mobiletin yokuşları iyi çıkabilmesi için yapılabilecekler...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Airsal Silindir Takarsan Hiç tınlamadan çıkarsın yokuşları acayip güç geliyor Motora ben taktırınca Sırf Denemek için Gidip Arka dişli küçük ken bide % 15 egimli rampa çıktım. Çok Rahat hatta Otobüs Kamyon Sollaya sollaya çıktım .Acayip Güç Geliyor Ama düz Yolda 100 km Anca yapıyor Yokuşta 75 Düz Yolda 100 anlamıyorum Ya nasıl iş bu Motor Düzlükte o yokuşu çıkışına bakılırsa 150 yapacak gibi geliyor ama Güç Var ama devir 100 de kalıyor.Her yerde Aynı performans Düzdede Aynı Yokuştada
o %15 egimli Yolda Son Gaz 150 km Gördüm. Ama Size Bir Tavsiye Yokuş Aşagı Sakın Motoru Stop edip inmeyin İneceksenizde Kayış Sök Çünkü Sen Son HIz Stop ettigin Motorla inerken Piston Yagsızlıktan geberiyor. Çünkü silindire yag ve yakıt girmiyor buda Yokuş aşagı motormu kitlermiş yaw dedirtiyor. Arkadaş 22 km Yokuş aşagı motoru Stop ederek indi. 14-15. Km motor kitledi Aşırı Sürtünme Ve ısı :) Ama ARa ara Gaz Vermek Lazım..! Umarım Demek istedigimi Anlatabilmişimdir. Bu arada Herkez Antalya Gibi 22 km Yokuş bulamaz Ama 1 km De olsa Gerek yok Ara ara gaz Lazım. Rölantide Çalışsın o bile yeter (Amma yazmışım Bee :)
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Airsal Silindir Takarsan Hiç tınlamadan çıkarsın yokuşları acayip güç geliyor Motora ben taktırınca Sırf Denemek için Gidip Arka dişli küçük ken bide % 15 egimli rampa çıktım. Çok Rahat hatta Otobüs Kamyon Sollaya sollaya çıktım .Acayip Güç Geliyor Ama düz Yolda 100 km Anca yapıyor Yokuşta 75 Düz Yolda 100 anlamıyorum Ya nasıl iş bu Motor Düzlükte o yokuşu çıkışına bakılırsa 150 yapacak gibi geliyor ama Güç Var ama devir 100 de kalıyor.Her yerde Aynı performans Düzdede Aynı Yokuştada
o %15 egimli Yolda Son Gaz 150 km Gördüm. Ama Size Bir Tavsiye Yokuş Aşagı Sakın Motoru Stop edip inmeyin İneceksenizde Kayış Sök Çünkü Sen Son HIz Stop ettigin Motorla inerken Piston Yagsızlıktan geberiyor. Çünkü silindire yag ve yakıt girmiyor buda Yokuş aşagı motormu kitlermiş yaw dedirtiyor. Arkadaş 22 km Yokuş aşagı motoru Stop ederek indi. 14-15. Km motor kitledi Aşırı Sürtünme Ve ısı :) Ama ARa ara Gaz Vermek Lazım..! Umarım Demek istedigimi Anlatabilmişimdir. Bu arada Herkez Antalya Gibi 22 km Yokuş bulamaz Ama 1 km De olsa Gerek yok Ara ara gaz Lazım. Rölantide Çalışsın o bile yeter (Amma yazmışım Bee :)

5 senelik konu senin sayende hortladı hocam:king:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bana mı öyle geliyor...Yoksa hep denk mi geliyorum...
Moped konuları çoğalmayamı başladı..
Ki öyleyse ne güzel..
eminim benim gibi ilk motoru moped olan bir sürü kullanıcı vardır şu forumda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet ya biraz öyle olmuş :) 5 Senelik Konu Horlamış yaa Doğru Ama olsun :) Tekrar Konuşalım bu konuları :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Konuyu hortlasmisiniz...
Ve ben harika güldüm... :rendeer::rendeer:
Allahta sizleri güldürsün... :)

Ben olsam belediyeyi mahkemeye veririm.... :p

Bayir yukari yol yapan belediyeyi hemen mahkemeye veriridim anasini satayim.. :cherry::cherry::cherry:

Bütün yollari bayir asagi yapsin selepsizler yani dimi ama...:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani Yaa zaten Durmaya karar versen 2 köy aşagıda ancak Duruyorsun :) :)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bununla istediğimiz yere cıkabiliriz :queen:

[YT]fY6ZHiEWWhw&feature=related[/YT]
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
14
merhaba arkadaşlar bir pejo 103 mobilletin orijinal dişlileri falan üzerinde bu motorla arka teker arasınka kaçta kac aktarma oranı oluyor bılen varmı yada nasıl hesap ediliyor

kasnak ıle 56 dis arası 1 re 5 ama motorun uzerındekı deprıyaj kaçta kac oran oluyor bunu nasıl hesaplarım acaba ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst