monadial mi keeway mi

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar merhaba kısa bi soru sorucam mondail mi keeway mi Truva mı?
bu arada scooter alı alıcam ilk motorum olacak 100lük veya 125 lik alıcam. Bi el atın da iyi bişey almış oliyim
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
39
arkadaşım benim ilk motorum keeway matrıx 150 idi çok güzel ve dayanıklı bi motor sadece bakımını yap başka baş ağrısı yapmaz sana ama diğerleri için böyle diyemem birde şu var keeway diğerlerine göre 2 gömlek daha üstündür kime sorarsan sor aynı cvp gelir bence :cat:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
27
hangi model alacaksın scootour ise kewaay mesala 125 kt var mondial yani onları göz önünde bulundur ve öyle degerlendşir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst