Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
tşk ederim arkadaşlar yeterki saygı çerçevesinde tartışalım yanlız söz konusu hs olunca insan dayanamıyor dimi arkadaşlar eeee sizler nasılsınız varmı mpotorunda sorun olanlar forumumuz şenlensin biraz ya arkadaşlar tartışalım açın biraz konuları allah aşkına:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
valla benim motorda'da bir problem yok çok şükür yanlız sizin motorların yakıtı nasıl benim motor km'ye 12-13 kuruş yakıyor sizinkiler ne yakıyor
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah çok şişirsem 100 yakar herhalde normal de zaten hızlı kullanmıyorum ben 60 - 70 arası gidiyorum genel olarak acele bi işim olmadığı zaman normalde 70 -80 ykr yakar herhalde fazla yakmaz yani
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
benim motor fazla yakıyor o zaman. bende şehir içinde 60-70 km hızla kullanıyorum 120-125'bin arası yakıyor 1 km'ye
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
çok fazlaaa valla sen ona bir ayar çektir rolante yüksek se düşür gene azalmazsa karbüratörü temizlet rahatlat motoru
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ya bide ben motorun orjinal eksozunda hafif bir değişiklik yapmak istiyorum bu mümkünmü acaba ama eksozu değiştirmeden yapmak istiyorum bu işlemi sesin biraz daha güzel çıkması için nasıl bir işlem yapılır ama böyle öküz gibi bir ses istemiyorum kimseyi rahatsız etmek istemem ve milletten küfür yemek istemem
böyle tatlı hafif bir değişiklik olsun.ayrıca yakıtıda çok arttır mayacak
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kafa kaynattır ucuna diyecem olmaz bağırır o zaman en güzeli matkapla susturucuya 4 tane falan delik del baktın sesi biraz daha istiyorsun ona göre delik sayısını çoğalt veya delikleri büyült :bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
sen başla 2 delikle sesine göre ayarlarsın.ama eski egzozunu istersen nabıcan?bende delmeyi düşündüm ama soradan dedim ses bozulursa falan diye hiç ellemedim
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
ben abartı egzoz attıracaktım başlık taktırıp egzozun içini kaynakla açtırcaktım ama uzun yola gidince yani 10 km gitsen kafa kalmaz sesten(ama egzozu çok açtırırsan)burda 10 15 ytlye bunlar yapılıyor bide murat arkadasımızın dedigi var sesi begenmezsen begenırsın ama uzun yolda kafan şişer diyelim sen sesi seviyorsun sanırım yakıtta artıyormus ben öyle duydum ama bilmiyorum yakıt artıyor demişlerdi eski egzozunu istersen yeni bir egzoz alcan motorcuya onu taktıracan en az 40 50 ytl batlar eski haline gelmesi belki daha fazlayada patlaya bilir onun için iyi düşün bence 10 ytl begenmedin 40 ytl belki dahada fazla olabilir düşünmekte fayda var
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
zaten vazgeçtim en iyisi orjinal haliyle binmek.
hem GAZİANTEP MT'ile gezilere katılıyorum uzun yolda başım şişebilir
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
zaten vazgeçtim en iyisi orjinal haliyle binmek.
hem GAZİANTEP MT'ile gezilere katılıyorum uzun yolda başım şişebilir


canım kardeşim bencede delme çünkü dediğin gibi eyer mt ile gezmeye başladıysan uzun yolda açıkcası güzel olmuyor kafa şişiriyor ve geri dönüşümüde yok deldinmi gitti biraz eskidi ama konu ben yoktum kaç gündür yakıt konusunada gelince kardeş yakıtı aldıktan sonra hava filtresini bir temizle belki gözenekleri kirlenmiştir eyer başka sorun yoksa sorun o olabilir benimki km başına taş patlasın oda basarsam 100 kuruş yakıyor ama normalde sakin sürersek 80 krş u geçmiyor saygılar kardeşim
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
canım kardeşim bencede delme çünkü dediğin gibi eyer mt ile gezmeye başladıysan uzun yolda açıkcası güzel olmuyor kafa şişiriyor ve geri dönüşümüde yok deldinmi gitti biraz eskidi ama konu ben yoktum kaç gündür yakıt konusunada gelince kardeş yakıtı aldıktan sonra hava filtresini bir temizle belki gözenekleri kirlenmiştir eyer başka sorun yoksa sorun o olabilir benimki km başına taş patlasın oda basarsam 100 kuruş yakıyor ama normalde sakin sürersek 80 krş u geçmiyor saygılar kardeşim

sağol yorumun için kardeş.
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
eeeeeeeee kimse birşey yazmıyor bittimi arkadaşlar sorulacak sorular açılacak konular derdi olanlar almak isteyipte kararsız kalanlar :cherry:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
evet arkadaşlar ben motorumu kışa hazırlıyorum ve bu bizim motorların üzerindeki orjinal lastikler berbat bişey çok b...........k'tan bir lastik yaz olmasına rağmen bu lastiklerle ani frende durmak çok zor altından kayıp gidiyor motor.kaldıki kışın bu lastiklerle motora binmek akıl karı değil mazallah çok tehlikeli olur kışın.bende bu yüzden bir çift yeni lastik takıcam heralde DURO marka taktırıcam aslında daha kaliteli bir marka taktırmak isterim ama bütçem ancak buna yetiyor ayrıca arka amartisörleride kesinlikle değiştiricem bayramdan sonra.çok sert arkadaşlar ya aranızda hiç değiştiren oldumu arka amartisörleri çok rahat oluyor
değiştirince bi arkadaş değiştirmişti gayet memnun olduğunu söylüyordu
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet egsoz işinden vazgeçmen iyi olmuş yapsaydın zaten delik büyük olsaydı motoru keserdi boğulurdu .ARKA AMORTSÖRLER GERÇEKTEN ÇOK İYİOLUYOR DEĞİŞTİRİNCE AMA FUZULİ MASRAF HİÇ GEREK YOK BENCE
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
nette araştır bence lastik konusunu michelinin görmüştüm bizim motorlara uyanını 40€ ydu galiba teki.ama kaliteli lastik sonuçta.duronun tekide 50 ytl den aşşa değildir.bi araştır onda sora alırsın:)
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
evet arkadaşlar ben motorumu kışa hazırlıyorum ve bu bizim motorların üzerindeki orjinal lastikler berbat bişey çok b...........k'tan bir lastik yaz olmasına rağmen bu lastiklerle ani frende durmak çok zor altından kayıp gidiyor motor.kaldıki kışın bu lastiklerle motora binmek akıl karı değil mazallah çok tehlikeli olur kışın.bende bu yüzden bir çift yeni lastik takıcam heralde DURO marka taktırıcam aslında daha kaliteli bir marka taktırmak isterim ama bütçem ancak buna yetiyor ayrıca arka amartisörleride kesinlikle değiştiricem bayramdan sonra.çok sert arkadaşlar ya aranızda hiç değiştiren oldumu arka amartisörleri çok rahat oluyor
değiştirince bi arkadaş değiştirmişti gayet memnun olduğunu söylüyordu



bencede lastikler berbat kış için yetersiz insan sudan geçerken açıkcası korkuyor kayıp gidecek diye hafif gaz versen kayıyor bencede kış için değiştir kardeşim özellikle senin yaşadığın yer yazın sıcak ama kışında karlı ve soğuk o yüzden filitre ve lastikleri değiştir ama amartisörlere gelince bende banarlıya katılıyorum gereksiz yere masraf bence:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst