- Katılım
- 19 Eki 2012
- Mesajlar
- 920
Ben geçen yaz aldım motosikletimi plaka-trafik sigortası-ruhsat-motor hepsi 3.100 tl ye geldi 2 bin peşin verdim geri kalınını vade farksız 11 aya böldürdüm
2 bin peşin çok beyaa. biraz daha ekleseydin üstüne yani en fazla 400t ekleseydın koruma demırlı cantalı michelin veya pirelli'li Drift alırdın 2.el
--Arkadaşlar bi sorum daha var. normalde bayii'ler 24 ay taksit için % kaç vade farkı koyuyorlar hani %5 ile %10 arasında degısıyo gibi bişey soylesenız de bana uyar. **dişçiye gittim bugun o yuzden gıdemıyorum bayıı'ye peltek peltek konusulmaz bu işler