Mmk Afiş Astı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
istanbula assak zabıtalar hemen üşüşür başına:pr: bugün genel başkan gelecek diye milletin ekmeğiyle oynayıp tabela montajımızı bile yaptırmadılar..

ayrıca istanbulun heryerine boy boy assan bu afişleri bişeyin değişeceğini pek sanmıyorum.:pr: anadoludaki insanımız gibisi varmı. helal olsun. bizim arabanın bi camı aşşağı düşmüş memleketteyken. tokattaki bi sanayiye giderek yaptırmışlar.. fiyatını sorunca babam şaşırmış tabi. net olarak hatırlamıyorum 10 lira civarı bişey almış sanırsam. babam bu sefer camlarıda otomatik yaptırayım demiş.. ama sabahın erken saati olduğundan henüz dükkanı daha açmadıkları için yaptıramamış.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
helal olsunnnnn ::biggrinn

özellikle İstanbul a şart böyle afişler
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
emeğinize sağlık bizim buralara da lazım bu tür afişlerden hemde bi 20 adet kadar...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
gerçekten tebrikLer özeLLikLE bu işe mesai harcayan arkadaşLarı ve M.B.B. çok tebrik ediyorum
Bravo hocam aynen dewam..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yalova'da da bunun benzeri afişler mevcut.. Hatta Motofest'e gelenler gormustur, Ulu Önder Atatürk Yalova benim kentimdir demistir, bu cumleyle özdeslesen Yalova, Yalova Motosiklet kentidir olarak lanse edip sehir merkezine afisler astirdi Belediye Baskani.. Emniyet Müdürlüğü ile calisma baslatip, her motosiklet bayisinin motosiklet satarken yaninda 1 adet kask vermesi zorunluluğu getirildi.. Sanirim bu tur örnek olaylar halkimizin ve yöneticilerimizin bilinclenmesiyle hizla yayginlasacaktir..
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
insanları eğitmek zordur. başlarına gelmeden anlamazlar. anlatsanda kafalarına girmez. fakat sütten dilleri yandimi yoğurdu üfleyerek yerler. bi kişiye 40 sefer deli dedinmi deli olurmuş derler. bizde gerekirse 40 sefer asarız bu afişleri.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
teşekkürler arkadaşlar. diğer illerdende bekliyoruz.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Oooo çok güzel olmuş ya, tüm ülkeye asmak lazım aslında..:silent: Elinize sağlık.... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst