Önce titresimsizlik konfor sonra hız
Aralarında pek fark olmaz gibi hız konusunda
Drift ile 90 kmyi hic mola vermeden geldim zıfır titresim
yok ben cuptan debriyajlıya geçtim ara sıra stop ettirirsin gazı fazla kaçırırsın bazen ön dikilirzamanla alışırsın
![]()