- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 381
Selam arkadaslar,
Bugün itibari ile 150kt almis bulunuyorum..100km yaptim bileönceden keeway speed 150, hyosung comet 250, suzuki dl650 vstrom kullanmisligim vardi..simdi kismet bu oldu..merak eden olursa yazarim deneyimlerimi..
Iyi aksamlar
Eskiden 125 kt modeli hoşuma giderdi ancak titreşimi gerçekten fazla olan bir modeldi,seyhan 150 de aynı şekilde..
Bayağı kullanmışsınızdır artık,titreşim durumu 150 kt de ne durumda,gerçekten halledilmişmi acaba?