Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
uğur harbi iyi güldüm bu yorumuna. Resimi yükleyen arkadaşım motorun drift olduğu için güzel lakin renk kombineleri bana çok ters. Onun için beğenmedim siyahın altına civciv sarısı çok sırıtmış

siyaha sarıyı oldum olalı sevmem mustafa abi hele o turunculu motosikletteki sele aman yarabbi. neyse anadolu insanının modifiye anlayışı. Geçenlerde bide pembe drift görmüştüm bi videoda adam terlikle mi ne biniyodu daha neler görücez yarabbim.. herneyse saygı duymak lazım tabi yine de ( :pr: )
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
102
Fotoğraflarda ayna göremedim, aynaları takmayımı unuttunuz yoksa aynasızmı kullanıyorsunuz?
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Aynalara bence laf etmeyin..Herkez ayna kullanamaz..Tabi aynanın rahatlıgı cok ama..

Buraya gelip resim paylasılıyorsa yorumlar oluyorsa olumsuz yorum yapılmaması kanısındayım ben.
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
102
Aynalara bence laf etmeyin..Herkez ayna kullanamaz..Tabi aynanın rahatlıgı cok ama..

Buraya gelip resim paylasılıyorsa yorumlar oluyorsa olumsuz yorum yapılmaması kanısındayım ben.

Ben olumsuz yorum yaptığımı düşünmüyorum, motorun boyası gayet güzel olmuş. Renkler ve zevkler tartışılmaz. Ben sadece aynaya takıldım. Ayna rahatlık olsun diye takılan bir parça değil. Ayna kesin gerekli olduğu için takılan bir parçadır. Araba kullanırken ayna kullanmadan git kesin kaza yaparsın. Arkayı kontrol etmeden nasıl dönüş yapıyorlar, nasıl araba solluyorlar, nasıl şerit değiştiriyorlar anlamış değilim. zaten kafada kask varken arkaya dönüp bakmak bile zor. Ayrıca 4 tekerlekli araç sürücülerinin karşısına aynasız motosikletler çıkınca bütün motor sürücülerine iyi gözle bakmıyorlar. Sonra bizde çıkıp motorları tanıyın, motorları sıkıştırmayın diye basbas bağırıyoruz.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Aynalara bence laf etmeyin..Herkez ayna kullanamaz..Tabi aynanın rahatlıgı cok ama..

Buraya gelip resim paylasılıyorsa yorumlar oluyorsa olumsuz yorum yapılmaması kanısındayım ben.

aman izzet abi nettin. aynasızlara Apaçi diyoruz biz bilmiyo musun. Bence bisiklette bile ayna olmalı. Hem ne zararı var ki ? deme öyle gözünü seveyim

--@Arıcan, aynen boyaları guzel olmus da ıste cok cıvıklar oyle olunca sımarttık bıraz yorumu
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
çirkine güzel diyemeyeceğim :mrgreen: çok kötü olmuş renkler,fazla oynamaya gelmiyor bu motorlar.
Aman ha aynalara laf etmeyelim :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
ugur kardeşim nasılsın..
uzun cam olayına gelince
drifti satmadan önce uzun cam yapacaktım bende
yacbf uzun camını alıo kesip dograyıp ısı tabacası ile şekil verip yapacaktım
yada fiberglas mı deniyo bi plastik cam var
onu ısı tabancası ile şekil verip yapmayı düşünmüştüm..

ama kısmet olmadı yapamadan sattım ...

diger arkadaşların eray abi ye yaptıgı yoruma gelince...
siz drifti yeni aldıgınızda eray abi. 20 bin km yol yapıp satmıştı arkadaşlar...
sana kafa grenajını degiştirmi diyo adam...
degiştirilirse olur dio..
siz yokkende biz burda drift hakkında tartışmalar yapıotoduk 140 muhabbetleri oluyodu kimse kırılmıyodu
..
kimse gerilmiyodu..demekki siz geldiniz ........tınız topige.

siz dediklerimde kendini biliyo..

Eyvallah cok tesekkür ederim iyiyim çok şükür sen nasılsın ?

Zc'den sonra motor arayışlarındayım. Biraz sağlık problemleri çıktı o yüzden ön cam yeni alacağım motorda şart oldu.

Bu sebepten sizin gibi uzun süre motoru tecrübe etmişlerden fikir almak istedim :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
aman izzet abi nettin. aynasızlara Apaçi diyoruz biz bilmiyo musun. Bence bisiklette bile ayna olmalı. Hem ne zararı var ki ? deme öyle gözünü seveyim

--@Arıcan, aynen boyaları guzel olmus da ıste cok cıvıklar oyle olunca sımarttık bıraz yorumu

Kardesim evirip cevirmeyi sevmem..Bu forumun huyu bu.. Burda konusurlar orda öyle gezerler..Ha kasksız binmiyormuyuz biniyorum..Ama dün ybr le bir sürüs yaptım..Full koruma kask,ceket,Eldiven Aynalar..Yeminlen asık oldum..Aynasız olmaz dedim..Ama görünüs kardesim ..
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
---------- Mesajlar birleştirildi sanıyorum - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı güneş doğarken 16:48 ----------

Arkadaşlar bizim motorların hava filtresi nerede resimle gösterirmisiniz ?Motor tıkandı :silent:


:bestmt:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
---------- Mesajlar birleştirildi sanıyorum - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı güneş doğarken 16:48 ----------

Arkadaşlar bizim motorların hava filtresi nerede resimle gösterirmisiniz ?Motor tıkandı :silent:


:bestmt:

çizdiğim kapağın altında 3 tane yıldız vida ile sabitli. Vidaları sök filtreyi yıka,kurut ve geri tak zor bişey değil.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
s.a beyler motorun rolanti ayarının nereden yapıldığını bilen var mı? Yada daha önce yapan?
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
s.a beyler motorun rolanti ayarının nereden yapıldığını bilen var mı? Yada daha önce yapan?

http://i.imgur.com/tOemX.jpg
tOemX.jpg

resimdeki kırmızıya alınmış yerin altında düz tornavida giran yaylı vida var.onu sağa çevir artar,sola cevir azalır.uygun olan 1500 - 2000 arası .tam anlatamadım ama olsun.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Eyvallah cok tesekkür ederim iyiyim çok şükür sen nasılsın ?

Zc'den sonra motor arayışlarındayım. Biraz sağlık problemleri çıktı o yüzden ön cam yeni alacağım motorda şart oldu.

Bu sebepten sizin gibi uzun süre motoru tecrübe etmişlerden fikir almak istedim :)

uğur kardeşim seninle burdan yazıştıktan sonra yolda bi drift de tur camı gördüm ama arabayla geçtiğimiz için durup nasıl yapıldığına bakamadım sahibine soramadım :pale:
ama yapılmış olarak gördüm :wiinkk:
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
http://i.imgur.com/tOemX.jpg
http://i.imgur.com/tOemX.jpg
resimdeki kırmızıya alınmış yerin altında düz tornavida giran yaylı vida var.onu sağa çevir artar,sola cevir azalır.uygun olan 1500 - 2000 arası .tam anlatamadım ama olsun.

Anlattınız anlattınız teşekkür ederim. Daha ayrıntılı olsun diye bi kaç fotoyla anlattım ama daha denemedim deneyince tekrar dönerim.

lfbj5.jpg

malzemenin diğer tarafı yazdım ama emin değilim resimden gözüken tarafıda olabilir.
lfbmf.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst