Minsk R 250 RS

Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
60
Sitesinde Yazadığı kadarıyla
R 250 İngiliz mühendisler ortaklar işbirliği ile oluşturuldu.model bir Avrupa tasarım stüdyosunda tasarlandı.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu bizim bildiğimiz minsk mi yavvv:silent: baya geliştirmişler kendilerini.umarım Türkiye pazarına girerde piyasa renklenir :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Nasıl "benziyor mu?" ???:silent: Bildiği burnundan düşmüş. Hatta birkaçında aynı resimleri kullanmışlar.

İlk resimde bile megelli yazıyor göstergede. Bakın bu marka amerikada başka bir isimle satılıyor -şimdi hatırlamıyorum- Avrupada megelli diye takılıyor, Rusyaya da Minsk markasıyla gönderiyorlar, minsk diye satılıyor. Yarın birgün bu motoru TR ye mondial getirse Mondial R250 diye satılacak. İşte tüm dünyada Hyosung, bizde S&T Kanuni...

Siz neresini benzetemediniz??
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
60
Nasıl "benziyor mu?" ???:silent: Bildiği burnundan düşmüş. Hatta birkaçında aynı resimleri kullanmışlar.

İlk resimde bile megelli yazıyor göstergede. Bakın bu marka amerikada başka bir isimle satılıyor -şimdi hatırlamıyorum- Avrupada megelli diye takılıyor, Rusyaya da Minsk markasıyla gönderiyorlar, minsk diye satılıyor. Yarın birgün bu motoru TR ye mondial getirse Mondial R250 diye satılacak. İşte tüm dünyada Hyosung, bizde S&T Kanuni...

Siz neresini benzetemediniz??
Dostum takıntın mı var anlamadım benzemiyor diyen mi oldu İngiliz mühandislerle ortaklaşa geliştirmişler sitede yazan bu aynı şaşe %100 benzeyecek bişey yok çünkü aynısı motoru hakkında bilgim yok sırf
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Dostum takıntın mı var anlamadım benzemiyor diyen mi oldu İngiliz mühandislerle ortaklaşa geliştirmişler sitede yazan bu aynı şaşe %100 benzeyecek bişey yok çünkü aynısı motoru hakkında bilgim yok sırf

Yahu ben mi yanlış algılıyorum bugün acaba? Arkadaş benzemediğini iddia etmiş gibi yazmış. Yada ben öyle anladım. Mimik, tonlama felan göremiyoruzki netten, ben öyle anladım demekki... O yüzden de öyle yazdım. Takıntı felan yok, konuya devam...
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
Baktıkca fıkrım degısmeye basladı madem sızde motoru tanıyorsunuz 7000DE verılır tıpı cok hos nınja gıbı gosterge problemıde yok gelır bence ya... hadı bakalım o gelene kadar bende motor tepesınde durmayı basarırıım racıng sahıbı oluruz :p
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Nasıl "benziyor mu?" ???:silent: Bildiği burnundan düşmüş. Hatta birkaçında aynı resimleri kullanmışlar.

İlk resimde bile megelli yazıyor göstergede. Bakın bu marka amerikada başka bir isimle satılıyor -şimdi hatırlamıyorum- Avrupada megelli diye takılıyor, Rusyaya da Minsk markasıyla gönderiyorlar, minsk diye satılıyor. Yarın birgün bu motoru TR ye mondial getirse Mondial R250 diye satılacak. İşte tüm dünyada Hyosung, bizde S&T Kanuni...

Siz neresini benzetemediniz??

Ben zaten espri olsun diye yazdım. Bildiğimiz Megelli bu, Türkiye'de de satılıyor zaten :

http://www.camgoz.com.tr/asp/listgroup.asp?brand=MEGELL%DD&group=MOTOR01
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
60
Sanırım Megelli'den Bir distribütör Türkiyeye bu modeli beğense adını istediğini yapıyor ve fabrika motorları o isme göre çıkarıyor ve distribütörü alan ülkede o isimle satılıyor motor araştırmalarım bunu gösteriyor
Bunu 2 büyük marka yapmıyor 1 honda 2 kawasaki diğer tüm markalar yapıyor gibi duruyor.
Yanlışım varsa Tecrübeliler düzeltsin...:king:



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------

Ben zaten espri olsun diye yazdım. Bildiğimiz Megelli bu, Türkiye'de de satılıyor zaten :

http://www.camgoz.com.tr/asp/listgroup.asp?brand=MEGELL%DD&group=MOTOR01
Kardeş türkiyede satılıyor evt 125 liği ama 6.250 5 vites 11 hp şaka gibi bir fiyat :flower:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
yuhh demıyorum saglam markaysa eger edebılır honda 6900 mısal vıtes dısında bır fark goremedım kalıtesı kıyaslamasını bılemem gercekten guzel motor ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst