- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 23
unyevi' Alıntı:merhaba arkadaşlar 6 aylık kt kullanıcısıyım motoru ciklesiz çalıştıramayan arkadaşlar işin ehli bir ustaya hava ayarı yaptırırlarsa sorun çözülür benim motor ciklesiz sıcak havalarda dahi calısmıyorken su anda gunlerce çalışmasa dahi soğuk havalarda ciklesiz olrak marsa basmayla çalışıyor.birde su km satinin garip bir huyu var ve neredeyse tüm ktlerde mevcut motor 100 geçince ibre 90 lara düşüyor ama devir artıyor saatlerde bir sorun var bir ara onunla uğraşacagım.bir diğer sorun ise gözlemlediğim kadarıyla cogu kt de silindir ust kapak contasından yağ sızıntısı var ancak sadece motoru kirletiyo yağı eksiltici bir etkisi yok onuda garantiden değişiyorlar. ön dişliyi buyultme fikri su sıralar aklımdaydı ancak hazırını bulamadım tornada yaptırmayı dusunuyordum hazr yapılmışını bulabileceğimiz bir yer varsa temin için adres bilen arkadaslar ilgi verirse iyi olur
Benim motordanda ekzoz çıkışının alt peteklerinde yağ sızıntısı vardı servis motor üst kapağını söktü ve içeriden vidaları sıktı şu anda hiç yağ kaçağı ve kirlenme yok bu işlem garanti kapsamında yapılıyor. Zencir dişlisinide servise söyledim en uygunu 16 numaralı dişli ve garantiyi etkilemiyor orjinal yamaha dişlisi taktı dişli 8 ytl ve 4 ytl el emeği aldılar daha önce ikiyle çıktığım yerleri şimdi aynı süratle bir ile çıkıyorum. Titreşim yok, eksozun alt orta kısmında zaten iki tane delik var bu deliklerin aynısı yamaha motorların eksozlarındada var hiç fazladan delmeyin. Şu anda motor rodajda olduğu için 70 km hiç geçmedim yakıt olarakta 100 km ye 2,5 litre yakıyor. Ciklesiz çalıştırmak için motor rolantini 1,5'a yükseltin her zaman çalışır.


