walla onu neden oldugunu bilmiyorum ben o sesi başka motorlarda da duydum ince bir ses çıkıyor ama diger arkadaşlarımız biliyordur benim egzoz vidaları düştü egzozun motora girdigi kısımda motor bir anda bagırmaya başladı ne oluyor dedim birden hemen saga çektim yoldan geçen birinden yardım istedim motoru tutması için motoru biraz yan yatırmasını rica ettim saolsun oda yardım ettim baktım vidalar çıkmış elime bez aldım egzozu tuttum baktım sallanıyor sonra geri yola çıktım yolun en sagından gidiyorum 20 30 ile ama motordan öyle bir ses geliyorki herkes bana bakıyor onumdan giden motor bisikletlilere hiç korna çalmıyorum sadece vitesli motor gibi aragaz weriyorum onlar duyuyor yol weriyorlar

sonra babamın arkadaş motorcu war onun yanına gittim anlattım böyle böyle oldu dedim sonra motor yatır dedi baktı bu egzozu senmi taktın dedi yok dedim kım taktı dedi daha aldıgımdan beri böyleydi dedim alla alla dedi sonra bir kaç somun taktı sonra ses düzeldi geri bular işini görür dedi ama bir ara onun uzun vidası warmıs ondan alacam onu takacak motordan gelen ses varya herkes bana bakıyor bu ses bu motordan nasıl geliyor diye gazı birakıyorum patt patt diye sesler geliyor motordan egzoza bakıyorlar orjınal egzoz sonra aynı yoldan geçtim ewe gitmek için millet gene bakıyor ses çıkmıyor motordan 5 dakıka sürmedi motorun yapılması millet de çok şaşırdı onun için arkadaşlar sız sız olun motorda bütün vidaları sıkın benim aklıma o vidalar hiç gelmedi böyle birsey olacagı aklıma bile gelmezdi ben egzoz batladı sandım ama patlayacak hiçbirşey olmadı arkadaşlar tekrar söylüyorum motorunuzu sewiyorsanız her zaman bütün vidaları sıkın ne olursa olsun yok burdan bir sorun çıkmaz demeyim ben öyle düşündüm vida düştü yolda size örnek işte ben