gecenlerde motoru bakıma verdim.motorum 3000 km de.çok yaktığnı düşünüyordum.gerekli bütün ayarlamalr yapılmış..ustanın sölediğine göre.kendim test etmek istedim.en kesin en doğru sonuca ulaşmak için ilk önce iki tane ayrı ayrı 1 litre pet şişenin içine benzin aldım.sona depodaki benzini bitirinceye kadar kullandım.sona bir litre benzni boşalttım..şehir içi normal kullandım..yeri geldiğinde 60 70 yeri geldiğinde 30 40 hız yaptım.sonuç olaral 1 litreyle 34 km yaptı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:20 ----------
6,4 litre depo kapasitesi olduğuna göre bir depoyla 217 km yapıyor..