mh drift yardim

Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
herkese iyi gunler
sizlere bizim motorun sorunlari hakkinda birkac sey soracagim
1- motorun karburatorunu mikuni marka karburatorle degistikten sonra motor sogukken stop
etmeye basladi rolantiyi sonuna kadar sikmama ragmen stop etmesini kesemedim
2-motora subap ayari yapayim dedim ust kapagi acinca icerden kucuk bir yay ile birlikte
bi pim dustu bu pim ile yayi yerine takamadim
bu yayin gorevi nedir gerekliligi varmidir
3- subaplari ayarladiktan sonra subaplar sakirdamaya basladi
daha sonra subap boslugunu sifir olarak yapmama ragmen sakirti kesilmedi
sente ayari tam olrak yapildi
acaba bu sesin o pim ve yay ile bir ilgisi olabilirmi

cevaplariniz icin simdiden tesekkur ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
üst kapağı komple sökmen gerekmiyor emme ve eksoz tarafında ayar için kapakları mevcut.vida yay her neyse onları söktüğün gibi tak kapakta ince bir ayar yok kanımca
not:umarım senteyi tam olarak biliyorsundur.değilse piston 2 sebeple en yukarıda olur.eğer subap bindirmnesinde bu ayarı yapmışşan subaplar zil takıp oynayabilir.dikkat!!!
 
Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
sente ayrını ikicizgi silindire paralel olaacak diye biliyorum ancak bu ayar iki türlü oluyor
egzantirik dişlisinde yazı olan tarafmı yoksa boş olan tarafmı yukarıda olcak onu çözemedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

sente ayarının nasıl yapıldıgını söylerseniz çok iyi olur
 
Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
motorun sol usttekı kapagı sokup sente ayarlamaya çalıştım
t ye gelınce subapları tam ayarladım ancak ses devam ediyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst