Nasıl "benziyor mu?" ???:silent: Bildiği burnundan düşmüş. Hatta birkaçında aynı resimleri kullanmışlar.
Dostum takıntın mı var anlamadım benzemiyor diyen mi oldu İngiliz mühandislerle ortaklaşa geliştirmişler sitede yazan bu aynı şaşe %100 benzeyecek bişey yok çünkü aynısı motoru hakkında bilgim yok sırfNasıl "benziyor mu?" ???:silent: Bildiği burnundan düşmüş. Hatta birkaçında aynı resimleri kullanmışlar.
İlk resimde bile megelli yazıyor göstergede. Bakın bu marka amerikada başka bir isimle satılıyor -şimdi hatırlamıyorum- Avrupada megelli diye takılıyor, Rusyaya da Minsk markasıyla gönderiyorlar, minsk diye satılıyor. Yarın birgün bu motoru TR ye mondial getirse Mondial R250 diye satılacak. İşte tüm dünyada Hyosung, bizde S&T Kanuni...
Siz neresini benzetemediniz??
Dostum takıntın mı var anlamadım benzemiyor diyen mi oldu İngiliz mühandislerle ortaklaşa geliştirmişler sitede yazan bu aynı şaşe %100 benzeyecek bişey yok çünkü aynısı motoru hakkında bilgim yok sırf
Nasıl "benziyor mu?" ???:silent: Bildiği burnundan düşmüş. Hatta birkaçında aynı resimleri kullanmışlar.
İlk resimde bile megelli yazıyor göstergede. Bakın bu marka amerikada başka bir isimle satılıyor -şimdi hatırlamıyorum- Avrupada megelli diye takılıyor, Rusyaya da Minsk markasıyla gönderiyorlar, minsk diye satılıyor. Yarın birgün bu motoru TR ye mondial getirse Mondial R250 diye satılacak. İşte tüm dünyada Hyosung, bizde S&T Kanuni...
Siz neresini benzetemediniz??
Kardeş türkiyede satılıyor evt 125 liği ama 6.250 5 vites 11 hp şaka gibi bir fiyat :flower:Ben zaten espri olsun diye yazdım. Bildiğimiz Megelli bu, Türkiye'de de satılıyor zaten :
http://www.camgoz.com.tr/asp/listgroup.asp?brand=MEGELL%DD&group=MOTOR01