mobilet aşkı :D

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
not: o 1 km yolda bile kaskım başımdan eksik olmuyor ve hızım hız kurallarına uygun oluyor asla hız sınırını aşmam kaskıda ihmal etmem

en iyisini yapıyosun :cat: bende ehliyetsiz kullandım kurallara uyduğum için bi sorunda çıkmadı çok şükür.

Az kaldı kardeşim geliyor ehliyetler:rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
60
ben sana boş konuşuyorsun demiyorum ama yanlış düşünüyorsun.Yaptığın bi hatayı başka bi hatayla kapamak çok yanlış.yaşın 17ymiş 22 ağus. topic inde karşılıklı yazıştık al ehliyetini için rahat gez diyorum ben sana.Kurallara uyarsan bunları yapmak zorunda kalmazsın.1 km de olsa ehliyetsiz yola çıkman yanlış ama kurallara uyarsın jandarmayla karşılaşırsın durdurmaz o başka.Senden son ricam ehliyetsiz kullanırsan o senin bileceğin iş ama kaskın bşta olmak üzere korumalıklarını kullan...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 PM ----------



:rendeer::rendeer: canım benim böyle devam et asla pişman olmazsın.Ehliyetini almadan mutlaka kullanırsın bizde kullandık.Ama trafiğe kapalı alanlarda kullan en azından ve KASK ını mutlaka tak.Cezalar baya bi el yakıyor bu arada en az 2-2,5 ehliyet aldırıo cezalar...

zaten öle yapıyom abi amcamın oğlunun motoru var bizim orada boş ve kocaman bir futbol sahası var kumdan giriyoz içine takıyom kaskı falan 1 saat fln sürüyom haftada sırf özlemimi dindirmek için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst