Modifiyeli Yamaha 650 DragStar...

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Makina yamaha 650 dragstar.İlanda öle yazıyordu.Adam motor suzikiyse yamaha diyecek hali yok sanırım.
Aynı zamanda eski bir drag star sahibi olarak ve thaii_vtec' inde dedeği gibi her halinden belli oluyor.
Bilmem aydınlatabildimmi?
Dip not:Eğer Adanadaysan benim için bici bici yermisin?en sevdiğim şeylerden biri olmuştur bici bici..
Saygılar.


birincisi thaii_vtec ile dusunceleriniz gibi elinizin ayarida ayni:p:p:p
suziki deil suzuki:queen::queen:

daha turkiye toprakalrina ayak basmak nasip olmadi kismetse 20 sinde...soz yerim senin icunn...:cat::p
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
büyük emek verilmiş ve kaliteli işçilik
fakat bilinçsizce yapılmış, motorun ruhuna uymayan bir uygulama. niye derseniz;
bu tip motorlar alçak, geniş ön tekerli ve düşük gidonlu motorlar haliyle bir değişiklik yapılacaksa tüm aksamlarının elden geçirilmesi gerekiyor, depoya dikkat ederseniz motorun genel havasına uyumsuz ve iri kalıyor
ikinci nokta ise yükseltilen gidon motoruda yükseltmiş halbuki gidonu yükseltirken açıyıda artırmak gerekiyor
74798274ya8.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amanın boo pisüklete pancar motoru bağlamışlar vışşş..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
makine kesinlikle DragStar ArkadaşLAR ... Yapan Kimse Süper Yapmış ElaLem Yapıo Bea Para olunca En İyisini Yaparsın :D YeterKi Sen SipaliDen haber VER MT_59 By_StaR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst