- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
yalnız bişey dikkatimi çekti.motorsiklet sürücüsü kendisi yaralanmasına rağmen yinede kalkıp kadına bişey oldu mu acaba diyerek yanına gidiyor.bütün halk kadına odaklanmış.istese bence ordan kaçabilirdide.hatta motorsikletini kaldırma gibi bir girişimde bile bulunmadı.araba(4 teker) sürücüleride tam tersi vurup kaçıyorlar.bunun gibi birçok şeye rağmen trafik magandası-serseri yine biz oluyoruz.bu nasıl bir mantıktırsürücüyede kadına allah şifa versin:rendeer:
Aynen Çok Haklısın...