Mondial 125 uag

Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Arkadaşlar sitedeki yorumlara baktıktan sonra fiyatı ve çinliler içinde en iyisi olması sebebiyle yarın 125 uag almaya karar verdim.Bana yorum yapan arkadaşlara cok tşk ediyorum Ybr almamı tavsiye edenler oldu.2.ci ele binmem sıfırına param yok :)
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
bende aradayım şuan aynısını alıcaktım ama 4-5 ay bekleyipcbf 150 düşünüorum.. madem aldın bana izlenimlerini + - lerini yaz belki fikir değiştirebilirim.. ama şehirler arasıda düşünüyorum(arada bir)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
apithin Bence Sen Yarın Hemen Mondial 125 Uag Al Çünki Çinlilerin Arasında En İYi Ve Sağlam Motor Odur. Buna İnan. O Motoru Kaçırma Derim Bende Aynısını Aldım. BU Motoru Az Kullanmadım Dayımın Osmaniyede Vardı 3, 4 Ay Kullandım Gerçekten Çok Seri Ve Çok Güzel Bi Motor Şaşma Derim :cat:
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
arkadalım tavsiye edermisin çok yakıyomu haftaya keşana gidicem orda kampanya varmış 1300 e fln alabilirim belki alayımmı 150 200 km uzağa gitmeye kalksam bana sorun çıkartırmı? giderim heralde güçlü motora benzio hiç kullanmadım.. vibrasyon nasıl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst