Modifiye YBR 125 ESD

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Arkadaşlar Nasıl Olmuş ESD ben beğendim Gayet Hoş Olmuş farklı Antalya Kumluca dan :)

yuvarlak kafaya çevirmişler.Enjeksiyonu iptal edip Düz karbüratör Takılmış.

25591319.jpg


55447801.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık olmus motora :salut:
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
Modifiye derken aynaları sökmek ve plaka iptal etmek kasdediliyo heralde. motor güzelliği: 0 apaçilik: %100
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D Egzos koltuğun altında olsa daha iyi olurdu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadar uğrasana kadar gidip bi takım lastik alsa daha hayırlı bi iş yapmış olurdu en azından daha güvenli bir alete binermiş
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
para fazla olunca nereye sürceğini şaşırmış hiç güzelde olmamış hemde aynasız :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
Hadi herşeyi göz ardı edelim ama millet karbüratörden bıktı adam enjeksiyonluyu değiştirmiş karbüratöre.Adamlar boşunamı yeni model çıkardılar keşke bu arkadaş gidip eski bi model alsaydıda en azından fazla zararı olmazdı.Hem şu jantlardaki renklerde resmen sonradan kazalı motor toplanmış gibi duruyor.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Bu örnekle birlikte bu tür motorların modifiye kaldırmayacağını anlamış olduk,en hayırlısı @dürümdöner'in dediği gibi bi çift mişlen lastik,jant şeridi,tankped ve koruma demiri ötesi hem görsel hem maddi açıdan kayıp
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Yamaha nın mok yemesi....sen niye sinyal ayna koyuyon ki motora....özellikle Antalya'da
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst