Mondial Mondial 150 KT Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Selam arkadaslar,
Bugün itibari ile 150kt almis bulunuyorum..100km yaptim bile :) önceden keeway speed 150, hyosung comet 250, suzuki dl650 vstrom kullanmisligim vardi..simdi kismet bu oldu..merak eden olursa yazarim deneyimlerimi..
Iyi aksamlar

Eskiden 125 kt modeli hoşuma giderdi ancak titreşimi gerçekten fazla olan bir modeldi,seyhan 150 de aynı şekilde..

Bayağı kullanmışsınızdır artık,titreşim durumu 150 kt de ne durumda,gerçekten halledilmişmi acaba?
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Bende merak ediyorum nasıl nasip olursa alabilirim yaza doğru vites göstergesi var mi benzin göstergesi var mı
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
9
Titreşim genel olarak yok, yerel olarak var :) hyosung gibi belli süratlerde titreşim yapiyor ama çok rahatsiz eden titresimler değil..100km araliksiz sürdüm artciyla sürdüm tüm yolu tam gaz gittim hemen hemen..titresim bende hiç olmadı..artcinin ayaklarini koydugu yerde titresim olmuş ama..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

Vites göstergesi var, benzin göstergesi yok..350km de bir yakıt alıyorsunuz göstergeye pek gerek kalmiyor açıkçası..yedek depoyla 10-15km gidebiliyorsunuz..yolda benzinim bitti motor durmaya yeltenirken yedeğe aldım 10km sonra yakıt aldım misal..
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
bide kalıbı falan nasıl boyum 1.93 malum prince çok ufak kalıyo malzeme kalitesi falan ne kadara aldınız bunu
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
1
bende kanuni gv 170 almaya karar vermiştim bayide yokmuş mayıs sonunda gelecek dediler. baktım katolaga 150 kt almaya karar verdim bugun. siparişini geçtiler cumartesi gibi elimde olur inşallah. başlangıç motorum olacak :)
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
Motorunuz hayırlı olsun. Ben de 125 KT kullanıyordum geçen sene sattım. Şimdi yine motor alayım dedim. Güncel bilgi verebilirmisiniz yakıt tüketimi nasıl, titreşim 125 KT ye göre nasıl vs. Teşekkürler.
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar Bende bu motoru almak istiyorum yorumlarinizi takip edeyim dedim lakin pek yazanda yok. Kullanıcı arkadaşlar motor hakkında açıklayıcı bilgiler paylasirsa sevinirim. Mesela titreşim yakıt durumu yol tutuş bakım aralıkları vs gibi. Çok şey istedim galiba şimdiden af ola. Çevremde bu motoru kullanan pek yok. Olandanda tatmin edici bir bilgi alamadım. SAYGILAR.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Bu motor balansörlü. Titreşimi minumum ölçektedir. 125 kt'ye benzemez.
Balansörlü motorlarda belli bir süratten sonra ortaya çıkan hafif titreşim genellikle zincirin ortaya çıkardığı tireşimdir. O kadar da olacak artık :)
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
4
bende 1 hafta içinde bu motordan almayı düşünüyorum arkadaşlar bilen varsa yardımcı olabilir mi? doğrumu karar veriyorum ,)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
bende 1 hafta içinde bu motordan almayı düşünüyorum arkadaşlar bilen varsa yardımcı olabilir mi? doğrumu karar veriyorum ,)
Bence doğru bir karar,sırf yeni kasa diye diğer 150cc çinli modellere 3500-4000tl gibi abuk subuk rakamlar vermektense yenilenmiş motoruyla kt almak gayet mantıklı..
2800tl fiyat nedir ki..
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
4
evet ayrıca bu kt de bayağı değişiklik de yapmışlar motor hacmi dışında titreşimi azaltmak için bir sürü yenilik , alırsamda sıfır alacagım :))
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
6
İlk motorsikletim olarak 0 km aldım. Motor rödajıyla ilgili klavuzda verilen bilgileri uygulamaktayım. 1500km boyunca 5000 deviri geçmeyeceğim. Ancak özellikle trafiğin hızlı aktığı yerlerde bu nedenle sorun yaşıyorum. arkamda konvoy oluşuyor:) Bunun dışında dip gaz yapmıyorum. Artçı zaten almıyorum. Deneyimli arkadaşların rödaj konusunda önerilerini almak isterim.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
15
Geçen cumartesi 150 KT almış bulunmaktayım okulum ve havalardan dolayı pek binemedim bugün itibariyle 85 km deyim ilk izlenimler süper diyebilirm, titreşim, el kitabında yazdığı 5000 deviri geçmediğim için hissetmedim. Vites geçişleri felan gayet iyi.Ben gibi bu tip motordan hoşlanan veya bütcesi buna yeten arkadaşlara tavsiye ederim, 125 kt ile gerçekden pek alaka yok şanzıman, tork , titreşim olsun ona bakıp bu motor için konuşmayın.İnşAllah böyle gider şuan için çok memnunum şuan 1500-2000 km kullanmış olan arkadaşlar varsa motorun bakımdan sonraki performansı hakkında bilgi verirlerse memnun olurum. :)
 
Katılım
19 Eki 2014
Mesajlar
47
easyyardır,150 kt nasıl memnunmusun?Şehir içi kullanım nasıl?Bende düşünüyorum ama daha ziyade şehir içi olur.Deneyimlerini bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Geçen cumartesi 150 KT almış bulunmaktayım okulum ve havalardan dolayı pek binemedim bugün itibariyle 85 km deyim ilk izlenimler süper diyebilirm, titreşim, el kitabında yazdığı 5000 deviri geçmediğim için hissetmedim. Vites geçişleri felan gayet iyi.Ben gibi bu tip motordan hoşlanan veya bütcesi buna yeten arkadaşlara tavsiye ederim, 125 kt ile gerçekden pek alaka yok şanzıman, tork , titreşim olsun ona bakıp bu motor için konuşmayın.İnşAllah böyle gider şuan için çok memnunum şuan 1500-2000 km kullanmış olan arkadaşlar varsa motorun bakımdan sonraki performansı hakkında bilgi verirlerse memnun olurum. :)

Deneyimlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
137
merhaba,

foruma yeni üye oldum dostlar, ben de bu sevdaya yakalandım. başlangıç için kt150 nasıldır?
bu makinenin 2. el piyasası da tam oluşmadı. 2250 uygun bir fiyat mıdır? motor 6 aylık, temiz ve 1500 km yol yapmış.

yorumlarınız benim için önemli. şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
o biraz daha racing bir model. ben kt ye chopper görüntüsü vererek kullanmayı düşünüyorum zaten bunu da bir müddet kullanıp sonra chopper' a geçme düşüncem var. mesajlarınız için teşekkür ederim ancak sorduğum ana soruya pek cevap alamadım. motoru kontrol ederken nesine neyine bakayım? veya yetkili bayiiye nasıl sorular yönelteyim biraz fikir verirseniz sevinirim.

o biraz daha racing bir model. ben kt ye chopper görüntüsü vererek kullanmayı düşünüyorum zaten bunu da bir müddet kullanıp sonra chopper' a geçme düşüncem var. mesajlarınız için teşekkür ederim ancak sorduğum ana soruya pek cevap alamadım. motoru kontrol ederken nesine neyine bakayım? veya yetkili bayiiye nasıl sorular yönelteyim biraz fikir verirseniz sevinirim.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Lütfen beni bağışlayın, ukalalık yapmayı sevmem ama bu tür bir motor düşünenleri uyarmak istedim.
KT150 11,5 beygir Vulture ise 14 beygir ve aralarında sadece 500 lira civarında bir fark var. Motoru uzun vadeli kullanıp keyif almak isteyenler Vulture'ye de bir bakmalılar diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
2
sayın atılla bey sızı max ile ilgili yorumlarınızdan takip ediyorum sızden rıcam benım motor almaktakı isteyim orta uzun yol ve sehır ici izmir kullanımdır benım ilgilendiğim iki model var kt150 ve max dusuncelerinizi paylasırsanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst