Mondial 100 UKH ile 150 ZC değiştirmelimiyim?

Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
Arkadaşlar 2 aylık 150 ZC kullanıcısıyım. Geçenlerde Mondial 100 UKH kullandım çekişi ve kullanımını çok beğendim.

Tam test edemedim o yüzden sizlere sorayim istedim.

Performansı dahamı iyidir?
Çukurlarda 150 ZC ye göre dahamı az etkilenir?
Yakıtı dahamı azdır?

Şimdiden sağolun...
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
İki ayrı tip motor, biri vitesli diğeri otomatik. Otomatik vitesli scooterın rahatlığı başka bende o sebeple scooterı tercih ettim. Şayet kullanacağın yollar asfalt değilse UKH al derim. Benzin ne kadar fark ederki zaten depo kaça doluyor. Kullanım şartlarına göre hareket et derim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Arkadaşlar 2 aylık 150 ZC kullanıcısıyım. Geçenlerde Mondial 100 UKH kullandım çekişi ve kullanımını çok beğendim.

Tam test edemedim o yüzden sizlere sorayim istedim.

Performansı dahamı iyidir?
Çukurlarda 150 ZC ye göre dahamı az etkilenir?
Yakıtı dahamı azdır?

Şimdiden sağolun...

Tam otomatik ve yarı otomatik elbette arasında performans farkı olacak 100 ukh 97 cc olduğu halde yarı otomatik yani bi anlamda vitesli olduğundan vites geçişlerinde devirlere müdahele etme şansın olduğun için (buna 1de 2de 3de uzatmakta diyorlar) aşağı yukarı senin 150 zc nin performansını alabilirsin (kısa mesafede tabi) daha ataktır bence,çukurlarda amortisör durumu iise ikiside aynı oranda etkileniyor bence.ama 150 zc yere biraz daha yakın olduğu için şansı daha az olabiliyor derin çukurlarda.YAKITI İSE KESİNLİKLE VEDE KESİNLİKLE ÇOK DAHA AZDIR ayrıca 97 cc olduğu için vergi avantajında var:cat: .Artık gerisi sana kalıyor:bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
100 ukh bide şu yönden avantajlı 17' lastikleri var çukurlarda daha az etkilenir kalıp olarak ufak olduğu için trefikte zc den daha rahat hareket edersin
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ilk önce 100 kh daha az sorun çıkarıcaktır scooter en az iki katı sorunlu bu motora göre ve yakıt konusu gerçekten sırf bu yüzden iikide bunu almışım dersn başka marka cup kullanıyorum kendim ve çok memnunum.vergiden de muaf olursun vergi parasıyla uzun süreli benzin paranı çıkarabilirsn.scooter'ın tek avantajı biraz daha rahat olması ama mondial 150 zc zaten tuhaf bi tipe sahip.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
178
Kesinlikle 100 UKH tek dezavantajı biraz vibrasyon olması onun dışında emin ol çukurlarda ve ya asfaltta çok iyi ayrıca az benzin yakıo ama işte titreşimi kötü biraz xS(150 zc denemedm ama 100 UKH yi denemistim ayrıca yazlıkta arkadasımda var cocuk cross yapıo onla xD)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
fazla devirli kullanmassan mesela 2. viteste 60 yapmassan vibrasyon fazla rahatsız etmeyecektir ama 80 den sonra ayaklarını karıncalandırabilir!
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Arkadasım senın motorun 150 lık 100 luk bı motorun cekısı senınkınden ıyı olamaz....benzınde senın motorundan cımrı olur oda 100 luk dıe...uzun yol yapcam dıosanda rahat gıdemezsın
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
100 ukh nin seri olduğu kesinlikle doğrudur fakat biz test ettik rs ile kh yi rs hertürlü fark atıyor yani bunu hız amaçlı yazmıyorum aslında eğer yollar bozuksa kh al daha rahat edersin yol problemin yoksa zc hertürlü daha konforludur birde bayırlarda 2 kişi arkadaki biraz ağırsa kh nin bayılacağını unutma ben rs ile dik bayırdan 3 kişi çıkıyorum rahat bir şekilde zc de aşşağı yukarı aynıdır bu scooterlar tork yönünden avantajlı :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
100 ukh nin seri olduğu kesinlikle doğrudur fakat biz test ettik rs ile kh yi rs hertürlü fark atıyor yani bunu hız amaçlı yazmıyorum aslında eğer yollar bozuksa kh al daha rahat edersin yol problemin yoksa zc hertürlü daha konforludur birde bayırlarda 2 kişi arkadaki biraz ağırsa kh nin bayılacağını unutma ben rs ile dik bayırdan 3 kişi çıkıyorum rahat bir şekilde zc de aşşağı yukarı aynıdır bu scooterlar tork yönünden avantajlı :cat:

rs kalkışta daha iyi. benim arkda var 3 yıllık rs kalkışlarımız aynı çünküonun motor eskidi birazzz. yeni rs lere yetişmek mümkün deil
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
75
Arkadaşlar motorumu satacağım.
Kymco straight 150 mi alsam yoksa innovamı. İkinci el alacağım.
Kymco 5 vitesli ve performans verileri innovaya göre daha iyi ve daha ucuz.

Ne dersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst