Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
erdem bu motor mekanik olarak arıza vermez ama kaporta olarak şansın yoksa benim gibi 13000km de satmaya adam arasın.

---------- Post added at 16:41 ---------- Previous post was at 16:36 ----------

motoru sattığımda işte bu haldeydi tertemiz motoru 1100 tl ye sattım eğer bu patlamalar olmasaydı daha cub a biniyordum













 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Şuana dek lastik patlaması ve bezin bitmesi dışında yolda kalmadım . Memnunum yani motordan. Ama birşey söylemeden geçemiyecegim çin mali çin mali diyolar sadece bakımlarını zamanında yapılırsa uzun süre bınilebilir şuan 15 bin km felan .
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arka lastik tubeless oluyor içlastikli lastik ile yolda kalmak çok basit çivi girse yolda kaldın ama tubeless e girse lastikçiye gidene kadar inmiyor.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
15
Merhaba arkadaşlar
Size bir sorum olacak. doğru topiktemiyim bilmiyorum ama genede sormak istedim.
Şehiriçinde binmek için 2009 Mondial UKH aldım motor temiz gibi görünüyor. Ancak ivmelenirken yarı otomatik şanzumanın ordan ta-ka-ta-ka-ta-ka diye bir ses geliyor. ordaki dişlilerden biri eğrilmiş gibi. Tamirciye götürdüm debriyaj dişlisi yada diğer dişlilerde kırık olabilir dedi.
Diyelimki böyle bir sorun varsa max- min kaş civarında masraf açabilir. Fikir belirtebilirmisiniz
Teşekkür ederim
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Merhaba arkadaşlar
Size bir sorum olacak. doğru topiktemiyim bilmiyorum ama genede sormak istedim.
Şehiriçinde binmek için 2009 Mondial UKH aldım motor temiz gibi görünüyor. Ancak ivmelenirken yarı otomatik şanzumanın ordan ta-ka-ta-ka-ta-ka diye bir ses geliyor. ordaki dişlilerden biri eğrilmiş gibi. Tamirciye götürdüm debriyaj dişlisi yada diğer dişlilerde kırık olabilir dedi.
Diyelimki böyle bir sorun varsa max- min kaş civarında masraf açabilir. Fikir belirtebilirmisiniz
Teşekkür ederim

sorun debraj balatalarında ise 50 tl civarı birşey tutabilir tahminim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Şu Mondial 100 MFM yada 100 KM tam otomatik cub'ların şanzımanı nasıl çalışıyor birisi lütfen açıklayabilir mi ? Mondial'in yedek parça sitesini kaç kere karıştırdım resimlere baktım hiç bişey anlamadım, sadece 2 vitesliymiş onu anladım, nası vites değiştiriyo acaba ?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Şu Mondial 100 MFM yada 100 KM tam otomatik cub'ların şanzımanı nasıl çalışıyor birisi lütfen açıklayabilir mi ? Mondial'in yedek parça sitesini kaç kere karıştırdım resimlere baktım hiç bişey anlamadım, sadece 2 vitesliymiş onu anladım, nası vites değiştiriyo acaba ?

Rc arabalar gibi belli bir hızdan sonra geçiyodur 2. vitese. Manuelden pek memnun değilsin sanırım :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Rc arabalar gibi belli bir hızdan sonra geçiyodur 2. vitese. Manuelden pek memnun değilsin sanırım :)
Yoo memnunum ama merak iyidir, öğrenmek iyidir. Bu arada debriyajla işim var çünkü uzun süre tam gaz rampa çıkınca debriyaj kokutmaya başladı benim hyena. 8 bin'e yaklaştı motor. Debriyajı değiştirmişken yarı otomatik yapayım diyorum çift debriyajlı.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Yoo memnunum ama merak iyidir, öğrenmek iyidir. Bu arada debriyajla işim var çünkü uzun süre tam gaz rampa çıkınca debriyaj kokutmaya başladı benim hyena. 8 bin'e yaklaştı motor. Debriyajı değiştirmişken yarı otomatik yapayım diyorum çift debriyajlı.

Kolay olur mu aceba çift debriyaja çevirmek şüphelerim var.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar bu makinanın bujisini ortalama kaç km'de bir değiştirmek gerekir?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ben Bosch'un motor yağını kullandım en son. Hiç memnun kalmadım. 500 km'de Castrol ile değiştirdim.
Fakat tavsiyene uyup, yarın Bosch marka buji ile değiştiririm.
Son zamanlarda çok yakıt yakmaya başladı da, belki bujidendir diyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bu ne yaw.? Gerçekten Camgöz Motor'dan aldım. Cup için motor yağı ver en iyisinden olsun dedim. Adam bunu verdi. Bende eve gelip motosiklete kattım.
Üstelik o yağla 500 km'ye yakın kullandım. Cahillik kötü şey :pale:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
10 liralik motosiklet yagindan cok bisey beklememk lazim ama ucuz yag alacaksan bilindik bir petrolcunun 10 liralik benzinli araba yagini alsan bile bu cakma motosiklet yaglarindan daha iyi performans verir.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
10 liralik motosiklet yagindan cok bisey beklememk lazim ama ucuz yag alacaksan bilindik bir petrolcunun 10 liralik benzinli araba yagini alsan bile bu cakma motosiklet yaglarindan daha iyi performans verir.

Ben ucuz yağ istemedim ki..
En iyisi hangisi ise onu ver dedim. Elinde Castrol veya Shell türü yağlar olmadığı için bunu verdi herhalde.
Ama durumu izah etmesi gerekirdi. Sonuçta başka yerden daha iyi bir yağ bulabilirdim.
Halbuki çok da iyi-dürüst adama benziyor ama :sunny:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Mengu, kendi ustama buji degistirecegimi söyledim. Mutlaka 'ngk' al dedi.
Ngk, Bosch'a göre daha pahalı. Ne kadar performans farkı olabilir ki arada?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çok fark etmez ben cub'uma 3 liralık bosch buji takıyorum tek marşta alıyor yakıt tüketimi de çok makul, tabi bujiyi milimetrik ayarladım sentil ile 0.7mm'e ayarladım tırnağını.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst