valla ben kışın don hariç sürekli motor tepesindeydim. kar yağdığında bile kullandım. bizi forumdan uzaklaştıran laf anlamayan kendi bildiğini doğru zanneden (cem yılmazın tabiriyle) aklı olmayıp fikri olan adamlar yüzünden girmiyoruz foruma.iki ay sonra ısınınca hava o zaman görün konuyu ne paylaşımlar başlar:cherry: bizimki istemesek de kış uykusunda![]()
Harbi adam çıktın vesselam.yokuş aşağı...
Harbi adam çıktın vesselam.
yanlış bişey mi dedim?
bu arada düzde de 140 görüyodu...
orasını bilemem. ayrıca benim motor değil benim motorudu 19000 de sattım ben motoru şimdi ki halini bilemem...eray yanlış anlama dediğimi ama sitede düzde 140 gören tek motor senin motor heralde.
fakat 140 km çok zor Drift'te
Arkadaşlar bişey sormak istiyorum. Drift'i 24 aya kredi kartıya böldürüp alan var mı ? 12 ayda vade farkı koymuyorlar fakat 24 ayda kesınlıkle koyarar dıye dusunuyorum. Varsa 24 aya boldurup alan, ne kadar vade farkı ekledıklerını yazabılır mı acaba ? ben kafadan max 3100tl dedım 24 aya bolunurse ayda 130tl yapıyor. beklıyorum yorumarı sımdıden tesekkur ederım.
yaa abicim siz şaşırdınız mı magnateg kullanılır mı motoru da kurban olduğum yazdıklarını okumdaım bile magnateg yazısını görünce hemen yaziyim dedim. motora otomobil yağı konmaz. motorlarda şanzuman motorla beraber çalışır ve bu çalışmayı motora koyduğumuz yağ sağlar. ama arabalarda motorların ayrı şanzumanların ayrı yağı vardır. dolayısıla otomobil yağı koyarsanız motorunuza debriyajınıza zarar veririsiniz. kimden nerden duyup yapıyosanız bu kulaktan doğma bilgileri Allah aşkına işini bilen ustalara sormadan yapmayın...Ben geçen yaz aldım motosikletimi plaka-trafik sigortası-ruhsat-motor hepsi 3.100 tl ye geldi 2 bin peşin verdim geri kalınını vade farksız 11 aya böldürdüm
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Eray abi bende castrol magnetic kullanıyorum ya demek istediğim yağını değiştirmesem şimdi 1-2 hafta içinde çıkartıcam motosikletimi 300 km oldu değiştireli 1300 de motor 2000 de değiştirsem bir şey olur mu kullanmazken yağ bozulmuş mudur zaten motoru çıkarınca servise bi gidicem zinciri yağlatıp sıktırıcam benzin musluğunun ordan damlatıyor ona baktırıcam birde far ayarı yaptırıcam adama bi derim abi bak sağına soluna gereken bir şey var mı diye böyle böyle motoru kapattım yağı bozulur mu dersem kandırır adam para alır bozulmamışsa bile ?
şimdi gelelim asıl meseleye ...Ben geçen yaz aldım motosikletimi plaka-trafik sigortası-ruhsat-motor hepsi 3.100 tl ye geldi 2 bin peşin verdim geri kalınını vade farksız 11 aya böldürdüm
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Eray abi bende castrol magnetic kullanıyorum ya demek istediğim yağını değiştirmesem şimdi 1-2 hafta içinde çıkartıcam motosikletimi 300 km oldu değiştireli 1300 de motor 2000 de değiştirsem bir şey olur mu kullanmazken yağ bozulmuş mudur zaten motoru çıkarınca servise bi gidicem zinciri yağlatıp sıktırıcam benzin musluğunun ordan damlatıyor ona baktırıcam birde far ayarı yaptırıcam adama bi derim abi bak sağına soluna gereken bir şey var mı diye böyle böyle motoru kapattım yağı bozulur mu dersem kandırır adam para alır bozulmamışsa bile ?
Ben motosikletimden çok memnunum ufak tefek sorunlar çıkardı tabi o zaman yağ olarak şunu düşünüyorum abi ne dersin?şimdi gelelim asıl meseleye ...
zaten 6 ay diyosun yağlar bildiğim kadarıyla 1 sene de işe yaramaz. ama zaten otomobil yağı koymuşsun motorların en önemli yeri yağıdır. 1 kilo yağ en fazla 20 lira. al 20 liraya bi MOTOSİKLET YAĞI koy motoruna... sonra servisine baktırısın...
ondan sonra çinli motorlar hemen bozuluyo falan diyo millet. drift köpek gibi motordur adam gibi bakılırsa kimseyi üzmez...
o servis gitsin evde yoğurtlu baklasını yesin o zaman.Bana bu yağı servis önerdi abi?
verdiğin link açılmadı kardeşim ama bahsettiğim yağ bu aşağıda linkini verdiğimBen motosikletimden çok memnunum ufak tefek sorunlar çıkardı tabi o zaman yağ olarak şunu düşünüyorum abi ne dersin?
http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041330&contentId=7074757
sen motorun yanında verilen kitapçığı okudun mu?Benim dediğim de bu yağ abi zaten ama 10-40 yaz için olmaz yazın çok sıcaklarda 20-40 kullan dediler?