Mobylette İle İstanbul-Bodrum-İstanbul 1500 km

Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
bu bizim pendik'te oturan tanju abi yanlış hatırlamıyorsam çine de gidecekti herhalde ama türküyeden mi yoksa başka memlekettenmiydi hatırlayamadım geçmiş zaman çünkü ama bir sorayım ne yaptı gittimi diye size sonra ayrıntılı bilgi veririm...:queen::queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
daha önce okumuştum bu haberi.. gerçekten cesaret ister o motorla yola çıkmak... en çok pişikten şikayetçi olmuştu...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
İlginç olmuş ama 2 lt daha fazla yakar daha konforlu daha rahat gezerim, gerçi bir ispat meselesiymiş, helal olsun diyorum...
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Buyuk basarı, yolu nasıl bıtırmıs 70 km hıza takdır edılır, bazen 220 km hız bıle kesmıyor
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Peugeot'un panterlerini hatırlayan vardır, 103 ve 105lerin önü kapalı modelleri. bununla zamanında bir motorcu abimiz Samsun'dan Antalya'ya gelmişti.

Peugeot_Panter_100_1998_3_image.jpg


egzoza hastaydım :)
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
9
adama helal olsun ne diyelim...ben bu tip motorla 20 km yol yapınca canım sıkılıyor, adam 1500 km gitmiş...takdire şayan bi durum
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
tebrik etmek gerek büyük cesaret ya :) ben ilk mobiletimle istanbuldan tekirdağa gitmiştim oda farkında olmadan :)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
bizim bi arkadaş trabzona gitmiş 103 le adam arkayada 5 20 litrelik benzin ekstarı yapmış dura dura 10 günde gitmiş :D geldiginde motorun ömrü dolmuş kendiside giderken zatürre olmuş :D
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Bende 1992 senesinde ilk aldığım süper 52 nin bendeki yeri çok büyüktür o motora 1992 senesinden 1998 senesine kadar kullandım km saati olmadığı için kaç km kullandım bilmiyorum :queen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ben yaştakilerin(51)motorculuk hikayeleri hep mobilet le başlamıştır.Sanki o yıllara geri döndüm.:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Benim eşşek bozulunca parça almaya mobiletle gidip geldim. 25-30 km yol yaptım, daha önce hiç kullanmamıştım. Bundan inip benim çin malı scootera binince ulan dedim mercedes mi mubarek. Mabadımda 3 gün ben burdayım dedi ağrılar. Onun haricinde kullanımı oldukça rahat. Dolayısı ile 1500 km gerçekten cesaret ve sabır gerektirir kanısındayım. Bravo valla! Ayrıca mobiletin yakıt tüketiminin 2.1 Lt /100 km olduğunu da öğrenmiş olduk.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst