- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
mesela 1 vitesle cıktıgım rampayı 1 lemi ineyim:silent:
öle şey olurmu arkardaşım ister 1 le in ister 4 le mantıksız gibi geldi k. bakma
araba kullanmak gibi düşün rampa ya neyle çıktıysam onunla inerim ben böyle öğrendim böyle yaparım sen 1 vitesle çıktığın dik bayır dan 4 le inersen fazla yaşamazsın allah muhafaza bu kadar hız pek hayırlı olmaz senin için dikkat et kendine :cat:








