Mondial 150 MG King Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Bu motoru kredi kartına vade farkı ödemeden 245x9 taksitle toplam 2.200 Tl'ye aldım. Bundan sonra buradan elimin erdiği aklıımın yettiği kadarı ile insanları bilgilendirip yardımcı olmaya çalışacağım. Bayilerde son bir kaç tane kaldı. Cazip fiyata uygun motor almayı düşünenlere tavsiye ederim.

Teknik Özellikler

Motor
Ateşleme Tipi - CDI
Çalıştırma Metodu - Elden ve Ayaktan Marşlı
Rölanti - 1500±100 min
Sıkıştırma Oranı - 9.2±0.1 : 1
Silindir Çapı ve Strok (mm) - 62.00x49.50
Silindir Hacmi (cm³) - 149
Soğutma Tipi - Hava Soğutma
Yağlama Tipi - Yağ Pompası

Güç Aktarma
Son Vites Oranı - 1.000
Debriyaj Tipi - Islak Tip / Çoklu Plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) - Disk / Kampana
Frenleme Metodu (Ön/Arka) - El ile / Ayak ile
İlk Vites Oranı - 3.083
Max. Güç - 9.0 kw at 8500 min
Max. Hız (km/h) - 100
Max. Tork - 10.0 Nm at 7500 min
Şanzıman - Manuel / 5 Vites

Süspansiyon
Dingil Mesafesi (mm) - 1245
Lastik (Ön/Arka) - 2.50x18 / 3.00x18

Boyutlar
Boyutlar U-G-Y (mm) - 1930x760x1030
Max Yükleme Kapasitesi (Kg) - 151
Yakıt Tankı Kapasitesi (L) - 13±0.3
Yüksüz Ağırlık (Kg) - 97
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Atilla abi yakıt tüketimi nedir acaba bende 100 lük ile 150 lik arasında motor seçimi yapamıyorum.100 lük motorların Vergisiz olması seçimi zorlaştırıyor.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
150 mg king in, 100 mg prince in 150 cc olanı diyorlar ama mondial in sitesinde king için balansörl7 yazıyor. Yani king daha konforlu mu acaba? Fiyatı ise şu anda prince den daha ucuz :D Daha ayrıntılı inceleme yapabilir mi kullananlar acaba?
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Aslan kralın motorunun yeni hali. Gidonu değiştirmiştim. Koltuğu daha bugün geldi ve taktım. 10 liraya Yuki cam aldım. Onu da taktıktan sonra çok sayıda resimlerini atıcam buraya.
 

ifo

Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
2
Slm bendede 150 king var çekişi gidişi gayet iyi yakıtıda ekonomik tek kişi sabit hızla 60-70 km ile litrede 50 km yi buluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

Motoru güçlü kasa hafif olduğundan çok çabuk toparlıyor hantal motor değil bazen düsunuyorumda çokmu hafif kalıyor diye..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------

Slyman kardes king daha konforlu ben kullandim hem balansorde isini yapiyor yani ben 20 ilede 50ilede 90-100 ilede giderken titreşim aynı derecede yani hız arttikca titresim artmiyor buda balansorun gorevini yaptigini gosterir
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
aaaaa ne güzel bnm motorumun da konusu açılmış çok mutlu oldum 2.yılım bitiyor kendisiyle 3200 km deyim :) durmak yok
 

ifo

Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
2
Yagmur kardeş herhangi bir sorun vs arıza yasadınmı bendekide iki yıl oldu tık yok sen ölçtüğünde yakıtın nasıl 1 litrede nekadar gidebiliyorsun
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Lifan'ın sakkalarından ısmarladık. Sakalı takalım yeni resmini de atıcam buraya :)
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
motosikletden memnun kaldım açıkcası dayanıklı çıktı karda bile biniyorum her gün işe gidip geliyorum, sıkıntılardan başlarsak koltuk namına bir şey yoktu motosikletde resmen taşa oturuyordum istanbul şirinevlerde motosay' a götürüp koltuğa ekstra sünger attırdım. egzoz aşırı derecede paslandı biraz havalar düzelsin güzelce bir boya atacağım başka da kurulum ile alakalı zannedersem arka dişlinin takılı olduğu 4 vidadan biri yolda giderkken çıkmıştı göbek felan dağıttı hızım yüksekdi sonra garantiden yaptırdım hepsini. çok şükür başka da bir sıkıntım olmadı.yakıtınada gelecek olursak full depo ile 400 km rahat yapıyorumda riske atıp yedek ile ne kadar gider diye üstünü araştırmadım birde kendim 96 kg, kıyafetler felan 110 kg oluyorum. yani depodada 10 lt benzin motor zorlanıyo bende haliyle ama dayanıklı bir motor bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak :)
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
motosikletden memnun kaldım açıkcası dayanıklı çıktı karda bile biniyorum her gün işe gidip geliyorum, sıkıntılardan başlarsak koltuk namına bir şey yoktu motosikletde resmen taşa oturuyordum istanbul şirinevlerde motosay' a götürüp koltuğa ekstra sünger attırdım. egzoz aşırı derecede paslandı biraz havalar düzelsin güzelce bir boya atacağım başka da kurulum ile alakalı zannedersem arka dişlinin takılı olduğu 4 vidadan biri yolda giderkken çıkmıştı göbek felan dağıttı hızım yüksekdi sonra garantiden yaptırdım hepsini. çok şükür başka da bir sıkıntım olmadı.yakıtınada gelecek olursak full depo ile 400 km rahat yapıyorumda riske atıp yedek ile ne kadar gider diye üstünü araştırmadım birde kendim 96 kg, kıyafetler felan 110 kg oluyorum. yani depodada 10 lt benzin motor zorlanıyo bende haliyle ama dayanıklı bir motor bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak :)

Bişey olmaz. Yağını bakımını eksik etme, vidaları tekerlekleri jant akortlarını sık sık kontrol et onlarca yıl binilir o motora. Maşallah Tunç gibi 12 beygir motor.
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
ewet atilla abi motor çok hızlı gerçekten ama sanki biraz daha torklu olsa tadından yenmez gibi :)
 
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
4
Yukarıda ki motor çok güzel öZellikle gidişi süper ben 1.viteste istemsizce motoru 2 kere tekere kaldırdım ve 30 yaptım.Yeni sürücüyüm ve bence çok güzel bir motor özellikle hafif olması dönmeyi çok kolaylaştırıyor.Benim gibi yeni sürücü adayıysanız çok ideal bir motor.Yalnız arkadaşlar anladığım kadarıyla artık satılmıyor çünkü mondialin sayfasında yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst