Hiç çekinme, gerekli olan eşyanı al, motorunun servisini yaptır, her yerleşim yerinde köylerde bile motor tamircisi var, yolda klasan köylü amcanın traktörüne, veya pimapancinin Anadol kamyonetine yğkler en yakın tamirciye kadar götürürsün, motorunun kapasitesini sonuna kadar zorlama 70- 80 km yi geçme, ben 150 lik Mondial ZNX ile Antalyadan, Ege,Marmara,Trakya, İstanbul Afyon tutu yaptım 3250 km , kurallara uy ,Kamyonlardan ve otobüslere dikket kahramanlık yapma, her benzin alışta zaten 150-180 km gidiyor bir depo, benzinini al ihtiyacını gör çayını suyunu iç, karnını doyur bas git hiç çekinme,bişey olmaz besmeleni çek duanı yap yüce yaradana güven sağ salim git gel, sakın sana ters akıl verenlerede yok şöyle, yok böyle olur yol bitmez, motor şişer falan kafana takma, en kötü ihtimalde verirsin ambara alırsın eşyalarını gelirsin evine barkına, zaten Motorun pek fazla değeri olan bir motor değil, tekerin düz bassın.