Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
20
murattt' Alıntı:
peki garanti belgesini falan goturmem gerekiyomu.bide on taraftan frene ani basinca veya bi su kanalindan gecersen tak die bi ses gelio nedendir??bilgisi olanlar bi el atin su sorunlari cozeyim.

Aynı Sorun Bende de Var.Ön Freni Sıkınca Takk Diye Bi Ses Geliyo ve Motor Biraz Isınınca Tam Gaz Verdiğimde Tırırıt Diye Bi Ses Geliyo Motordan Anlamış Değilim.Ha Bide Bi Sorunu Daha Var Sağ Aynayı Yamuk Yapmışlar 151 RS Aynası Alıcam.Hem Işıklı Hem Daha Güzel.İnternet Üzerinden Alarm Sipariş Ettim 35 YTL.Bakalım Takabilecekmiyiz :p

Keşke 150 Zat Alsaydım :pr:

ilker84' Alıntı:










evettt arkadaşlar bugün performans abart egzosumu taktırmısh bulunuyorum resimde görüyorsunuz venus marka açıklamaya gerek yok sanırım...
yorumlarınızı bekliyorum...umarım yazarsınız...


Abi Görüntü Olarak Abart Egzoz Süper Durmuş.AncaK Boyuna Daha İyi Olabilirdi.Birde Sesini Kayıt Edip Foruma Ekleyebilirmisin Sana Zahmet Merak Ediyorumda :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
onden gelen takk sesi direksiyon boslugundan geliyomus.500 bakiminda onada bakicaklar.tam gaz olayinida servise goster
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar nedir bu sessizlik 4 gundur hicbisiy yazmamissiniz demekki motorlar hic sorun cikartmiyo.su an 281 km deyim 500 e az kaldi sizce 500 bakiminda yagimi kendimmi aliiim yoksa servistekilermi koyuyo yagi.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
mesut16' Alıntı:
Aynı Sorun Bende de Var.Ön Freni Sıkınca Takk Diye Bi Ses Geliyo ve Motor Biraz Isınınca Tam Gaz Verdiğimde Tırırıt Diye Bi Ses Geliyo Motordan Anlamış Değilim.Ha Bide Bi Sorunu Daha Var Sağ Aynayı Yamuk Yapmışlar 151 RS Aynası Alıcam.Hem Işıklı Hem Daha Güzel.İnternet Üzerinden Alarm Sipariş Ettim 35 YTL.Bakalım Takabilecekmiyiz :p

Selam aynı sorunlar birebir bende de var ön frende dururken taklama geliyorsa gidonu serviste kontrol ettirmeni tavsiye ederim. Hız alırken bende de motordan bir tıkırtı geliyor o da sonunda çözdüm marş pedalı titriyor gaz verirken. servise götürdüm halledin bunu sinir oluyorum dedim onu çözemeyiz dediler bütün hs modellerinde çıkıyor bu ses içerde bi tane daha var onda da çıkıyor inanmazsan gel dedi. Peki dedim. Bu sesle yaşayacağız anlayacağın :mrgreen:

aynaları da evet kesinlikle rs aynalarıyla değiştir hatta motorun kırmızı veya bal rengiyse siyah rs aynaları süper cool duruyor :bounce:
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
20
Sj's' Alıntı:
Selam aynı sorunlar birebir bende de var ön frende dururken taklama geliyorsa gidonu serviste kontrol ettirmeni tavsiye ederim. Hız alırken bende de motordan bir tıkırtı geliyor o da sonunda çözdüm marş pedalı titriyor gaz verirken. servise götürdüm halledin bunu sinir oluyorum dedim onu çözemeyiz dediler bütün hs modellerinde çıkıyor bu ses içerde bi tane daha var onda da çıkıyor inanmazsan gel dedi. Peki dedim. Bu sesle yaşayacağız anlayacağın :mrgreen:

aynaları da evet kesinlikle rs aynalarıyla değiştir hatta motorun kırmızı veya bal rengiyse siyah rs aynaları süper cool duruyor :bounce:


Evet Forumda Bi Arkadaşın Motorunu Gördüm.Güzel Yakışıyo Siyah Aynalar.Siyah Taktırcam.Ya Bide Şu Egzoz Meselesi.Acaba Motor İçinmi O Yoksa Araç içindide Motoramı Takıldı.Şahsen Çok Hoş duruyo.Bide Sesini Duymak Lazım Aslında
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
Sj's' Alıntı:
Selam aynı sorunlar birebir bende de var ön frende dururken taklama geliyorsa gidonu serviste kontrol ettirmeni tavsiye ederim. Hız alırken bende de motordan bir tıkırtı geliyor o da sonunda çözdüm marş pedalı titriyor gaz verirken. servise götürdüm halledin bunu sinir oluyorum dedim onu çözemeyiz dediler bütün hs modellerinde çıkıyor bu ses içerde bi tane daha var onda da çıkıyor inanmazsan gel dedi. Peki dedim. Bu sesle yaşayacağız anlayacağın :mrgreen:

aynaları da evet kesinlikle rs aynalarıyla değiştir hatta motorun kırmızı veya bal rengiyse siyah rs aynaları süper cool duruyor :bounce:
mars pedali orta ayakliga vuruyo olabilir.bendede ayni sorun vardi gaz verince gicik bi ses geliodu servise goturdum adam hemen mars pedalini biraz yukari aldi.boylece orta ayakliga deymedi ve seste kesildi.ama simdide kalkarken ozellikle yokuslarda gaz verince ince bi ses gelio kalktiktan sora kesilio onu servise gostermem lasim.
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
20
murattt' Alıntı:
mars pedali orta ayakliga vuruyo olabilir.bendede ayni sorun vardi gaz verince gicik bi ses geliodu servise goturdum adam hemen mars pedalini biraz yukari aldi.boylece orta ayakliga deymedi ve seste kesildi.ama simdide kalkarken ozellikle yokuslarda gaz verince ince bi ses gelio kalktiktan sora kesilio onu servise gostermem lasim.
,,

Neyse Ya Zaten yarın Servise Götürücem :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
valla arkadaşlar ben de 151 rs var çok memnunum tavsiye ederim 151 rs

valla arkadaşlar ben de 151 rs var çok memnunum tavsiye ederim 151 rs
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
CİHAN' Alıntı:
valla arkadaşlar ben de 151 rs var çok memnunum tavsiye ederim 151 rs

valla arkadaşlar ben de 151 rs var çok memnunum tavsiye ederim 151 rs

Bende 151 RS alacaktım !

Sözde 151RS yeniden gelmeyecekti piyasadan kalkmıştı ne oldu !
Ben 150HS'yi alırken bayinin elinde 1adette Siyah-RS151 kalmıştı !
Bilsem onu alırdım !

150HS'dede Arkafren disk olsa çok daha iyi olurdu ,
hiç tutmuyo kampanası tantanası !
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
bende 6500 km de bi RS151 var... acikcasi HS lerin tipini daha cok beyeniyorum. disk arka fernimle simdiye hicbir derdim olmadi fakat cok dertli olanlari da duymadim deyil.

bu ara MESUT16, bende bir performas eksozu takdirdim 100YTL civarinda, yok cekisin daha iyi olur, yok süratin artar filan dediler, acikcasi bunlari hic fark edemedim. fark ettigim tek olay sesin beni ve cevremi müthis bir derecede rahatsiz etmesiydi. sende nasil? ses cok mu arti? güc artisi hisedebildinmi? ve kaca mal oldu? cevaplarina simdiden tesekkürler :rendeer:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
mrb arkadaslar.dun motorla gezdikten sora eve ugradim evde isimi hallettikten sora atladim motora.motoru arka freni sıkarak calisitiriyorum ama dun calismadi neyse hemen servise gittim adamlar on tarafi acti icerden bi kablo degistirdi serviste calisti sora bi arkadasin yanina ugradiktan sora calistirim dedim gene calismadi bu sefer tekrar gittim servise adamlara ayni sorun devam ediyo dedim tekrar actilar kablo yerinden cikmis tekrar taktilar dun calisiyodu bakalim bugun ne olcak.insallah tekrar etmezz
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
1
Motorun hiçbirşeyini beyenmedim.
500 km de arka balata bitti.
500 km de ekzostan ses gelmeye başladı
2000 km de arka fren teli koptu.
Direksiyondan kütür kütür sesler geliyor
motor daha iki aylık ve servis bu arızaların hiçbirini garanti kapsamına almıyor.
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
31
arkadaşlar ayak marşından gelen ses kesiliyor gidin servise ayak marşının miline pul koydurun kapağı söküp arada boşluk vbvar ondan yapıyor ben gittim yaptırdım aklınızda olsun birde iki kişi binince cız cız diye ses gelirse ayak marsının milinin dişlisini adam gibi taksınlar o seste kesilişyor bendede rs var tüm sorunlarını esesleri kestim hallettim arka sol amotisör den ses geliyordu yayından yani solda kayış varya titsreşimden durmaya yakın zırıl zırıl diye ses geliyordu söktüm amortisörü altına laastik koydum taktım ses mes kalmadı ama tek başınızayapamazsınız helezon yayını amortisörden sökmek baya zahmetli neyse her sorunun bir çaresi var canınızı sıkmayın yeterki servisteki hanzoıları biraz zorlayın yada bu tip işleri gidin bir motorcuya yaptırın bence en yiii çare bir gün toplanıp biryerde muhabbet etmek fikir alış verişi yapmak her kez bilgisini alırgider serviste yaptırı hs ciler ve rs ciler bir buuşma yapalım bu arada frenlerden gelen sesler balataları bitenler bununda çaresi var bu çin malı motorların en kötü yeri balataları ben değiştirdim yeni balata yaptırdım orjinaliyle aynı kalıp frenler süper sürtme yok debriyajıda değiştirdim harika gi
diyor motor titreşim kesildi elim uyuşuyordu önceden şimdi yok frenler ön arka 15+15 debriyaj 40 ytl şiddetle tavsiye ederim isteyene veririm adresi gider yaptırırm dediğim gibi derdi olan varsa yapalım bir buluşma ben her derdin çaresini buldum hepinize anlatırım görüşmek üzere isteyen msnden ulaşabilir tabi bu fiyatlara artı işçilik var bu işlemleri yaptırdıktan sonra ister inanın ister inanmayın 130 km hız yaptım daha bir sürüde gaz kolunda yer vardı basmaya yolum bitti basamadım
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
RS ve HS cilerin yardimlasma TOPLANTISI ??? :queen: kesinlikle iyi bir fikir, persembe leri Göstepe, Selamicesme deki ÖZGÜRLÜK parkinda. ne dersiniz?

Bulusma noktasi deyisti arkadaslar, Persembe aksamlari aksam saat 8 civarinda kalamis Cay bahcesinde bulusuyoruz. aman dikkat ayni gün ve yerde yaklasik 60-70 ISTANBUL RIDERS lar ( aman tanrim neee motorlar görüceksiniz, fuar yaninda hiic kaliyor) bulusuyorlar.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar bizim motorlarada hava filtresine sunger takiliomu.dun hava filtresini actim.hava filtresini kaldirdim alttan hava aldigi bi genis boru var.hava filtresinin bulundugu yerde plastik seyler var vidalanmis bugun orayida sokucem bakim sunger koyma yerleri ordami???
 
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
119
plastik ızgaralar var onların vidalarını sökersen 3 tane delik görürsün, bir tanesinde de sünger var.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
bence 151 rs bunalardan heybetli duruyo 151 rs nin asaleti yeter bunlara pek ısınamadım nedense??!!!!:silent: 151 rs daha çok ilgimi çekiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst