Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
arkadaş böle şey olmaz benim yakın arkadaş 150 hs motoru servise götürmüş bakım için adamlar motoru iyice gevşetmişler oda kavga etti servisle onlar tamam hallederiz demiş bu seferde inadına ön fren balatasını gevşetmişler kaza yapıyoduk az daha:pr::pr:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
bu ne yahu 13 gündür hickimse bisiy yazmamıs.demekki motorlar baya saglam sorun cıkarmıyo.bende memnunum bu aralar motordan.iyi kacıyo.bide scooter laraa göre egzos nerden bulabiliriz??soyle tok ve hos bi ses veren bi egzos arıyorum.cok aradım ama bulamadım scooterlara gore bi iki tane buldum onlarında tipleri hosuma gitmedi.hemde cok pahalıydı
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya yazsanıza bişeyler öldünüzmü yuhh artık

ya dediğiniz gibi servisler çok kötü garanti diye birsey yok hikaye kısaca egsoz işi kolay arkadasım egsozun susturucusunu çıkar al sana ses öyle yırtık yırtık bağırmıyor aynı abarth egsoz gibi süper ama egsozcularda var devil marka egszooz pahalıdır ama gör sesi kaeasaki dersin sanki süper oluyor :bounce:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
13
merhaba arkadaşlar bn siteye yeni üye oldum ve bu güne kadar verdiğiniz bilgilerden dolayı çok teekkür ederim sürekli okuyorum sizi.bende ilk defa olarak motor almaya karar verdim, motor kullandım ama bana ait değildi.verdiğiniz bilgilere dayanarak ve kendi yaptığum araştırmalra göre 150 hs almaya karar verdim ama brz süreye ihtiyacım war maddi yönde bu aradada sorularıma cvp vererek beni bilgilendirmenizi umuyorum teşekkürler...:)

öncelikle bir sorum olucak
göstergedeki sinyaller,far haricinde bir lamba daha war nun ne olduğunu merak ediyorum cevaplarsanız sevinirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
13
ben bu motorun sahibi olanlardan ve b tür motorlarla ilgilenenlerden yardım istiorum o zaman herkezin özgür düşünesi saygı duyuyorum...:cat:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
arkadaş o motor benim yakınımda var ayda en az 3-4 kere servise giriyo alma bence sorunsuz anca 5-6 ay binersin
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
13
ama bu formda herkez görüşlerini yazmıs çok beğeniyolar bende çok beğeniyorum o fiyata o motor bence süper sorun çıkartsada ufak tfek şeyerdir. nese saol yinede düşüncen için.:wiinkk:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
150 hs 8000 km oldu daha hiç arıza yapmadı

tabi genel değişmesi gereken parçaları değiştirdim hava filtresi vb seyleri

onu bunu bilmem motorumla her yere girdim uzun yola da gittim 3 kişi de bindik
çok ağır yük te tasıdım tasıdığım yükte bir kıslık odun getirdim 2 kişi biniyoruz babamla artı odunların ağırlığı rahat 350 - 400 kilo yük oluyor köpek gibi çekiyor motor 8000 KM OLDU DAHA ÇOK ŞÜKÜR ARIZA YAPMADI İNSALLAH USTA YÜZÜ GÖRMEZ sadece kayıs çok uzadı bu aralar ama değiştirmeyeceğim koptuğu yere kadar gider

AMA SKİPLOT ARKADSIM EĞER vitesli kullanmayı beceremiyorsan 150 hs yi al hiç tereddüt etme yalnız tek bişey daha söyleyeyim ilk çıkanlardan benim motorum ama bu sene çıkanlar nasıldır bilemem seni kararsız bırakmayayım
ama ben şimdiki aklım olsa viitesli alırdım neden dersen scooter ın yeri çok farklı + vitesli ile gezmenin zevki çok süper

AMA BENCE ÇOK İSTİYORSAN AL DERİM PİŞMAN OLMAZSIN :bounce:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ARKADAŞLAR YANLIŞLIK BAŞKASININ ÜYELİĞNDEN YAZDIM


ARKADASLAR BİR ŞİKAYETİ OLAN YADA SORUNU OLAN BANA ULAŞSIN ELİMDEN GELDİĞİ KADAR YARDIMCI OLURUM

msn: [email protected]
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Y arkadaşlar bırakın şu motoru yaaa 150 Hs motor falan deil ben 6000 km bindim ilk motorumdu size yemin ediyorum ömrümü çürüttü her yönden gerek servis gerek dayanıklılık ama akıllandım artık yeminliyim çin motoru almam şimdi yamaha sahibiyim hayatımdan çok memnunum iyigünler
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
13
tabi genel değişmesi gereken parçaları değiştirdim hava filtresi vb seyleri

onu bunu bilmem motorumla her yere girdim uzun yola da gittim 3 kişi de bindik
çok ağır yük te tasıdım tasıdığım yükte bir kıslık odun getirdim 2 kişi biniyoruz babamla artı odunların ağırlığı rahat 350 - 400 kilo yük oluyor köpek gibi çekiyor motor 8000 KM OLDU DAHA ÇOK ŞÜKÜR ARIZA YAPMADI İNSALLAH USTA YÜZÜ GÖRMEZ sadece kayıs çok uzadı bu aralar ama değiştirmeyeceğim koptuğu yere kadar gider

AMA SKİPLOT ARKADSIM EĞER vitesli kullanmayı beceremiyorsan 150 hs yi al hiç tereddüt etme yalnız tek bişey daha söyleyeyim ilk çıkanlardan benim motorum ama bu sene çıkanlar nasıldır bilemem seni kararsız bırakmayayım
ama ben şimdiki aklım olsa viitesli alırdım neden dersen scooter ın yeri çok farklı + vitesli ile gezmenin zevki çok süper

AMA BENCE ÇOK İSTİYORSAN AL DERİM PİŞMAN OLMAZSIN :bounce:

teşekkür ediyorum arkadaşım bn ztn kararımı verdim burayada bu motor hakkında bilgi öğrenmek için üye oldum alıp almamk için değil bi sorum oluckatı bilgin warsa bu göstergede 4 adet lamba bir 2 si sinyal biri far öbürü ne çok merak ediyorum yha...

bide şu genel değişmesi ereken parçalar hakkında bilgi verirsen çok sevinirim daha acemiyimde teknik konularda
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Yamaha Yi Sen çin Değilmi Saniyorsun

ARKADSLAR 3 Ü 5 İ BIRAKIN YAMAHA YBR İYİ MOTOR AMA BU SENE ÇIKANLAR İYİ DEĞİL YBR NİN ESKİ KASALARI SÜPER BİR MOTOR YENİ OLANLAR ÇİN MALI Hİ BOSUNA KENDİNİZİ KANDIRMAYIN ÖZELLİKLE YBRSİ OLAN ARKADSIM BUNU İYİ DİNLE SONUÇTA VİTESLİ MOTOR YBR 150 HS SCOOTER NE KADAR CANI VAR MOTORUN ARTI KAYIS YBR İSE ZİNCİR KUVVETİYLE GİDİYOR ARADAKİ TEK FARK BU BASKA SEY BİLMEM



SLİKPLOT ARKADSIM O DEDİĞN 2 Sİ SİNYALLER BİRİDE UZUN KISA GÖSTERGESİ O ÇOK MERAKETTİĞİN İSE TELEFONUN ÇALDIĞINI GÖSTERİYOR TELEFOM ÇALDIĞINDA UYARI VERİYOR ANLADIN

DEĞİŞMESİ GEREKEN PARÇALR hava filtresi - buji - kayıs - arka fren balatası - tek bir sey daha var her 4000 km de bir motora sibop ayarı yaptırılacakmıs ama arkadasım benim 8000 oldu daha hiç birsey yaptırtmadım kısaca motor dengesiz çalışmaya başlamadığı sürece yaptırtmayacağım kim demiş sağlam değildiye MONDİAL 150 HS Yİ HAVA SCOOTER LAR ARASI HER MARKA İLE YARISIRIM

EN ÖNEMLİLERDEN BİRİDE HER 1000 - 1500 KM DE BİR YAĞINI DEĞİŞTİR YAĞ EN ÖENMLİ HUSUS BİRDE KALİTELİ YAĞ AL YAZIN İNCE YAĞ AL KISIN KALIN YAĞ KULLAN BUNLARI YAP GÖR MOTORU ....?:cat:


BU KADAR BİLGİ YETERMİ ARKADASIM YETMEZSE İRTİBATA GEÇEBİLİRSİN :bounce:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
ARKADSLAR 3 Ü 5 İ BIRAKIN YAMAHA YBR İYİ MOTOR AMA BU SENE ÇIKANLAR İYİ DEĞİL YBR NİN ESKİ KASALARI SÜPER BİR MOTOR YENİ OLANLAR ÇİN MALI Hİ BOSUNA KENDİNİZİ KANDIRMAYIN ÖZELLİKLE YBRSİ OLAN ARKADSIM BUNU İYİ DİNLE SONUÇTA VİTESLİ MOTOR YBR 150 HS SCOOTER NE KADAR CANI VAR MOTORUN ARTI KAYIS YBR İSE ZİNCİR KUVVETİYLE GİDİYOR ARADAKİ TEK FARK BU BASKA SEY BİLMEM

dostum gerçekten sana üzülüyorum :((.

Peki sana bişey diyecem o zaman yamahanın brezilyada üretilen modelleri brezilyalımı oluyor yoksa japonmu ?

Japonlar akıllı adamlar çinlilerin işçiliği ucuz diye orda yaptırıyorlar motorlarını.

bunun gibi bir sürü topic var bana laf yetiştireceğine bi oralardan bilgi öğrende sonra çin malı diyebiliyormusun bakalım :queen::queen:

yani yamaha türkiyede motor üretse türk malımı olacak ilahi:queen::queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
13
ARKADSLAR 3 Ü 5 İ BIRAKIN YAMAHA YBR İYİ MOTOR AMA BU SENE ÇIKANLAR İYİ DEĞİL YBR NİN ESKİ KASALARI SÜPER BİR MOTOR YENİ OLANLAR ÇİN MALI Hİ BOSUNA KENDİNİZİ KANDIRMAYIN ÖZELLİKLE YBRSİ OLAN ARKADSIM BUNU İYİ DİNLE SONUÇTA VİTESLİ MOTOR YBR 150 HS SCOOTER NE KADAR CANI VAR MOTORUN ARTI KAYIS YBR İSE ZİNCİR KUVVETİYLE GİDİYOR ARADAKİ TEK FARK BU BASKA SEY BİLMEM



SLİKPLOT ARKADSIM O DEDİĞN 2 Sİ SİNYALLER BİRİDE UZUN KISA GÖSTERGESİ O ÇOK MERAKETTİĞİN İSE TELEFONUN ÇALDIĞINI GÖSTERİYOR TELEFOM ÇALDIĞINDA UYARI VERİYOR ANLADIN

DEĞİŞMESİ GEREKEN PARÇALR hava filtresi - buji - kayıs - arka fren balatası - tek bir sey daha var her 4000 km de bir motora sibop ayarı yaptırılacakmıs ama arkadasım benim 8000 oldu daha hiç birsey yaptırtmadım kısaca motor dengesiz çalışmaya başlamadığı sürece yaptırtmayacağım kim demiş sağlam değildiye MONDİAL 150 HS Yİ HAVA SCOOTER LAR ARASI HER MARKA İLE YARISIRIM

EN ÖNEMLİLERDEN BİRİDE HER 1000 - 1500 KM DE BİR YAĞINI DEĞİŞTİR YAĞ EN ÖENMLİ HUSUS BİRDE KALİTELİ YAĞ AL YAZIN İNCE YAĞ AL KISIN KALIN YAĞ KULLAN BUNLARI YAP GÖR MOTORU ....?:cat:


BU KADAR BİLGİ YETERMİ ARKADASIM YETMEZSE İRTİBATA GEÇEBİLİRSİN :bounce:

saol baharlı arkadaşım teşekkür ediyorum bi sorunum olursa yine grşrlm hatta warsa msn adresini alim bn şu an bnm msn sorunlu o yüzden vermiyorum adresi yeni alıcam en kısa zamanda sen ver bn ekler sana sölerim yardımlarınıza ihtiyacım olucak çünkü ilk motorum olucak teknik konuda hiçbişey bilmiorum.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sacrosanct arkadasım sen ne kadar saçma konusuyorsun tamam ybr ren var anladık çok mett ediyorsun motorunu
şimdi kendi ağzınla diyorsun japonlar çinlilere veriyor yapsınlar diye ee bune demek oluyor kötü işçilik kötü motor artı birde sen çin malı diyon ya bizim motorlara doğru haklısın ama yamahanın adı büyük olduğu için öle iyi diyorlar ama hiç bosuna cabalama yamaha ybr yi de çinliler topladıkları için parçaların ya civataları eksik takıyorlar yada kötü parça takıyorlar bunu unutma kendi ağzınla diyorsun çinliler topluyor diye kötü mal kötü işçilik bunu unutma neyse çok iyiymiş ya senin motorun
HEM SEN BİZİM 150 HS BÖLÜMÜNDE NE ARIYORSUN GİTSENE YBRSİ OLANLARLA TARTIS ALLAH ALLAH

MSN: [email protected]
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
13
bune arkadaşlar yha hiç kimse yok ne soru soruluyo nede cvp verilio katılım yapalım brz lütfen...
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
2
ya arkadaslar 151RS ve 150HS arasındakı fark nedır ya bı turlu anlayamadım resımledekı motorların 3 u de aynı gıbı sankı, bıde bazı arkadaslar ramzey dıolar arada 500 ytl fark var bukadar fark vermeye degermı acaba yanı 500 ytl lık + sı varmı ramzeyın?

Arkadaşım 151RS ile 150HS arasında benim bildiğim.150HS nin arka fren kampana 151RS ninki disk fren yönünden 151RS daha iyi.Bende 150HS kullanıyorum 1.5 sene oldu gayet memnunum.:cat:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
sacrosanct arkadasım sen ne kadar saçma konusuyorsun tamam ybr ren var anladık çok mett ediyorsun motorunu
şimdi kendi ağzınla diyorsun japonlar çinlilere veriyor yapsınlar diye ee bune demek oluyor kötü işçilik kötü motor artı birde sen çin malı diyon ya bizim motorlara doğru haklısın ama yamahanın adı büyük olduğu için öle iyi diyorlar ama hiç bosuna cabalama yamaha ybr yi de çinliler topladıkları için parçaların ya civataları eksik takıyorlar yada kötü parça takıyorlar bunu unutma kendi ağzınla diyorsun çinliler topluyor diye kötü mal kötü işçilik bunu unutma neyse çok iyiymiş ya senin motorun
HEM SEN BİZİM 150 HS BÖLÜMÜNDE NE ARIYORSUN GİTSENE YBRSİ OLANLARLA TARTIS ALLAH ALLAH

MSN: [email protected]

:queen::queen::queen:

allah akıl fikir versin ne diyim:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst