mh drift yardım

Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
herkese iyi günler
iki hafta önce sıfır mh drift aldım 300 km yaptım
motorumdan memnunum ancak son ik gündür motor 5000 devir civarında teklemeye başladı
herhangi bir viteste 3000 deviri geçince motorda anlık teklemeler başladı
konu hakkında bilgisi olanlardan yardım istiyorum
yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
28 Nis 2012
Mesajlar
650
bujiye ve karbüratöre baktır veya kendin bak anlıyoırsan hava ayarı bozulmuş olabilir ama bujiye bak önce sen
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sanıyorum motorunun jıklesı acık kalmıs olmalı,

jikle motor sogukken ılk calıstırmada kullanılır,
ve 3..5 dakıka sonrasında kapatılır,
senınkı yarım kalmıs olmalı,
ve yeterlı hava alamadıgından motor öksürür,tıksırır,,Teklemeye başlar...

Araştır bakalım...

Geçmiş olsun...
 
Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
30
Motorda uzaktan calistirna var ve motoru coogunlukla ordan calistirip kullaniyorun sorun alarmin beyninden olabilirmi
 
Katılım
18 Eki 2012
Mesajlar
73
bana kalırsa bujiden kaynaklanıyor. motorun sağ tarafında buji kablosu var o çıkabiliyor. eğer titreşim tam o devirlerde artıyorsa kablo bujiye iyi temas etmiyor ve ateşleme aralıklı oluyor olabilir.Ara sıra bende de oluyordu bir gün o kablo çıkmış motoru çalıştıramadım sonra buldum kablonun çıktığını, elle taktım zaten hemen takılıyor ama ondan sonra motor arada bir böyle teklemeye başlamışıtı.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
herkese iyi günler
iki hafta önce sıfır mh drift aldım 300 km yaptım
motorumdan memnunum ancak son ik gündür motor 5000 devir civarında teklemeye başladı
herhangi bir viteste 3000 deviri geçince motorda anlık teklemeler başladı
konu hakkında bilgisi olanlardan yardım istiyorum
yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

Sıkıntı yok kardeşim. Bizim driftlerin karbüratöru böyle yani sorun yok. 4000 ile 5000 devir araliginda yapacaktır bunu. Sorun cikartmaz sen rodaji bitir sonra zaten 5000 devirin üzerinde kullanacagin için sıkıntı kalmayacak. Drift topignde ayrıntılı bilgi bulabilirsiniz kafaya takılacak bir sorun yok. Gule gule kullan kardeşim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst