- Katılım
- 1 Ara 2012
- Mesajlar
- 460
Mengu, sen 125 ten 150 gecisi tork icin yaptin galiba. bunu mu amaclamistin ilk basta yoksa oyle mi denk geldi?
Egzozla motorun devirini kesemezsiniz bu aklınızda bulunsun bi kereayrıca 135cc 4 zamanlı bir motordan 130-140km hızları niye beklersiniz anlamış değilim. Benim Mondial MX Grumble motorum var 125'lik haliyle 120km, 150'lik haliyle 122 yaptım daha gık demiyo kalıyor öyle. Belki 150'lik karbüratör de taksam hızı biraz daha artar ama yakıt da artar o yüzden bu kadarı yeterli. 150'lik yapmayı da motor yokuşlarda bayılmasın 80'in altına hiç düşmesin diye yaptım.



