- Katılım
- 20 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,010
Makina yamaha 650 dragstar.İlanda öle yazıyordu.Adam motor suzikiyse yamaha diyecek hali yok sanırım.
Aynı zamanda eski bir drag star sahibi olarak ve thaii_vtec' inde dedeği gibi her halinden belli oluyor.
Bilmem aydınlatabildimmi?
Dip not:Eğer Adanadaysan benim için bici bici yermisin?en sevdiğim şeylerden biri olmuştur bici bici..
Saygılar.
birincisi thaii_vtec ile dusunceleriniz gibi elinizin ayarida ayni
suziki deil suzuki:queen::queen:
daha turkiye toprakalrina ayak basmak nasip olmadi kismetse 20 sinde...soz yerim senin icunn...:cat: