Model Farkı

Hangi Motorun Sıfırı İle Başlamalıyım?

  • Honda Cbf 150 (2012)

    Oy: 6 46.2%
  • TVS Apache RTR 150 (2012)

    Oy: 7 53.8%

  • Kullanılan toplam oy
    13
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Herkese iyi forumlar dilerim.Lütfen okumadan ön yargılı davranmayın. Nedenini okuyunca anlayacaksınız. Anlaşılacağı gibi iki motor arasında kaldım ve bunu size danışmak istedim. Daha önce bu karşılaştırma yapılmıştı fakat model olarak motorlarda farklılık olduğu için tekrar sormak istedim. Malum Cbf 150 2012 modellerinde yağ yakma problemi falan var. Motor kalitesi değişti denmekte. İlk motorum olucak ve sıfır alıcam. Honda Cbf 150(2012) mi TVS Apache RTR 150(2012) mi? Apache daha ucuz ve daha az yakıyor. Kaliteli motor denmekte fakat çok konforlu değilmiş oturuş pozisyonu olarak ve titreşim varmış. Cbf ise daha pahalı ve daha çok yakıyor. üstelik yağ yakma problemi var fakat oturuş pozisyonu titreşimi kullanımı çok rahat ve honda kalitesi. Bildiklerim bunlar. bunları göz önünde bulundurursanız siz alıcak olsanız hangisinin sıfırı ile başlangıç yapardınız?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Vibrasyon rahatsız etmiyorsa TVS. Artçılı uzuzn yola çıkacaksan CBF ten gerisi yalan.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
yeni kasa cbf 150 lerde yağ yakma sorunu ortadan kaldırıldı ama aşırı devirli sürersen bakımsız binersen tabiki her motor yağ yakar... Ayrıca cbf i kuryelerde kullandıgı için parça stoğu her zaman sıcaktır yani bayiye gitsen bi parça istiyorum desen bayi onu depodan çıkarır getirir ama bu durum tvs lerde böyle değil... cbf nin tek sevmediğim yanı lastikleri bayiden çıkarmadan 1 takım michelin pilot sporty alırsan iyi olur... bakımları çok kolaydır sen yapabilirsin eğer istersen... Ayrıcada motoru satmak istiyosun diyelim, honda her zaman zam yaptıgından dolayı satarken zararın olmaz... ha bu arada ben 1 depo benzinle yedek depoyu kullanmadan yani 10 litre ile en çok 490 en az 450 km yaptm çok ta yakmıyo cbf...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
apaçi ruhluysan kesinlikle apache al. :cat:
öyle bağırta bağırta gezip millete şekil yapmaya çalışanlardan falan değilim veya başka bi apaçiliğim yok Allaha şükür :) tek istediğim sorunsuz bi şekilde beni uzun süre idare edebilicek sorun çıkarmıycak paramın cebimde kalacağı servislerde veya sanayide harcamıycam artçı ile rahat bi şekilde uzun yolculuk yapabileceğim bi motor olsun istiyorum :) aldığım motoru min. süreyle en az 5-6 sene mecburi kullanmak zorunda kalıcam çünkü değiştiremem. kısacası masraf çıkarmıycak beni uğraştırmıycak rahat ettiricek iyiki almışım dediğim motor olması :)
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
öyle bağırta bağırta gezip millete şekil yapmaya çalışanlardan falan değilim veya başka bi apaçiliğim yok Allaha şükür :) tek istediğim sorunsuz bi şekilde beni uzun süre idare edebilicek sorun çıkarmıycak paramın cebimde kalacağı servislerde veya sanayide harcamıycam artçı ile rahat bi şekilde uzun yolculuk yapabileceğim bi motor olsun istiyorum :) aldığım motoru min. süreyle en az 5-6 sene mecburi kullanmak zorunda kalıcam çünkü değiştiremem. kısacası masraf çıkarmıycak beni uğraştırmıycak rahat ettiricek iyiki almışım dediğim motor olması :)

O zaman alacağın tek motor var oda cbf.
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
73
TVS fiyat performans açısından o kadar iyi ki, vibrasyon diye bi türkü var dillerde söyleyip söyleyip dururlar. Vibrasyon var ama o kadar az ki, biri sana bu motorda titreşim var demese hissetmezsin bile. Şu iki motoru bi yan yana getirde farkı gör. TVS'e binerken 600 cc lik motosiklet sürüyormuşsun hissi uyandırıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst