MOBESE kameraları iki trafik kazasını görüntüledi

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
yalnız bişey dikkatimi çekti.motorsiklet sürücüsü kendisi yaralanmasına rağmen yinede kalkıp kadına bişey oldu mu acaba diyerek yanına gidiyor.bütün halk kadına odaklanmış.istese bence ordan kaçabilirdide.hatta motorsikletini kaldırma gibi bir girişimde bile bulunmadı.araba(4 teker) sürücüleride tam tersi vurup kaçıyorlar.bunun gibi birçok şeye rağmen trafik magandası-serseri yine biz oluyoruz.bu nasıl bir mantıktır :( sürücüyede kadına allah şifa versin:rendeer:

Aynen Çok Haklısın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst