000 ytl nin üstüne cıkmasın ama
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden 2.el daha kalıtelı bı motor dusunmuyosun?
 
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
25
ne olabilir mesala MoTorun iyisinin kötüsünü bilmem onun için sıfıra yöneliyorum ikinciel daha iyi olur marka olarak ne önerirsin
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne bılım honda beat fılan al ya tas gıbı motor...ne bunlar adı sanı olmayan motorlar..yınede sen bılırsın..
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok senle aynı dılde konusmuyoz...
sen hangısını begenıyosan onu al
şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
119
arkdaşım bunların tahmin ettiğin kadar abartı farkları yok.. bana sorarsan mondiali al en azından kuba ya göre yeri yurdu bellidir gibi geliyor
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
arkadaşm denildiği gibi hangisini istiyosan onu al ama bana sorarsan ikisini de almam(bence).2000 ytl ye 2. el temiz bi yamaha honda vs düşünebilirsin.onlara daha uzun süre binersin hiç olmazsa.Bunların 0 km. sinden iyidir bence.karar yinede senin...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alacagın 2-3 yasındakı marka bır motor,bu kıyaslama yaptıgın motorlardan cok daha sağlam ve guvenılır olcaktır..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşm denildiği gibi hangisini istiyosan onu al ama bana sorarsan ikisini de almam(bence).2000 ytl ye 2. el temiz bi yamaha honda vs düşünebilirsin.onlara daha uzun süre binersin hiç olmazsa.Bunların 0 km. sinden iyidir bence.karar yinede senin...

bencede 2.el japon alsan daha memnun kalırsın.5000km sonra motor dağılmaya basladığında hatırlarsın dediklerimizi:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst