Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Mondialin bu yeni cupları satışa sunuldumu ne zaman sunuluyor..alan varmı yazarsanız sevinirim..Bilgi paylaşım konusu olabilir.?Hoşuma gitti bu motor.

Motor : Tek Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 97 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 50x49.5
Sıkıştırma Oranı : 8,6±0.1:1
Max. Tork : 7.00 Nm / 5000 d/d
Max. Güç : 4.8 kw / 7500 d/d
Max. Hız : 80 km/h
Rölanti : 1500±100
Şanzıman : 4 Vites Yarı Otomatik
İlk Vites Oranı : 2.833
Son Vites Oranı : 0.958
Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
Soğutma Tipi : Hava Soğutma
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ateşleme Tipi : CDI
Debriyaj Tiipi : Islak Tip
Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
Ön / Arka Lastik : 2.50-17 / 2.75-17
Yakıt Tankı Kapasitesi : 4.5 lt ± 0.3 lt
Benzin Tipi : # 90 ve üzeri
Ağırlık : 91 kg
Max Yükleme Kapasitesi : 150 kg
Boyutlar U-G-Y (mm) : 1920x690x1085
Dingil Mesafesi : 1240
Akü : 12V 5.0 Ah
Sigorta : 12V 15A


10p0vhe.jpg

t9h2fd.jpg
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
8
Kardeşim şu anda yani erzurumda bizim mahalledeki bayide motor bulunmaktadır.
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
10 gün önce bayide inceledim... iyiydi. 1700dedi. pazarlık falan yapmadık birtane 250lik almıştık... ben baktım inceledim biraz fena görünmüyordu. kırmızıydı...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cub çinlide olsa iyidir

şehir içinde en güçlü en ekonomik en pratik araçtır :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
arkadaşlar bende 1 aydan beri var 1100 km devirdim canavar gibi mavi renk gri istedim bi yanlışlık oldu ama ii olmuş çok şık duruyo ekonomik her işimi onunla görüyorum yanlız tek kişilik bence iki kişi de bindiğim oluyor her pazar 200 km yol yapıyorum hiç sorun yok
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Bu motorların benzin deposunu ısrarla 4,5 Litre yazıyorlar ama öyle değil 3 Litre
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
100 UKH den bir farkı yok gibi ama neden isim değiştiriyorlar ki o zaman. Sadece renk değişik sanırım. Bir de arka korumalığını sağlam yapmışlardır inşallah benimki bükük yerlerinden kırıldı çantamda kayboldu gece.
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
100 UKH den bir farkı yok gibi ama neden isim değiştiriyorlar ki o zaman. Sadece renk değişik sanırım. Bir de arka korumalığını sağlam yapmışlardır inşallah benimki bükük yerlerinden kırıldı çantamda kayboldu gece.
Bg yukseltilmiş..
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
motoru alanlar size zahmet bi kaç foto yüklerseniz çok iyi olur..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
bu konuya nasıl foto yükleye biliriz ki tarif edermisin
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Evet bayide inceledim önceki modellere benziyor ama bişey dikkatimi çekdi.Karbüratöründe Mondial yazıyordu.Sanırım mondial karbüratörü kendi üretmeye başladı.
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
16
f54 arkadaşım iki kişi binilmiyo mu detallı bi bilgi verirmisin zahmet olmazsa.?
Bide kullanımı vites gecisi filan nasıl memmun musun yakıttan filan?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
sevgili adaşım iki kişi her hafta 200 ee yakın yol yapıyorum sadece 1 günde gayet güzel biniliyo yakıt çok az kullanışlı göze hoş gelen bi güzellik var fakat ben pejo dan geldiğim için gazı bırakınca yığılma oluyordu ilk zaman lar garip geliyordu ama artık alıştım hıza gelince orjinal haliyle en çok 90 veya 95 arası gidiyo fakat 80 i geçmek çok tehlikeli ben zevkle biniyorum o paranın hakkını veriyo bence fakat çinli diye beğenmeyen arkadaşlar var bende de para olsa ninja ya binmesini bilirim fakat imkanlar bu kadar yani
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
52
F54;2102183 fakat çinli diye beğenmeyen arkadaşlar var bende de para olsa ninja ya binmesini bilirim fakat imkanlar bu kadar yani[/QUOTE' Alıntı:
Aynen kardeşim benimde ayar oldgum konu bu..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
Aynen kardeşim benimde ayar oldgum konu bu..

bence insanın kendi parasıyla alabildiği motor kadar hiç birşey insana keyif vermiyo eger babam destek olsa bana en küçük ninja ya binerim ama o destek olmadığı için biraz ilerde fakat merak ediyorum japonlar şöyle böyle diyenlerin kaç tanesi kendi çalışıpta o motoru alıyo baba paraysıyla hava atmak ii çalışsa bakalım o paraya kıyabilecekmi kendi alana helal olsun :cat::cat:
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
140
bence insanın kendi parasıyla alabildiği motor kadar hiç birşey insana keyif vermiyo eger babam destek olsa bana en küçük ninja ya binerim ama o destek olmadığı için biraz ilerde fakat merak ediyorum japonlar şöyle böyle diyenlerin kaç tanesi kendi çalışıpta o motoru alıyo baba paraysıyla hava atmak ii çalışsa bakalım o paraya kıyabilecekmi kendi alana helal olsun :cat::cat:

Bunun üstüne diyecek laf yok :cat: kolay parayla alınan motorun kıymeti bilinmez.....
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
Bunun üstüne diyecek laf yok :cat: kolay parayla alınan motorun kıymeti bilinmez.....

ben kendim de alsam hediye de olsa ona ii bakarım bu sebebten dolayı lakabım kılçık tır şimdi ki motoruma da çok ii bakıyorum her gün temizliyorum sıkıştırmıyorum bende pejo vardı 2 yaşında motora sıfırdan daha fazla verdiler full+full modifiye ama satmadım bu benim zevk im en güzel şekilde binerim satacaksam da sıfır fiyatı eder hiç kayıp olmaz yani para olsa da büyük motor alsak ama bu sefer ona da benzin yettiremeyiz ki neyse mondial yeter de artar yani:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yalnız bişey dikkatimi çekti eğer o motor 5bin rpmde 7nm tork üretiyorsa öpüp tepemize koymamız gerekiyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,949
yalnız bişey dikkatimi çekti eğer o motor 5bin rpmde 7nm tork üretiyorsa öpüp tepemize koymamız gerekiyor

birader sen ne marka yağ kullanıyorsun ben ilk yağ değişiminde sehll 15 50 yağ aldım motorcu arkadaş 10 40 tan fazlasına gerek yok dedi ne dersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst