- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhabalar yaklaşık 1 ay önce yine burada yazmıştım kullanan var mı,almayı düşünüyorum gibilerinden.
Geçen ay Mitas Touring Force lastik aldım 20.hafta 2019 üretimi.Tur motorlarına yönelik ,su kanalları ve viraj performansı tatmin edici iyi bir lastikti araştırmalarım onu gösteriyordu..Önceki lastiğim Bridgestone HyperSport S20'idi.Arka lastik %70 bitik ön %60'idi.
1000km yaptım alır almaz 700km si uzunyol geri kalan 300 km'si şehiriçi olmak üzere.
Uzunyolda güzel asfaltta bir tur lastiğine göre çabuk ısınıyor.Tutuşu gayet güzel.
Esas gelelim bu kısıma bunu hiç hesaba katmamıştım.
Tracer900 2015 model kafa sallama şikayeti çok olan bir motor.Özellikle 2015-2016 modelleri.
Eski lastiğim(Bridgestone S20r)Ani gaz açmalar dahil,ne top speed'de ne ara hızlanmalarda hiçbir şekilde kafa sallama problemiyle karşılaşmadım.
Bu motorun genelde tek şikayeti kafa sallama şikayetiydi bende diyordum oh ne güzel benim motorda yok.Virajına göre istersen Top Speed'de gir hiç kesinlikle bırakma,sallama söz konusu bile olmadı ve ben bu motoru ilk kez kullanmıyorum alalı 2 sene oldu.
Mitas'ı taktırınca 170'i geçince kafa sallamalar başladı.Ve aşırı bir şekilde.Mt09 Tracer gibi torku bol,aksiyonu seven bir motor gaz açmalarda düşük hızlarda kafa sallamalar baş gösterdi.Yüksek süratlerde viraj alırken ne yapacağını bilmemesi direksiyonun sallanması çok korkutucu hale geldi.
Bazen Top Speed'i göremiyorum.Eski lastiğim bitik halde bile 5.viteste çok rahat zorlanmadan 225'i görüyordu.
Amacım kesinlikle lastiği kötülemek değildir.Öyle algılanmasın.Bu lastik kime hitap eder.Yaşlı amcamın eski Bmw'si vardır eski lastiği 10 seneliktir ucuz olsun diye bunu taktırır.Ne viraj ne top speed,aksiyon yapmaz.Yada motorunun lastiği çok kötüdür.Patlak her yeri yamalıdır.En azından iyi kötü üstünde sıfır lastik olsun kafasında bir lastiktir.
Mt-09,Mt-07,Tracer serisi torku bol,aksiyonu bol motorlara tavsiye etmiyorum.
Onun dışında touring motorlarına tavsiye ederim.Yol tutuşu ve su performansı gayet iyidir.
Okuduğunuz için Teşekkürler
Geçen ay Mitas Touring Force lastik aldım 20.hafta 2019 üretimi.Tur motorlarına yönelik ,su kanalları ve viraj performansı tatmin edici iyi bir lastikti araştırmalarım onu gösteriyordu..Önceki lastiğim Bridgestone HyperSport S20'idi.Arka lastik %70 bitik ön %60'idi.
1000km yaptım alır almaz 700km si uzunyol geri kalan 300 km'si şehiriçi olmak üzere.
Uzunyolda güzel asfaltta bir tur lastiğine göre çabuk ısınıyor.Tutuşu gayet güzel.
Esas gelelim bu kısıma bunu hiç hesaba katmamıştım.
Tracer900 2015 model kafa sallama şikayeti çok olan bir motor.Özellikle 2015-2016 modelleri.
Eski lastiğim(Bridgestone S20r)Ani gaz açmalar dahil,ne top speed'de ne ara hızlanmalarda hiçbir şekilde kafa sallama problemiyle karşılaşmadım.
Bu motorun genelde tek şikayeti kafa sallama şikayetiydi bende diyordum oh ne güzel benim motorda yok.Virajına göre istersen Top Speed'de gir hiç kesinlikle bırakma,sallama söz konusu bile olmadı ve ben bu motoru ilk kez kullanmıyorum alalı 2 sene oldu.
Mitas'ı taktırınca 170'i geçince kafa sallamalar başladı.Ve aşırı bir şekilde.Mt09 Tracer gibi torku bol,aksiyonu seven bir motor gaz açmalarda düşük hızlarda kafa sallamalar baş gösterdi.Yüksek süratlerde viraj alırken ne yapacağını bilmemesi direksiyonun sallanması çok korkutucu hale geldi.
Bazen Top Speed'i göremiyorum.Eski lastiğim bitik halde bile 5.viteste çok rahat zorlanmadan 225'i görüyordu.
Amacım kesinlikle lastiği kötülemek değildir.Öyle algılanmasın.Bu lastik kime hitap eder.Yaşlı amcamın eski Bmw'si vardır eski lastiği 10 seneliktir ucuz olsun diye bunu taktırır.Ne viraj ne top speed,aksiyon yapmaz.Yada motorunun lastiği çok kötüdür.Patlak her yeri yamalıdır.En azından iyi kötü üstünde sıfır lastik olsun kafasında bir lastiktir.
Mt-09,Mt-07,Tracer serisi torku bol,aksiyonu bol motorlara tavsiye etmiyorum.
Onun dışında touring motorlarına tavsiye ederim.Yol tutuşu ve su performansı gayet iyidir.
Okuduğunuz için Teşekkürler