Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mesela 1 vitesle cıktıgım rampayı 1 lemi ineyim:silent:

öle şey olurmu arkardaşım ister 1 le in ister 4 le mantıksız gibi geldi k. bakma

araba kullanmak gibi düşün rampa ya neyle çıktıysam onunla inerim ben böyle öğrendim böyle yaparım sen 1 vitesle çıktığın dik bayır dan 4 le inersen fazla yaşamazsın allah muhafaza bu kadar hız pek hayırlı olmaz senin için dikkat et kendine :cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
yarın sabah itibari ile snappy x cup motorumu trslim alıyorum..en kısa surede olumlu olumsuz kısa bir test yayınlayacağım.tabii sizlerle de bilgi paylasımı cok onemlı,her ne kadar yenı kasa olsa bile motoru aynı sanırım..ılk sorum sizlere gelsin o zaman :)

yağını 15/40 mı koymalıyım yoksa 15/50 mi?muhtemelen tam sentetik yağ kullanacagım
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
10 /40 yeter li olacaktır başka numara yağ bakma:cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tşk ederim cevap için..ilk 500 km yi beklermiyim bilmiyorum,fakat tam sentetik yağ kullanmayı düşünüyorum..:cat:

500 km beklersen iyi olur zaten bu kadar erken yağ değişimi ilk seferde oluyor ondan sonra ise 2000 km civarı değiştirilmesi iyi olur kimi 1000 de değiştirir kimi 2000 de kullanıcıya göre değişir ama 2000 i geçmemek lazım ben genelde 2000 civarı değiştiririm kendim:cat:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
arkadaslar bugun abimden bir haber aldım nasıl becermişlerse motorun elektrik aksamini zincire sıkıstırıp parcalamıslar montelemişler geri ancak bujiye elektrik gitmiyormus,, of daha 1 hafta önce almıstım yanındada degildim sorun ne olabilir acaba?
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
500 km beklersen iyi olur zaten bu kadar erken yağ değişimi ilk seferde oluyor ondan sonra ise 2000 km civarı değiştirilmesi iyi olur kimi 1000 de değiştirir kimi 2000 de kullanıcıya göre değişir ama 2000 i geçmemek lazım ben genelde 2000 civarı değiştiririm kendim:cat:


yağ konusunda çok titiz bir adamım malesef:) sanırım dediğin gibi 500 km bakımını bekleyip,kendi aldığım yağ ile değiştirtmek olacak..sonuçta yeni kasa,sıfır da olsa çin menşeili bu motorlar,1000 km de değiştirmek sanırım sağlıklı olacaktır..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
senin motoru merak ettim varsa 1 eya 2 tane resim atarmısın. evet yağ önemli bizim motorlarda yatık motor olduğu için yağla çok işi oluyor o yüzden bayinin koyacağını değilde 10/40 en kötü valvoline koy veya castrol shell de olabilir
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
motorun detaylı resımlerını ancak yarın koyabılırım siteye,sabah teslim alıcam insallah..ama sitesinden 1-2 resım ;)





 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet güzele benziyor inşallah kaporta da kendiliğinden çatlamalar olmaz benim gibi yoksa keyfin kaçar gezmek istemezsin motorunla bende 1 yıl daha binip satmayı düşünüyorum bu yüzden mondial den nefret ediyorum lanet olsun bu markaya nerden aldım keşke lifan alsaydım veya salcano
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
evet güzele benziyor inşallah kaporta da kendiliğinden çatlamalar olmaz benim gibi yoksa keyfin kaçar gezmek istemezsin motorunla bende 1 yıl daha binip satmayı düşünüyorum bu yüzden mondial den nefret ediyorum lanet olsun bu markaya nerden aldım keşke lifan alsaydım veya salcano

Forumda okudugum yorumlar aslında alırken çok soru işareti bırakmadı değil bende..ama ukh düşünürken bayii de bunu görüp iki motoru da inceledim (mfh) ile..zaten yan yana duruyorlardı..emin ol eskı ukh ve mfh den cok daha kalın ve tok bir sesi var bu yeni kasanın..plastik ve işçilik kalitesi 2 kasa yan yana olunca bariz belli oluyor :cat: bunda sorun yaşayacağımı sanmıyorum o güveni veriyor ilk izlenim..
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bugun teslim aldım sabah 10 gibi snappy mi :) taza 1-2 resim koyayım dedim..





 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
::angry2::
bugun teslim aldım sabah 10 gibi snappy mi :) taza 1-2 resim koyayım dedim..






yeni motorun hayırlı olsun inşallah sorun yaşamazsın kaporta konusunda gene bugün kaporta tamiratı yaptım bir yıl daha binmem gerekmekte o yüzden köpüre köpüre bi hal oldum çok günaha girdim küfür ede ede harcadığım emek ise paha biçilemez çok uğraşıyorum bir de kızdığım nokta çok düzgün kullanıyorum ama gene de sorun çıkarması beni deli ediyor bizim bi arkadaşta ukh var 2007 model daha bi çatlama yok sadece boya kalkıyor eskimiş olduğu halde çatlama yok benim motor onun yanında sıfır gibi ama çok kafama takılıyor :pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mot...imdi-moda-bu-birkac-foto-da-benden-olsun.html bu linkte benim motorun resimleri var hala bu temizlikte ama çatlıyor işte başka sorun yok :salut:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Teşekkür ederim sağol :) maşallah senin motor da bakımlı temiz duruyor..sakınan göze çöp batar hesabı olmuş seninki..yada sana denk gelmiş hep sorunlar..inan bugun bır arkadasımda var ukh 2006 model siyah.altta resimdeki motor.yan yana resim çektik tık yok hala motorunda ve kaportasında..yanlız bir püf nokta söyleyeyim çok aşırı sıcakta güneşte bırakmamak lazım ;) sorun yaşamazsın umarım demişsin,yaşayacagımı sanmıyorum çunku bugun yıne o testi kontrolu yaptım,gerçekten ukhlerden yada eski kasalardan kalın ve kaliteli plastik malzemesi..montaj esnasında da serviste başlarında durdum,inan sökerken ve takarken zorlandılar :)) ''abi bunları harbiden cok iyi yapmışlar haa baksana tırnakları kastırarak bile sökemedik amma sağlammış bu yenilerin plastik aksamı'' diyen bizim mondial servis elemanı :queen:



 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende motosikleti gece gündüz içerde tutarım iş yerinde bile kazan dairesinde tutarım yağmur güneş görmez yani öyle dikkat ederim yani bende ukh istedim bana bu gelmişti yeni model kimsede yoktu hem rengi de güzel geldi gözüme bende aynı sandım ama adi çıktı ne yapalım kısmet.. sanada tavsiyem arka tekeri dubleks yaptır yolda kalmak istemiyorsan ben çok kaldım yaptırma olmaz dediler kimseyi dinlemedim yaptırdım 3500 km oldu daha tık yok havası bile azalmadı sana da tavsiye ederim yaptır
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bende motosikleti gece gündüz içerde tutarım iş yerinde bile kazan dairesinde tutarım yağmur güneş görmez yani öyle dikkat ederim yani bende ukh istedim bana bu gelmişti yeni model kimsede yoktu hem rengi de güzel geldi gözüme bende aynı sandım ama adi çıktı ne yapalım kısmet.. sanada tavsiyem arka tekeri dubleks yaptır yolda kalmak istemiyorsan ben çok kaldım yaptırma olmaz dediler kimseyi dinlemedim yaptırdım 3500 km oldu daha tık yok havası bile azalmadı sana da tavsiye ederim yaptır


Valla senin şansına demekki..ama mfh ler için pek iyi olumlu yorumlar yok..her ne kadar ukh ile aynı olsada plastik vasatın cok altıda kalmış demekki..
evet lastikleri değiştireceğim o aklımda..bugun bilinen bir markanın lastik tamir spreyini aldım ön ve arka lastiğe uygulayıp kullanacağım yarın..bir süre bu lastikleri kullanırım çünkü eylülden sonra zaten sezon bitiyor burada yağmur da başlarsa durmaz zaten :) önümüzdeki 2-3 ay bu lastiklerle devam..sonra bridgestone buldum muhtemelen onlarla değiştiririm ;)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Valla senin şansına demekki..ama mfh ler için pek iyi olumlu yorumlar yok..her ne kadar ukh ile aynı olsada plastik vasatın cok altıda kalmış demekki..
evet lastikleri değiştireceğim o aklımda..bugun bilinen bir markanın lastik tamir spreyini aldım ön ve arka lastiğe uygulayıp kullanacağım yarın..bir süre bu lastikleri kullanırım çünkü eylülden sonra zaten sezon bitiyor burada yağmur da başlarsa durmaz zaten :) önümüzdeki 2-3 ay bu lastiklerle devam..sonra bridgestone buldum muhtemelen onlarla değiştiririm ;)

bende aynen öyle düşünüyordum ki bir gece balıktan gelirken teker gümledi sahur vakti eşim de artçim di kaldık mı yolda allahtan eve 2 km var taktım 1 yavaş yavaş gaz verdim yandan yandan yürüyüş yaptık bir kaç defa da yolda kaldım bu sebebten allahtan hep şehir içine yakındı ama lastikçi olmadığı için binip geldim üzerine tabi içlastik değiştirmekten gına geldi en sonunda da dubleks e geçtim.. peki şürüş hakkında ki düşüncelerin neler ilk izlenimler yani
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
şu an için sürüş ile ilgili çok yorum yapamam daha 34 km deyim :)) ama amörtisörlerine bayıldım,ukh ile geçtiğim yoldan bununla geçiyorum baya fark ediyor konforunda..onun dışında şu an çekişi zayıf,gerçi zorlamıyorum hiç 50-80 km arası hızlarla sakin kullanıyorum,ilk vites çok güçlü her türlü rampayı zorlanmadan çıkabilecek gibi.bu modele özel olduğunu zannetmiyorum sanırım tüm cup motorlarda boyledır,fakat vites araları çok kısa..ön dişli 14 bunda..sanırım ilk bakımda 15 dişli yapacağım..titreşim merak konusu olacaktır muhtemelen ;) şu an için 50 km nin üzerindeki hızlarda var..ama rodajdan sonra azalacak gibi..yakıt konusunda henüz bir yorum yapamıyorum..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
şu an için sürüş ile ilgili çok yorum yapamam daha 34 km deyim :)) ama amörtisörlerine bayıldım,ukh ile geçtiğim yoldan bununla geçiyorum baya fark ediyor konforunda..onun dışında şu an çekişi zayıf,gerçi zorlamıyorum hiç 50-80 km arası hızlarla sakin kullanıyorum,ilk vites çok güçlü her türlü rampayı zorlanmadan çıkabilecek gibi.bu modele özel olduğunu zannetmiyorum sanırım tüm cup motorlarda boyledır,fakat vites araları çok kısa..ön dişli 14 bunda..sanırım ilk bakımda 15 dişli yapacağım..titreşim merak konusu olacaktır muhtemelen ;) şu an için 50 km nin üzerindeki hızlarda var..ama rodajdan sonra azalacak gibi..yakıt konusunda henüz bir yorum yapamıyorum..

evet 1 vites güçlü iki kişi çıkmadığı yer yok vites araları küçük bu bütün küçük cc lerde aynı diye düşünüyorum :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
93
aranızda kanuni 100 ÇLK kullanan varmı? Kanuni mondial kıyaslama yapılırsa hangisi tercih edilmeli sizce?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst