Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
s.a motorunun geç çalışması marş motoru ile alakalı değildir büyük ihtimal buji-subab ayarı-hava ayarlarının kontrolu birde hava filtre temizliği gerekebilir sabahları motorunu çalıştırırken jikle kullanıyormusun buda önemlidir.jikleyi tam yukarı kaldır daha sonra marşa bas böyle daha rahat çalışır. bide motorunu bulundurduğun ortam kapalı alan ve nemli bir ortam mı buda önemli nemli ve soğuk ortamda duran motor daha geç çalışıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------



utkan geçmiş olsun kardeşim önemli bişiy yok inşallah


yok abi saol motora hiç birşey olmadı desem yeridir sadece far muhafazası çatladı önümdeki sürücü bi anda durdu bende fren yaparken önümde kum var tabi az birşey basmamla yerle bir oldum ama ole bişi olduki motor suruklendı dustugum gibi kalktım bole yerde durmadan hemen gıttım motoru kaldırdım attım vitese devam yani dusmemle motora binmem gerçekten 10 sn sürmemişdir....
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
sayin M_S_T oncelikle sorunum hakkinda ilgilenip zaman ayirdiginiz icin cok tesekkur ederim. Soylediklerinize dikkat edicem peki bu arada marsla calistirmaya gore pedalla cabuk calismasi neden olabilir

Akünün bitik olmasından ya da bujinin bitik veya bitmeye yakın olmasından kaynaklanıyor ama %80 akü çünkü ayak pedalı direkt motordan güç alıyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin abiler...
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
bu motorla mı valla gidon açısı aşırı geniş naket krenajsız felan gidonu çevir dön :D ha yüksek hızlarda viraj diyor san başlarda daha yavaş yap çok yatma zamanla kabiliyetin artıyor yatarak döbüyorsun yeniysen çok yatırma yavaş gir az yatır daha ilerki zamanlarda iyice yatırabilirsin yanak açıklı 90 olduğu için yani bayağa geniş olduğu için sıkıntısız yatıyor daha çok yatarken kaymasın diyorsan havasını azcık azalt daha iyi yola yapışır daha iyi yatarsın..

nette eğitim videolarını izle derim çok aşırı faydası oluyor bak ben bu viraj vidiosunu aşırı faydalı bulmuştum cevirmede geyik espiriler yapılmış ama ingilizcem iyi derecede sadece isimlerde espiri yapmışlar geri kalan doğru yavaşda nasıl dönülür hızlıda nasıl nasıl düşersın şu bu.. temel bilgilerin çoğu var.. https://www.youtube.com/watch?v=VTC7f6M2L1E

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------



karaburunda fark etmedim fazla yatmışım ayak ucuz asvalta surtu kendime geldim devam ettim.. :d şuana kadar hiç kaza yaşamadım bizim motorla kaza yapmak için aşırı artıslığe girmek gerek onun dışında bisiklet gibi içgüdülerine güven birsüre sonra onlar seni koruyor.. :D

arkadaşlar bu motorun lastiği gerçekten berbatmış 30 la yokuş aşşağı viraj dönüyorum az birşey suyla temasında motorun arkası öyle bir kaydıki yine düşüyordum gerçekten param olduğu an lastiklerini değiştiricem
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
arkadaşlar bu motorun lastiği gerçekten berbatmış 30 la yokuş aşşağı viraj dönüyorum az birşey suyla temasında motorun arkası öyle bir kaydıki yine düşüyordum gerçekten param olduğu an lastiklerini değiştiricem

Su ya gerek bile yok dönüşte azıcık gazı fazla aç debriyajı hızlı bırak bak ne oluyor :D LASTİKLER BU MOTORUN EN KÖTÜ TARAFI 2. SERVİSLER 3. FARLAR 4. AYNALAR ZIRLIYOR HEP
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
evet ya berbat ötesi yeminle 1990 dan kalma pejo ve mobiletin lastiği bile virajda daha iyi
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Cok saolun bu aralar cok soru soruyorumda :D u dönüşü icinde gecerlimi bunlar yoksa onunda taktigi varmi
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Cok saolun bu aralar cok soru soruyorumda :D u dönüşü icinde gecerlimi bunlar yoksa onunda taktigi varmi

U dönüşü zaten basit sağını solunu kontrol et alabildiğin kadar geniş al yavaş yavaş dön ve geçtiğin şeridin ilk en sağına ya da ortasına geç sonra hızlanınca sol şerite geçersin
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Drifte biraz şekil yaptık...
984071_259358417538677_356238048_n.jpg
395318_259358660871986_1892083463_n.jpg
389767_259358734205312_1437209945_n.jpg
485531_259358740871978_683350953_n.jpg
972009_259358777538641_1631505341_n.jpg
9801_259358927538626_898717003_n.jpg
389230_259358947538624_1117418525_n.jpg
943365_259359074205278_2060374467_n.jpg
970011_259359094205276_1756296558_n.jpg
292515_259359224205263_1970711077_n.jpg
8554_259359280871924_682723336_n.jpg
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
gklp45 dediginiz gibi buji ve aku ihtimali yuksek, peki bir sey daha sormak istiyorum gaz kolunu sert actigimizda mesela calistirdigimizda bi gaz acip kapariz ya o durumlarda gazi sert acinca stop ediyor ??? bunu motor sicak olsa bile yapiyor
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Slm

Salcano Wolfle
Mh drift arasında kaldım karar veremiyorum

Bu gun Salcano Wolfe baya bi artcı olup yol yaptık titreşim yoktu selede hic yok ama devirsiz kullanılırsa ayak koyma yerlerinde biraz titreşim baslıyor ama vitesleri zamanında atmassan tabi

O an anladım motorun titresimsiz olacak köylü tipi cg ler gibi gıprasıp durmayacak

Tork nedir bilmem ama salcano wolf 50 kmh li hızlarda felan 5 viteste rahat gidiyordu
Mh driftin uzerine hic binmedim koltugu biraz bana ince uzun gibi geldi :queen:
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Slm

Salcano Wolfle
Mh drift arasında kaldım karar veremiyorum

Bu gun Salcano Wolfe baya bi artcı olup yol yaptık titreşim yoktu selede hic yok ama devirsiz kullanılırsa ayak koyma yerlerinde biraz titreşim baslıyor ama vitesleri zamanında atmassan tabi

O an anladım motorun titresimsiz olacak köylü tipi cg ler gibi gıprasıp durmayacak

Tork nedir bilmem ama salcano wolf 50 kmh li hızlarda felan 5 viteste rahat gidiyordu
Mh driftin uzerine hic binmedim koltugu biraz bana ince uzun gibi geldi :queen:

diriftin selesi daha dar ve arkada oturan daha rahatsız oluyor ama önde oturana uzun yolda rahatsız etsede mütüş bir kontrol güçü veriyor 5. vitesde 50 demişin sanırım ben onu 2. vitesde yapıyorum.. 3 de 90 4 110 5 135 e kadar çıkıyor titreşim balansörlü motoru o yüzden yok ama aynalarmış bilmem neymiş krenajların dan hafif oluyor yüksek devirlerde tabi azcık ilgilenirsen onlarıda yok ediyorsun soruna cevap vereyim güç olarak wolfdan çok üstün kıyas almaz bir gerçek yakıt olarak wolf daha iyi ama yüz kmde yarım litreden az bir fark var aralarında bence driftin gücü buna değer sorunsuzluk açısından 2 side neredeyse hiç sorun çıkarmayacak makineler ama wolf la yapamicağın birçok şeyi driftle yapabilirsin emin ol ben satmayı düşünüyordum ama sanırım satmıcam istediğim fiyatı vermiyolar bende 2.500 e okadar ozen gösterdiğim kızımdan ayrılmam :) gururuma dokunur yer sıkıntım vardı yazın izmirde kalmıcağım için yeri batsın ben kızımla memlekete sivasa gitcem 1100 km şahsen şüpem yok üzmez fotolarınıda buraya koycam ybr drift bilmem ne tartışmalarına detay olur.. . :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Slm

Salcano Wolfle
Mh drift arasında kaldım karar veremiyorum

Bu gun Salcano Wolfe baya bi artcı olup yol yaptık titreşim yoktu selede hic yok ama devirsiz kullanılırsa ayak koyma yerlerinde biraz titreşim baslıyor ama vitesleri zamanında atmassan tabi

O an anladım motorun titresimsiz olacak köylü tipi cg ler gibi gıprasıp durmayacak

Tork nedir bilmem ama salcano wolf 50 kmh li hızlarda felan 5 viteste rahat gidiyordu
Mh driftin uzerine hic binmedim koltugu biraz bana ince uzun gibi geldi :queen:

kardeş sen birde mh drifte bin öyle kararını ver gücü ve torku hissediceksin bundan emin ol
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Slm

Salcano Wolfle
Mh drift arasında kaldım karar veremiyorum

Bu gun Salcano Wolfe baya bi artcı olup yol yaptık titreşim yoktu selede hic yok ama devirsiz kullanılırsa ayak koyma yerlerinde biraz titreşim baslıyor ama vitesleri zamanında atmassan tabi

O an anladım motorun titresimsiz olacak köylü tipi cg ler gibi gıprasıp durmayacak

Tork nedir bilmem ama salcano wolf 50 kmh li hızlarda felan 5 viteste rahat gidiyordu
Mh driftin uzerine hic binmedim koltugu biraz bana ince uzun gibi geldi :queen:
sanırım sen, hatırlıyorum her konuda apache diyip duruyordun :d titreşim olayı olmasın diyorsun şimdi apache titreşimin alahı.. :D demek istedğimizi anladın sanırım titreşim konusunda..
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Cb 125 e alacam diyene tvs oneriyorum :queen:

Zamaninda arkadasimin Kanunisi ile baya bi yol yaptik ibresine hep gulup gectim iki kisi hep ibrenin sonunu gorduk 140 kmh hizlari inanmadim tabi millet bizi 90 la gecti hep :queen: bilemiyorum bu gun wolfe artci oldugumda anladim bretonun ibresi hep fazla gosteriyor

Bu gun bayiye gittim kirmizi mh drift oracikta duruyordu al beni gotur istedigin yere der gibi ben ona baktim o bana bakti :queen:

Aroranin bazi modelleri ilgimi cekti ama yetkili bayisi olmasina ragmen onermedi Arorayi yedek parcasi bilmemnesi tutulmuyor pek sanirim bi daha Arora modellerini felan getirtmiyecem deyince vazcaydim bende :queen:

Mh drift nasil bir makinadir hic bilmem yolda cok goruyorum demekki tutuluyor

Mh driftin torku nasildir yokuslari nasil cikar bilmem

Mesela 100 kmh li hizlarda titresim ne durumda selede titresim yoksa alinir bu mh drift fiyatida uygun

Tvs yi tokatlıyormu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Ibrelerine pek guvenemedim bunlarin hele cuplar dusman basina :queen: tık diye 120 kmhli hızlara ulasıyorlar :queen:
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Cb 125 e alacam diyene tvs oneriyorum :queen:

Zamaninda arkadasimin Kanunisi ile baya bi yol yaptik ibresine hep gulup gectim iki kisi hep ibrenin sonunu gorduk 140 kmh hizlari inanmadim tabi millet bizi 90 la gecti hep :queen: bilemiyorum bu gun wolfe artci oldugumda anladim bretonun ibresi hep fazla gosteriyor

Bu gun bayiye gittim kirmizi mh drift oracikta duruyordu al beni gotur istedigin yere der gibi ben ona baktim o bana bakti :queen:

Aroranin bazi modelleri ilgimi cekti ama yetkili bayisi olmasina ragmen onermedi Arorayi yedek parcasi bilmemnesi tutulmuyor pek sanirim bi daha Arora modellerini felan getirtmiyecem deyince vazcaydim bende :queen:

Mh drift nasil bir makinadir hic bilmem yolda cok goruyorum demekki tutuluyor

Mh driftin torku nasildir yokuslari nasil cikar bilmem

Mesela 100 kmh li hizlarda titresim ne durumda selede titresim yoksa alinir bu mh drift fiyatida uygun

Tvs yi tokatlıyormu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Ibrelerine pek guvenemedim bunlarin hele cuplar dusman basina :queen: tık diye 120 kmhli hızlara ulasıyorlar :queen:
tvs yi tokatlıyamıyor ve ondan fazla yakıyor geri kalan ybr wolf aroralar tork olarak kıyaslanmaz bile zaten tvs yide başda geçiyor ama 3 vitesden sonra tvs afetmiyor bide son hızına tvs den daha geç çıkıyor 115 civarına kadar titreşim bende 0 sonrasında da yok ama çok bağrıyor ve ruzgar çok etkiliyor sonuçta 130 kilo ve 90 lık lastıklerı var onun dısında 135 de bile ben titreşim hissetmiyorum tork olarak sen ybr yi apacheyi enduro yapmaya çalışan gördün mü :) bunu gördüm :) ilk vites 2. vites torku çok yüksek bu viteslerle duz duvara bile çıkar.. sorun çıkarma bakımından ben 4.800 km deyim bakımları hariç bir kere servise uğramışlığım veya sorun yaşamışlığım yok en güzel yani kontrolu aşırı rahat hele alıştıkdan sonra kendini kaybediyorsun.. :)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Fiyati cok uygun zıfır alırım artıkın Tvs lerde umrumda olmaz artık Ybr leri felan aradabir tokatlarım ama :queen:
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Cb 125 e alacam diyene tvs oneriyorum :queen:

Zamaninda arkadasimin Kanunisi ile baya bi yol yaptik ibresine hep gulup gectim iki kisi hep ibrenin sonunu gorduk 140 kmh hizlari inanmadim tabi millet bizi 90 la gecti hep :queen: bilemiyorum bu gun wolfe artci oldugumda anladim bretonun ibresi hep fazla gosteriyor

Bu gun bayiye gittim kirmizi mh drift oracikta duruyordu al beni gotur istedigin yere der gibi ben ona baktim o bana bakti :queen:

Aroranin bazi modelleri ilgimi cekti ama yetkili bayisi olmasina ragmen onermedi Arorayi yedek parcasi bilmemnesi tutulmuyor pek sanirim bi daha Arora modellerini felan getirtmiyecem deyince vazcaydim bende :queen:

Mh drift nasil bir makinadir hic bilmem yolda cok goruyorum demekki tutuluyor

Mh driftin torku nasildir yokuslari nasil cikar bilmem

Mesela 100 kmh li hizlarda titresim ne durumda selede titresim yoksa alinir bu mh drift fiyatida uygun

Tvs yi tokatlıyormu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Ibrelerine pek guvenemedim bunlarin hele cuplar dusman basina :queen: tık diye 120 kmhli hızlara ulasıyorlar :queen:


kardeş ben sana bilgi vereyim tvs yi tokatlayamaması normal tvs 150 cc bu 135 cc yani aynı şekilde driftin ybr yi tokatlamasıda normal arora nın motorları aslında drift kıvamında fakat marka olarak pek bilinmiyor bundan once olan tiger 200 den kullanıcıları cok memnun aynı sekılde yenı cıkanda guzel tip olarak filan yani bu motoru mondial satsa driftten daha cok tutulur tvs mcx le kapışssa alır diye dusunuyorum
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle herkese selam,aranıza katıldım ve bundan mutluluk duyuyorum driftimi aldım ancak şöyle bi durum var peder beyle bi anlaşmazlık oldu karneyi getirmicem falan dediydim karne gelmezse anahtarda yok dedi :D karneyi getirdiğim gün anahtarı alcam şuan güzelim drift garajda yatıyo boynu bükük , anlıcanız üzere yaş küçük bu yaz ehliyeti alıyorum ve gelelim can alıcı noktaya evet abiler ben hayatımda ne araba nede motor kullanmış biri değilim vites-debryaj-gaz-fren ilişkisinin i sini bilmiyorum :D kaç devirde vites atılır yavaslarken debrıyaja basılırmı nasıl durulur nasıl kalkılır bilmiyorum babamda araba biliyor tabiki ama motor bilmiyorum şimdi onada diyemiyorum okadar dedim sen dert etme ben uçururum onu al falan filan şimdi bilmiyorum desem güler :D istedigim bana şöyle bi anlatsanız yardımcı olsanız bu güzel kardeşinize :D çok sağolun şimdiden..
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
53
Arkadaşlar bugün yaklaşık 150 kilometre yol yaptım iki kişi biniyoruz motora sürekli ve devir olarak ortalama hep 5 binde gidiyorum ara sıra motoru deniyorum 7-8 bin devirlere çıkıyorum ibre 100 e yaklaşınca bırakıyorum hemen motorun son hızını görmek ve motoru güzel bir şekilde açmak için rodaj döneminin bitmesini mi beklemem lazım tavsiyeleriniz nelerdir? Trafik ışıklarında drift kullanan başka birine sordum kaç gördün 132 gördüm diyor rodaj modaj dinlemedim aldığım günden beri basıyorum diyor arkadaşlar nedir önerileriniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst