mondial 125 zn VS. as 125t

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
arkadaşlar bilmiorum belki daha önce açılmıştır ama çok baktım hep eşit cıkıo sonuçlar bi sorum olacak

ben ilk defa motor alacağım ve ilk motorum olduğu için heyecanlıyım ve bu ikisi arasında kaldım sizce hangisni almalıyım ikisininde bayisi bana cok yakın yani bayii problemi yok cevaplarınızı bekliorum





 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bayi yakınlıgı onemlı değil, servis yakın mı ?

2. 2 side çin.. uzun omurlu bınemezsın..

ben mondial derim daha yaygın..
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
ya servisler felan yakın zaten küçük bir şehirde yaşıorum motorada bir sene bincem en fazla yaygınlık deilde sağlamlık önemli benim için
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
saglamlik icin cok fazla soylenebilicek seyyok
zenscooters diye google da arat bunlari kullanan vatandaslarin sitesi var orda sorsan daha iyi olur...

renk secenekleri degisiyor, yakit deposu degisiyor asyaninki daha buyuk
saglamlik acisindan farki oldugunu pek duymadim
sen dedigim siteden bir arastir:cherry:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
ya araştırdım sordum herkese ama kend motorunu kullanan kendisininkini iyi dio yani burda ikisinide kullanan kişiler varsa yorum yazsınlar bizde ordan bullalım yani hangisi daha ii
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
motorun iyisi kötüsü olmaz semih kardeş:) bakımlı motor ve bakımsız motor vardır. hangisini alırsan al farketmez. çin motorlarının en büyük derdi bakımsızlıktır. bakarsan bağ bakmazsan dağ olur gibi bişey işte :) iki modelin de parçaları aynı. sadece markaları farklı.:) hatta grenaj kulakları bile birbirine uyuyor. benim servisime birisi asya 125t getirmişti kazalıydı. ona mondi 125zn parçaları aynen uydu, amblemini de hatta ben değiştirip yapıştırıverdim :p

bak burda asya 125t 1,672 ytl

burdan da mondial 125zn'in fiyatına bak

ama bu tip scooterlar pek sevilmedi açıkcası. diğer piyasada gördüklerin önü çift farlılardan almanı tavsiye ederim. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
renk seçeneği mondial'zn'de daha fazla!sonuçta ikiside aynı motosiklet hiçbir fark yok..ben asya'modelini kullanmıştım çok rahat scooter...
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
motorun iyisi kötüsü olmaz semih kardeş:) bakımlı motor ve bakımsız motor vardır. hangisini alırsan al farketmez. çin motorlarının en büyük derdi bakımsızlıktır. bakarsan bağ bakmazsan dağ olur gibi bişey işte :) iki modelin de parçaları aynı. sadece markaları farklı.:) hatta grenaj kulakları bile birbirine uyuyor. benim servisime birisi asya 125t getirmişti kazalıydı. ona mondi 125zn parçaları aynen uydu, amblemini de hatta ben değiştirip yapıştırıverdim :p

bak burda asya 125t 1,672 ytl

burdan da mondial 125zn'in fiyatına bak

ama bu tip scooterlar pek sevilmedi açıkcası. diğer piyasada gördüklerin önü çift farlılardan almanı tavsiye ederim. :)

kardeş asyamotorun resmi sitesinde motor fiyatları aynı ya zaten fiyat deil hangisi dayanıklı o önemli benim için

renk seçeneği mondial'zn'de daha fazla!sonuçta ikiside aynı motosiklet hiçbir fark yok..ben asya'modelini kullanmıştım çok rahat scooter...

peki asya size sorun cıkarttımı
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Bende mondial zn125 var cok memlunum kaliteli cok değil ama yinede hakkını veriyor.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
hepsı aynı makıne..
ama servıs bakımından sıfır alcaksan sana Mondial 125 zn yı onerırım..hıc bır sorun cıkarmadı sımdıye kdar..
form da , Mondial 125 zn den bılgı alabılırısn..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst